Δοκιμή: Το υβριδικό Jazz καίει μόλις 5,1 λίτρα!

Ο «αέρας» για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι καλύτερος και από αυτόν πολλών μικρομεσαίων μοντέλων. Θα θέλαμε περισσότερο πλάτος στην καμπίνα, από την άλλη όμως το επίπεδο πάτωμα διευκολύνει τη μετα

Ο «αέρας» για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι καλύτερος και από αυτόν πολλών μικρομεσαίων μοντέλων. Θα θέλαμε περισσότερο πλάτος στην καμπίνα, από την άλλη όμως το επίπεδο πάτωμα διευκολύνει τη μεταφορά τρίτου επιβάτη πίσω.