Πού ρίχνει «άκυρο» η Nissan με το νέο Qashqai;

16.699 Επισκέψεις στο άρθρο (27/6/2021)

Η Nissan είναι μία από τις μάρκες με μεγάλη γκάμα τεχνολογιών και άριστη γνώση της ηλεκτροκίνησης. Παρόλα αυτά, έμμεσα, λέει δύο «άντε γεια»! Πού όμως; Τι πιστεύετε;

 

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το νέο Qashqai δεν είναι νέο μόνο στη σχεδίαση. Είναι μια ριζική αλλαγή που φέρνει το δημοφιλές μοντέλο της Nissan στη νέα δεκαετία. Και στη δεκαετία αυτή το diesel έχει πεθάνει για τα καλά, και όλοι είμαστε ένα βήμα πριν την ηλεκτροκίνηση. Αυτό είναι και το πρώτο στοιχείο που αποχαιρετά για τα καλά η νέα γενιά του ελληνικού best beller.

Για τους πιο διστακτικούς, η Nissan διατηρεί μία πιο συμβατική γκάμα, με βάση το γνωστό 1.300άρι μοτέρ και ένα ήπια υβριδικό σύστημα. Έτσι ο μέσος οδηγός που δεν θέλει υβριδικά, κερδίζει από τα συστήματα ανάκτησης ενέργειας, και τα ηλεκτρικά περιφερειακά ώστε το νέο του Qashqai να έχει ως και 4 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα λιγότερο κάθε χιλιόμετρο. Δεν ταράζεται επίσης η ηρεμία του, διατηρώντας συμβατικά χειροκίνητο κιβώτιο, και σε ότι τον αφορά το αμάξι είναι «όπως πρέπει».
 
Για όσους όμως βλέπουν τι συμβαίνει, η Nissan έχει κρατήσει το πραγματικά καινούργιο Qashqai για τη μεγάλη έκδοση, με τον 1.500άρη κινητήρα και τα 190 άλογα. Και πάνω που θα λέγαμε πως αυτό είναι ένα πραγματικά υβριδικό μοντέλο, με εξελιγμένο κινητήρα μεταβλητής συμπίεσης, ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία, η Nissan κάνει τη διαφορά.
 
Το νέο «μεγάλο» Qashqai είναι βασικά ηλεκτρικό. Οι τροχοί κινούνται αποκλειστικά από τον ηλεκτροκινητήρα. Ο οποίος τροφοδοτείται από την μπαταρία. Θα μπορούσες να βάλεις την μπαταρία στην πρίζα να τη φορτίζεις το βράδυ, και το Qashqai θα ήταν ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο.
 
Όμως η Nissan, με το πιο δημοφιλές της μοντέλο, το παίζει εκ του ασφαλούς. Αντί να έχεις μια πρίζα που φορτίζει μια μεγάλη μπαταρία, έχεις μια μικρή μπαταρία που τη φορτίζεις στο δρόμο. Πως; Με μία γεννήτρια. Το 1.500άρι Qashqai χρησιμοποιεί τον βενζινοκινητήρα του ως γεννήτρια ρεύματος. Μόνο. Έτσι αντί να φορτίζεις, φουλάρεις με καύσιμο τη γεννήτρια, που είναι πιο γρήγορο, άρα στην ουσία αποχαιρετάς και τον χρόνο φόρτισης. Δύο τα κρατούμενα.
 
Επιπλέον, με αυτόν τον τρόπο η Nissan «παίζει» το παιχνίδι των γενικά πιο παραδοσιακών αγοραστών της, που δεν θα έκαναν ποτέ το βήμα να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό μοντέλο τόσο νωρίς. Με αυτό τον τρόπο η Nissan κάνει χρήση της ηλεκτρικής της τεχνολογίας, και αφήνει το κοινό της να αγοράζει το αυτοκίνητο που θέλει. Έτοιμη για το επόμενο βήμα, όπου η γεννήτρια θα πάρει δρόμο και θα αντικατασταθεί με μια μεγάλη μπαταρία που θα φορτίζει από την πρίζα.
 
Εσείς τι λέτε όμως; Είναι αυτό το «ηλεκτρικό» κάτι που θα προτιμούσατε; Χωρίς αγωνία αυτονομίας και φόρτισης; Ή μήπως σας ξενερώνει η ιδέα ότι το μοτέρ (και ο ήχος του) δεν θα συνάδουν με την ταχύτητα, το «ζόρι» και τη χρήση; Τι λέτε είναι η καλύτερη ιδέα μέχρι σήμερα, ή όχι;

 

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto