Νεκρά στην κατηφόρα: Λάθος! Coasting στην κατηφόρα: Σωστό!

Στα μοντέλα της Hyundai με το χειροκίνητο κιβώτιο iMT στη λειτουργία eco ο κινητήρας μπορεί να σβήσει εν κινήσει χωρίς να χρειαστεί να βάλουμε νεκρά. Σε αυτή την περίπτωση εμφανίζεται το «καραβάκι» πο

Στα μοντέλα της Hyundai με το χειροκίνητο κιβώτιο iMT στη λειτουργία eco ο κινητήρας μπορεί να σβήσει εν κινήσει χωρίς να χρειαστεί να βάλουμε νεκρά. Σε αυτή την περίπτωση εμφανίζεται το «καραβάκι» που σου δείχνει ότι πας με... τα πανιά!

Όταν οδηγείτε χωρίς σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, το αυτοκίνητο δεν επωφελείται από το φρενάρισμα του κινητήρα με αποτέλεσμα  όλο το βάρος να επωμίζεται στο σύστημα πέδησης. Αυτό οδηγεί σε γρηγορότερη

Όταν οδηγείτε χωρίς σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, το αυτοκίνητο δεν επωφελείται από το φρενάρισμα του κινητήρα με αποτέλεσμα όλο το βάρος να επωμίζεται στο σύστημα πέδησης. Αυτό οδηγεί σε γρηγορότερη φθορά στα δισκόφρενα και στα τακάκια.