Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Hyundai Bayon και Volkswagen T-crossC

Λαμβάνοντας υπόψη τους περιορισμούς από το 5άρι κιβώτιο, ο 1,0 TSI «έδωσε» μέση κατανάλωση 6,8 λτ./100 χλμ., νούμερο καλό για την κατηγορία.

Λαμβάνοντας υπόψη τους περιορισμούς από το 5άρι κιβώτιο, ο 1,0 TSI «έδωσε» μέση κατανάλωση 6,8 λτ./100 χλμ., νούμερο καλό για την κατηγορία.

Ο 1000άρης T-GDi των 100 ίππων διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία και το θετικό του τράβηγμα από χαμηλά, ενώ παρά την αραιή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου είναι ικανός και στις μεσαίες στροφέ

Ο 1000άρης T-GDi των 100 ίππων διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία και το θετικό του τράβηγμα από χαμηλά, ενώ παρά την αραιή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου είναι ικανός και στις μεσαίες στροφές λειτουργίας του.

Την φαρδύτερη πίσω καμπίνα της κατηγορίας έχει το SUVάκι της Hyundai, με τα σχεδόν 19 εκατοστά να επαρκούν για την άνετη φιλοξενία και τριών ενήλικων επιβατών.

Την φαρδύτερη πίσω καμπίνα της κατηγορίας έχει το SUVάκι της Hyundai, με τα σχεδόν 19 εκατοστά να επαρκούν για την άνετη φιλοξενία και τριών ενήλικων επιβατών.