Τροχαίο ατύχημα έλαβε χώρα χθες αργά το βράδυ στην Ιόνια οδό στο ύψος της Γαβρολίμνης όπου γίνονται ακόμα και σήμερα εργασίες.
Όλοι οι επιβαίνοντες είναι καλά στην υγεία τους.