Στο iMT της Hyundai, υπάρχει ένας συμβατικός επιλογέας ταχυτήτων. Ωστόσο τα πεντάλ δεν είναι τρία, αλλά δύο, όπως ακριβώς συμβαίνει σε ένα αυτόματο, όπου το πεντάλ συμπλέκτη απουσιάζει. Στην φωτό η δεξιοτίμονη έκδοση.
Η κορεάτικη εταιρεία αναφέρει ότι με τη μετακίνηση του λεβιέ, ο «εγκέφαλος» του έξυπνου κιβωτίου αντιλαμβάνεται ότι θα αλλαχθεί η σχέση. Αυτό γίνεται μέσω του συστήματος Transmission Gear Shift (TGS), το οποίο διαθέτει αισθητήρα πρόθεσης.