Πρώτη δοκιμή: BMW 520i

Η BMW βάζει για πρώτη φορά κάτω από το καπό της 5αρας, τον turbo κινητήρα βενζίνης των 1,6 λίτρων και 170 ίππων, προσφέροντας, χωρίς συμβιβασμούς, αίγλη και το prestige.

Η BMW βάζει για πρώτη φορά κάτω από το καπό της 5αρας, τον turbo κινητήρα βενζίνης των 1,6 λίτρων και 170 ίππων, προσφέροντας, χωρίς συμβιβασμούς, αίγλη και το prestige.

Ανέκαθεν τα μοντέλα της BMW είναι προσανατολισμένα στην οδηγική ευχαρίστηση του οδηγού. Σφιχτή ανάρτηση που απορροφά όμως τις ανωμαλίες, κοφτερό και πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι, πίσω κίνηση, ESP που

Ανέκαθεν τα μοντέλα της BMW είναι προσανατολισμένα στην οδηγική ευχαρίστηση του οδηγού. Σφιχτή ανάρτηση που απορροφά όμως τις ανωμαλίες, κοφτερό και πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι, πίσω κίνηση, ESP που απενεργοποιείται πλήρως κτλ.

Το εσωτερικό της BMW 520i διακρίνεται για την πολυτέλεια και την υψηλή ποιότητα που προσφέρει, αφού έχουν επιλεγεί κορυφαία σε ποιότητα υλικά, με τη συναρμογή να μην έχει ατέλειες.

Το εσωτερικό της BMW 520i διακρίνεται για την πολυτέλεια και την υψηλή ποιότητα που προσφέρει, αφού έχουν επιλεγεί κορυφαία σε ποιότητα υλικά, με τη συναρμογή να μην έχει ατέλειες.