Δοκιμή BYD Atto 3, φρεσκάρισμα σε εμφάνιση και τεχνολογία

Η ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τροχούς (πίσω με πολλαπλούς συνδέσμους) απορροφά σωστά τις περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς αισθητό θόρυβο και ενοχλητικά τραντάγματα.

Η ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τροχούς (πίσω με πολλαπλούς συνδέσμους) απορροφά σωστά τις περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς αισθητό θόρυβο και ενοχλητικά τραντάγματα.

Το μέτριο σε αίσθηση και πληροφορία τιμόνι και η αισθητή κλίση σε μια πιεσμένη στροφή, δεν αφήνουν περιθώρια για υπερβολές.

Το μέτριο σε αίσθηση και πληροφορία τιμόνι και η αισθητή κλίση σε μια πιεσμένη στροφή, δεν αφήνουν περιθώρια για υπερβολές.