Η ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους έχει ένα σχετικά σφιχτό set-up και τα καταφέρνει αξιοπρεπώς απέναντι στους δύσκολους ελληνικούς δρόμους. Δεν γίνεται ενοχλητική για τους επιβάτες και έχει καλή αίσθηση/αντίδραση περνώντας πάνω από έντονες ανωμαλίες.
Το Tiggo δεν είναι ένα μοντέλο που θα το χρησιμοποιήσεις για σπορ καταστάσεις. Το τιμόνι είναι μέτριο σε αίσθηση και απόκριση και μπορεί η ανάρτηση να διαχειρίζεται καλά το επιπλέον βάρος του, ωστόσο οι κλίσεις στις στροφές είναι αισθητές, όπως και η υποστροφική τάση.