Χειροκίνητο κιβώτιο σαν αυτόματο, γίνεται; Η Hyundai το κατάφερε!

Χειροκίνητο κιβώτιο σαν αυτόματο, γίνεται; Η Hyundai το κατάφερε!
Στο iMT της Hyundai, υπάρχει ένας συμβατικός επιλογέας ταχυτήτων. Ωστόσο τα πεντάλ δεν είναι τρία, αλλά δύο, όπως ακριβώς συμβαίνει σε ένα αυτόματο, όπου το πεντάλ συμπλέκτη απουσιάζει.
Στην φωτό η δ

Στο iMT της Hyundai, υπάρχει ένας συμβατικός επιλογέας ταχυτήτων. Ωστόσο τα πεντάλ δεν είναι τρία, αλλά δύο, όπως ακριβώς συμβαίνει σε ένα αυτόματο, όπου το πεντάλ συμπλέκτη απουσιάζει. Στην φωτό η δεξιοτίμονη έκδοση.

Η κορεάτικη εταιρεία αναφέρει ότι με τη μετακίνηση του λεβιέ, ο «εγκέφαλος» του έξυπνου κιβωτίου αντιλαμβάνεται ότι θα αλλαχθεί η σχέση. Αυτό γίνεται μέσω του συστήματος Transmission Gear Shift (TGS),

Η κορεάτικη εταιρεία αναφέρει ότι με τη μετακίνηση του λεβιέ, ο «εγκέφαλος» του έξυπνου κιβωτίου αντιλαμβάνεται ότι θα αλλαχθεί η σχέση. Αυτό γίνεται μέσω του συστήματος Transmission Gear Shift (TGS), το οποίο διαθέτει αισθητήρα πρόθεσης.