Το συγκεκριμένο έργο παρέμενε «στα χαρτιά» και είχε εγκαταλειφθεί εδώ και πολλά χρόνια, παίρνει ξανά σάρκα και οστά, αυτή τη φορά με πρωτοβουλία του Μάριου Ηλιόπουλου.
Ο διοικητικός ηγέτης της ΑΕΚ είναι γνωστός για τη βαθιά του αγάπη και τη μακρά του πορεία στις πίστες και τους αγώνες ταχύτητας.