Πόσο καλό σε μετρήσεις & VFM είναι το full υβριδικό Honda HR-V e:HEV;

Σε επαναλαμβανόμενες προσπάθειες στα 75 χλμ./ώρα, το Honda HR-V κατάφερε να παραμείνει εντός πορείας και να εκτελέσει την δοκιμή αποφυγής κινδύνου χωρίς να ρίξει κορίνες και χωρίς να αγχώσει οδηγό και

Σε επαναλαμβανόμενες προσπάθειες στα 75 χλμ./ώρα, το Honda HR-V κατάφερε να παραμείνει εντός πορείας και να εκτελέσει την δοκιμή αποφυγής κινδύνου χωρίς να ρίξει κορίνες και χωρίς να αγχώσει οδηγό και επιβάτες (σ.σ. το προ-facelift μοντέλο της δοκιμής δεν έχει διαφοροποιήσεις σε δομικό επίπεδο).

Το Honda HR-V e:HEV έχει σε μεγάλο βαθμό ηλεκτρική λειτουργία: ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για ένα ηλεκτρομοτέρ το οποίο συνδέεται με τους μπροστινούς τροχούς, σύστημα που εξασφαλίζει κ

Το Honda HR-V e:HEV έχει σε μεγάλο βαθμό ηλεκτρική λειτουργία: ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για ένα ηλεκτρομοτέρ το οποίο συνδέεται με τους μπροστινούς τροχούς, σύστημα που εξασφαλίζει και τις πολύ χαμηλές τιμές πραγματικής κατανάλωσης.

Το τιμόνι του Honda HR-V e:HEV είναι καλοζυγισμένο, ιδιαίτερα ακριβές και με σωστό βάρος, ενώ παρότι δεν παρέχει την απόλυτη πληροφόρηση, σε εμπνέει να κινηθείς σβέλτα εκμεταλλευόμενος το εξαιρετικά σ

Το τιμόνι του Honda HR-V e:HEV είναι καλοζυγισμένο, ιδιαίτερα ακριβές και με σωστό βάρος, ενώ παρότι δεν παρέχει την απόλυτη πληροφόρηση, σε εμπνέει να κινηθείς σβέλτα εκμεταλλευόμενος το εξαιρετικά στιβαρό και άκαμπτο πλαίσιο.