Τι φέρνει η νέα τριπλέτα Peugeot 108, Toyota Aygo και Citroen C1 απέναντι στον ανταγωνισμό;

Τι φέρνει η νέα τριπλέτα Peugeot 108, Toyota Aygo και Citroen C1 απέναντι στον ανταγωνισμό;

Τι φέρνει η νέα τριπλέτα Peugeot 108, Toyota Aygo και Citroen C1 απέναντι στον ανταγωνισμό;

15.369 Επισκέψεις στο άρθρο (26/2/2014)

Αλλάζει ομάδα που κερδίζει; Αλλάζει, αλλά τι φέρνει και πως μπορεί να χτυπήσει τον ανταγωνισμό;

To «πετυχημένη» δεν αρχίζει καν να περιγράφει την συνεργασία μεταξύ Toyota και Peugeot-Citroen που έφερε τα τρία μίνι μοντέλα που σάρωσαν την κατηγορία. Οι ιδέες που καθιέρωσαν, τόσο ως προς την σχεδίαση, όσο και ως προς την κατασκευή αλλά και τη φιλοσοφία, επηρέασαν ολόκληρη την κατηγορία.
Τα τρία μοντέλα επιστρέφουν φέτος, με μόνη την Peugeot να αλλάζει το όνομα από 107 σε 108 (ώστε να εναρμονιστεί με τη νέα οδηγία της μάρκας που θέλει όλα της τα αυτοκίνητα να τελειώνουν σε οκτώ).
Η φιλοσοφία κατασκευής που εισήγαγαν στην κατηγορία παραμένει, αν και έχει εμφανώς ραφιναριστεί, με τα τρία αυτοκίνητα να είναι σαφώς πιο ώριμα και να δείχνουν πολύ πιο ποιοτικά, ξεφεύγοντας αισθητά από την προηγούμενη γενιά. Οι διαστάσεις παραμένουν ίδιες, όμως οι τρεις κατασκευαστές μιλάνε για σαφώς περισσότερη ευρυχωρία στο εσωτερικό, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει εκτοξευθεί στα 200 σχεδόν λίτρα, αύξηση 28%.Φυσικά η κάθε μάρκα έχει τη δική της σχεδίαση που είναι εναρμονισμένη με την υπόλοιπη γκάμα του κάθε κατασκευαστή, κοινό όμως είναι το μηχανικό υπόβαθρο, τόσο στο πάτωμα όσο και στους κινητήρες.
Τα τρία μοντέλα θα συνεχίσουν με τον τρικύλινδρο 1.000άρη της Toyota που τόσο πολύ αποτέλεσε την αιτία για επιτυχία, ενώ προσθέτουν και τον τρικύλινδρο 1200άρη της Peugeot που επιπλέον προσφέρει και τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία.
Όλα τα μοτέρ πλέον είναι κάτω από το όριο για μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, ενώ σε συνδυασμό με το ελαφρύτερο, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αμάξωμα (μόλις 840 κιλά) αναμένεται να τονιστεί επιπλέον η σπιρτάδα και η προθυμία των μοτέρ στην οδήγηση. Μένει φυσικά να δούμε τιμές, η ουσία όμως σε αυτή τη φάση είναι η σχεδίαση και η συνολική ποιότητα μαζί με τους χώρους.
Τι λέτε λοιπόν; Πως σας φαίνονται τα τρία μίνι και πως θα αλλάξει η κατηγορία μετά το λανσάρισμά τους; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center