Δοκιμή: Dacia Bigster 130 PS | H ΧL εκδοχή του 4κίνητου Duster

Δεν έχει την απορροφητικότητα και το «βάθος» ακριβότερων επιλογών, ενώ και η απόσβεση δεν έρχεται με τον πιο αθόρυβο τρόπο, αλλά σε τελική ανάλυση η «δουλειά» γίνεται.

Δεν έχει την απορροφητικότητα και το «βάθος» ακριβότερων επιλογών, ενώ και η απόσβεση δεν έρχεται με τον πιο αθόρυβο τρόπο, αλλά σε τελική ανάλυση η «δουλειά» γίνεται.

Η μόνιμη τετρακίνηση συνεπάγεται εξαιρετική πρόσφυση και δυνατό κράτημα στην άσφαλτο με αποτέλεσμα την ουδέτερη συμπεριφορά. Το τιμόνι υστερεί σε αίσθηση, αλλά είναι ακριβές.

Η μόνιμη τετρακίνηση συνεπάγεται εξαιρετική πρόσφυση και δυνατό κράτημα στην άσφαλτο με αποτέλεσμα την ουδέτερη συμπεριφορά. Το τιμόνι υστερεί σε αίσθηση, αλλά είναι ακριβές.