Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Fiat 500X, Hyundai Bayon και Nissan Juke

Ο 1,0 DIG-T του Juke τραβάει θετικά από χαμηλά και είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα του αυτοκινήτου. εκμεταλλευόμενος και τη σφιχτή κλιμάκωση του –πολύ καλού και σε αίσθηση- 6τάχυτου κ

Ο 1,0 DIG-T του Juke τραβάει θετικά από χαμηλά και είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα του αυτοκινήτου. εκμεταλλευόμενος και τη σφιχτή κλιμάκωση του –πολύ καλού και σε αίσθηση- 6τάχυτου κιβωτίου.

Ο 1000άρης 3κύλινδρος FireFly του 500X αποδίδει 120 άλογα, με την ταχύτητα να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός κοντού κιβωτίου 6 σχέσεων με αρκετά θετικό σε αίσθηση επιλογέα.

Ο 1000άρης 3κύλινδρος FireFly του 500X αποδίδει 120 άλογα, με την ταχύτητα να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός κοντού κιβωτίου 6 σχέσεων με αρκετά θετικό σε αίσθηση επιλογέα.

Ο 1,0 T-GDI του Bayon έχει turbo με άμεσο ψεκασμό και σύστημα CVVD (Continuously Variable Valve Duration) που ρυθμίζει συνεχώς τη διάρκεια ανοίγματος και κλεισίματος των βαλβίδων ανάλογα με τις συνθήκ

Ο 1,0 T-GDI του Bayon έχει turbo με άμεσο ψεκασμό και σύστημα CVVD (Continuously Variable Valve Duration) που ρυθμίζει συνεχώς τη διάρκεια ανοίγματος και κλεισίματος των βαλβίδων ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.