Οδηγούμε: Νέα Jaguar I-Pace

Παρόλο το καμουφλάζ, είναι εύκολο να αναγνωρίσει κανείς το χαμηλό εμπρός μέρος, το σχετικά επίπεδο καπό και το επίσης χαμηλό ύψος. Σκεφτείτε ότι το αυτοκίνητο που γνωρίσαμε είχε ζάντες διαμέτρου 23 ιν

Παρόλο το καμουφλάζ, είναι εύκολο να αναγνωρίσει κανείς το χαμηλό εμπρός μέρος, το σχετικά επίπεδο καπό και το επίσης χαμηλό ύψος. Σκεφτείτε ότι το αυτοκίνητο που γνωρίσαμε είχε ζάντες διαμέτρου 23 ιντσών.

Το πίσω άκρο είναι μυώδες και δυναμικό. Η οροφή καταλήγει σε ένα είδους μικρό σπόιλερ πάνω από το πίσω παρμπρίζ.

Το πίσω άκρο είναι μυώδες και δυναμικό. Η οροφή καταλήγει σε ένα είδους μικρό σπόιλερ πάνω από το πίσω παρμπρίζ.

Ο Ιάν Κάλλουμ, αρχισχεδιαστής της Jaguar έχει δηλώσει ότι κανένα πρότζεκτ δεν τον έχει ενθουσιάσει ποτέ τόσο όσο η I-Pace. To αποτέλεσμα δείχνει ακριβώς αυτό το μεράκι με το οποίο έγινε η σχεδίαση.

Ο Ιάν Κάλλουμ, αρχισχεδιαστής της Jaguar έχει δηλώσει ότι κανένα πρότζεκτ δεν τον έχει ενθουσιάσει ποτέ τόσο όσο η I-Pace. To αποτέλεσμα δείχνει ακριβώς αυτό το μεράκι με το οποίο έγινε η σχεδίαση.