Ένα Audi RS5 με diesel μοτέρ

Tο V8 μοτέρ βενζίνης των 4,2 λτ. του «κανονικού RS5 αντικαταστάθηκε από ένα 3λιτρο twin-turbo V6 σύνολο πετρελαίου, στο οποίο προστέθηκε ένας τρίτος (ηλεκτρικός) υπετροφοδότης.

Tο V8 μοτέρ βενζίνης των 4,2 λτ. του «κανονικού RS5 αντικαταστάθηκε από ένα 3λιτρο twin-turbo V6 σύνολο πετρελαίου, στο οποίο προστέθηκε ένας τρίτος (ηλεκτρικός) υπετροφοδότης.

Το RS5 TDI concept χρειάζεται 4 δλ. για να πραγματοποιήσει τη διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα, μια τιμή που το καθιστά γρηγορότερο κατά 0,6 δλ. από το RS5 βενζίνης.

Το RS5 TDI concept χρειάζεται 4 δλ. για να πραγματοποιήσει τη διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα, μια τιμή που το καθιστά γρηγορότερο κατά 0,6 δλ. από το RS5 βενζίνης.

Η Audi έφτιαξε το RS5 TDI concept στα πλαίσια των εορτασμών για τα 25 χρόνια «ζωής» των κινητήρων πετρελαίου TDI του Ομίλου Volkswagen.

Η Audi έφτιαξε το RS5 TDI concept στα πλαίσια των εορτασμών για τα 25 χρόνια «ζωής» των κινητήρων πετρελαίου TDI του Ομίλου Volkswagen.