Σε συνδυασμό με τους τροχούς των 19 ιντσών του «δικού μας» Audi Q3 και τα φαρδιά μετατρόχια (ίδια με πριν), η μηχανική πρόσφυση είναι υψηλή και η κλίση συγκρατημένη με αποτέλεσμα το σύνολο να στρίβει με αυτοπεποίθηση, έχοντας και τις «πλάτες» ενός στρατού ηλεκτρονικών που δουλεύουν άψογα.
Όταν αρχίζεις να πλησιάζεις το όριο, εμφανίζεται μια ήπια υποστροφή και σε περίπτωση που δεν λάβεις το μήνυμα από την πληροφόρηση του τιμονιού, το ESP επεμβαίνει διακριτικά και σε κρατάει στο δρόμο, χωρίς να αγχώνεσαι.