Το Citroen C3 είναι οδηγικά εστιασμένο στην άνεση, με την ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions να λειτουργεί στη θεωρία και την πράξη ως... μαξιλάρι στην διαχείριση των ανωμαλιών του εδάφους.
Οδηγώντας το Suzuki Vitara τα περιθώρια πρόσφυσης είναι καλά, οι αντιδράσεις προβλέψιμες, τα φρένα ικανοποιητικά και η μαλακή ανάρτηση κάνει τη δουλειά της απέναντι στις ανωμαλίες του δρόμου.
Η μεγάλη διαδρομή και η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης του Sandero Stepway συντελούν ώστε να αποσβένονται αποτελεσματικά οι ανωμαλίες και προσφέροντας καλά επίπεδα ποιότητας κύλισης, άσχετα αν η ηχομόνωση είναι μέτρια στην καμπίνα και ο αεροδυναμικός θόρυβος έντονος πάνω από τα 120 χλμ./ώρα.