Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Citroen C3 Aircross, Hyundai Bayon και SEAT Arona

Ο 1.000άρης TSΙ του Arona τραβάει καλά μετά τις 1.800 σ.α.λ. και διατηρεί τη ζωντάνια του μέχρι αρκετά ψηλά στο στροφόμετρο.

Ο 1.000άρης TSΙ του Arona τραβάει καλά μετά τις 1.800 σ.α.λ. και διατηρεί τη ζωντάνια του μέχρι αρκετά ψηλά στο στροφόμετρο.

Πολιτισμένος σε λειτουργία και με θετικό τράβηγμα από χαμηλά έχει ο 1.000άρης T-GDi του Hyundai Bayon με το DCT-7 αυτόματο κιβώτιο.

Πολιτισμένος σε λειτουργία και με θετικό τράβηγμα από χαμηλά έχει ο 1.000άρης T-GDi του Hyundai Bayon με το DCT-7 αυτόματο κιβώτιο.

Αν και ελαφρώς «ξύλινης» αίσθησης, το 6άρι κιβώτιο του C3 Aircross δεν αφαιρεί το «νεύρο» του μοτέρ, αλλά συγκρατεί την κατανάλωση στα 6,6 λτ./100 χλμ..

Αν και ελαφρώς «ξύλινης» αίσθησης, το 6άρι κιβώτιο του C3 Aircross δεν αφαιρεί το «νεύρο» του μοτέρ, αλλά συγκρατεί την κατανάλωση στα 6,6 λτ./100 χλμ..