Δοκιμή: To «βασικό» Q2 με τα 110 άλογα

Αν και βασίζεται στο προηγούμενο A3, το Q2 είναι «μαζεμένο» σε εξωτερικές διαστάσεις (μήκος 4,208 μ.). Mετά τη ανανέωση δείχνει πιο μυώδες χάρη στα περισσότερα πολυγωνικά μοτίβα και στην τονισμένη οκτ

Αν και βασίζεται στο προηγούμενο A3, το Q2 είναι «μαζεμένο» σε εξωτερικές διαστάσεις (μήκος 4,208 μ.). Mετά τη ανανέωση δείχνει πιο μυώδες χάρη στα περισσότερα πολυγωνικά μοτίβα και στην τονισμένη οκτάγωνη Singleframe μάσκα.

Στην πράξη, ο 1.000άρης 3κύλινδρος TFSI των 110 ίππων είναι η ευχάριστη έκπληξη του «βασικού» Q2: Ανεβάζει εύκολα στροφές, είναι ελαστικός και κινεί ικανοποιητικά το Q2. Mόνο ψηλά θα φανεί η έλλειψη τ

Στην πράξη, ο 1.000άρης 3κύλινδρος TFSI των 110 ίππων είναι η ευχάριστη έκπληξη του «βασικού» Q2: Ανεβάζει εύκολα στροφές, είναι ελαστικός και κινεί ικανοποιητικά το Q2. Mόνο ψηλά θα φανεί η έλλειψη των 6 ίππων.

Στιβαρή κατασκευή, καλά υλικά, πλούσιος εξοπλισμός και ψηφιακός πίνακας οργάνων (+583 ευρώ), αλλά το εσωτερικό του Audi Q2 δείχνει τα χρονάκια του σε σχέση με τον ανταγωνισμό: Λιτό design,  μέτρια γρα

Στιβαρή κατασκευή, καλά υλικά, πλούσιος εξοπλισμός και ψηφιακός πίνακας οργάνων (+583 ευρώ), αλλά το εσωτερικό του Audi Q2 δείχνει τα χρονάκια του σε σχέση με τον ανταγωνισμό: Λιτό design, μέτρια γραφικά και ανάλογη εργονομία για το infotainment, η οθόνη του οποίου δεν ελέγχεται με αφή, αλλά με ειδικό πιεζοπεριστροφικό διακόπτη ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα.