" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/10/2008

Τα φθηνά αυτοκίνητα ήρθαν στην Ελλάδα. Εσείς ποιο μοντέλο θα αφήσετε στην άκρη για χατίρι τους;

Διαβάστηκε από 43384 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/10/2008
Το αυτοκίνητο φαινόμενο που σάρωσε την ανατολική Ευρώπη σε πωλήσεις έφτασε και στην Ελλάδα. Η Dacia εκπροσωπείται πλέον από νέα εταιρεία, την ίδια που διαθέτει στην ελληνική αγορά και τα μοντέλα της (μητρικής της Dacia) Renault. Tο φαινόμενο φυσικά δεν έχει να κάνει με τίποτε άλλο εκτός από την τιμή των μοντέλων της Dacia αφού τυπικά στοιχίζουν κάτω από δέκα η ακόμη και 9.000 ευρώ. Εσάς σας ενδιαφέρουν;


Η Dacia φυσικά καμία σχέση δεν έχει πλέον με την εταιρεία που για δεκαετίες παρήγατε κατόπιν αδείας το Renault 12 του 1969. Ανήκει στον όμιλο της Renault-Nissan και αποτελεί την αιχμή του δόρατος στη νέα τάση που διατρέχει τις αγορές και προσφέρει φτηνό αυτοκίνητο. Στην Ελλάδα η Dacia έρχεται με δύο μοντέλα, το Logan, το αυτοκίνητο που την καθιέρωσε και το νέο Sandero.

To Logan είναι ένα μικρομεσαίο σεντάν, στις διαστάσεις του Hyundai Accent. Δεδομένης της επιτυχίας του κορεατικού μοντέλου θα περίμενε κανείς πως το Logan έρχεται να κλέψει πωλήσεις από το Hyundai, αφού όπως και αυτό έτσι και το Dacia βασίζεται στην λογική της ιδιαίτερα καλής σχέσης τιμής αξίας.

Το Sandero έχει πιο δύσκολη αγορά αφού σα μικρό χάτσμπακ έχει μπροστά του ολόκληρο τον εδραιωμένο ανταγωνισμό της πιο δημοφιλούς κατηγορίας. Το βασικό του όπλο και εδώ είναι η ιδιαίτερα προσιτή του τιμή που ξεκινάει από 8,600 ευρώ, φτηνότερο και από μίνι μοντέλα που βρίσκονται μια κατηγορία κάτω από αυτό.

Όμως δεν είναι όλα ρόδινα. Και τα δύο μοντέλα στις βασικές και ιδιαίτερα φθηνές τους εκδόσεις είναι λακωνικά εξοπλισμένα. Υδραυλικό τιμόνι και κλιματισμός δεν περιλαμβάνονται και η προσθήκη τους, μαζί με τα ηλεκτρικά παράθυρα και το κεντρικό κλείδωμα ανεβάζουν την τιμή τουλάχιστον 900 ευρώ. Αν και ακόμη και έτσι παραμένουν ιδιαίτερα προσιτά δεν είναι τόσο εντυπωσιακά φθηνά όσο πριν.

Άρα τι μένει; Μπορούμε να ζήσουμε χωρίς κλιματισμό και υδραυλικό τιμόνι και να αποκτήσουμε ένα πραγματικά φθηνό αυτοκίνητο; Θα πίστευε κανείς πως έχουμε μάλλον καλομάθει όμως με τη σημερινή ύφεση είναι μόνο μια μικρή θυσία προκειμένου να αποκτήσουμε ένα σύγχρονο καινούργιο αυτοκίνητο.

Εσείς πως το βλέπετε; Σας ικανοποιεί η προσφορά της Dacia; Ποιο μοντέλο σκεφτόσασταν πριν που θα το αφήσετε για να δείτε τα νέα της μοντέλα; Τιμές - εξοπλισμός των νέων Dacia
Σχολιάστε την είδηση Δείτε όλα τα σχόλια (11)
theod... (24/10/2008, 18:14)
Το ακριβό ή το φθηνό είναι σχετικό. Λέτε ότι είναι ακριβό ..ναι αλλά σε σχέση με ποιο?πχ με το i10? Άλλη κατηγορία. Εγώ πηγα το είδα το αυτοκίνητο και το οδήγησα. Και λέω αυτό γιατί εμείς είμαστε η χώρα της ατάκας. Είπε κάτι κάποιος και το θεωρούμε τόσο τεκμηριωμένο και έγκυρο που το μεταφέρουμε και σε τρίτους . Εκφράζουμε άποψη απο τον καναπέ τον ΗΥ και το internet. Για να λέμε τα πράγματα ως έχουν. Για να πάρεις το Sandero θέλεις 10000€. Και παίρνεις ένα αυτοκίνητο Κατηγορία Β 1400cc με 3 χρόνια Εργοστασιακή εγγύηση. Να το συγκρίνω με κάτι παρόμοιοο ένα Citroen C3 1.400 ας πούμε. Θεωρείτε από τα φθηνότερα στην κατηγορία. Εχει ένα κινητήρα 20ετίας 2 χρόνια εγγύηση και τιμη. 12000 Και μην μου πείτε ότι έχει τιμή μεταπώλησης. Εκτός αν μου πείτε ότι τα 2000€ (700.000δρχ) είναι λίγα λεφτά είναι 20%. Οπότε με επιπλέον άλλα 2 να πάρω το νέο Φιεστα κοκ δεν βγάζει πουθενά.Έφθασε ο Έλληνας σε τέτοιο μισθολογικό επίπεδο; 2000 έχει ένα σκούτερ...Και ο κύριος με το Fusion να ρωτήσει λίγο τιμές service της Ford (πχ700€ δισκο πλατό πληρωσε ένας φίλο) για 5 χρόνια στην εγγύηση και να δει πόσο τα πουλάνε μεταχειρισμένα στην εφημερίδα. Και μη μου πείτε ότι είναι πιο ποιοτικό to Fusion. Είμαι σίγουρο ότι έχει πετσικάρει ήδη το ντουλαπάκι πάνω στο ταμπλώ από τον ήλιο. Εγώ μπορώ να το συγκρίνω μόνο με το Seat Ibiza 2004 επειδή το έχει η γυναίκα μου. Ποιότητα πλαστικών τα ίδια. Ανεση υπέρ του Dacia. Χώροι Υπέρ του Dacia. Κινητήρας δεν μπορώ να κρίνω από το τεστ αλλά τον είδα πρόθυμο. Τιμόνι καλύτερο. Από τα πράγματα που μου έκαναν εντύπωση η μεταλλική ποδιά και μετώπη. Για να καταλήξω το αυτοκίνητο δεν είναι κακό. Την τσεπη του ο καθένας την κουμαντάρει όπως θέλει και κρίνει τι είναι ακριβό και φθηνό. Απο κατασχέσεις καλα πάμε σαν χώρα. Έχω την εντύπωση οτι το αυτοκίνητο θα πουλήσει πολύ σε μετανάστες απο ανατολικό μπλοκ που ήδη είναι εξικιωμένοι με την μάρκα και πεπισμένοι για την αξιοπιστία και προακτίκότητα. Σορι για τα ορθογραφικά έχω μεγαλώσει στο εξωτερικό.
galva... (23/10/2008, 23:32)
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΟΠΩΣ Η VW ΜΕ ΤΗΝ SKODA. ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΜΙΑΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΗΣ FABIA ΔΕΝ ΑΠΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1500 Η 2000 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ ΜΕ ΚΥΡΟΣ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΡΑΞΕ Η RENAULT ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΤΕΝΟΤΗΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
mitso... (23/10/2008, 10:12)
Ακριβά. Είχαν πολυδιαφημιστεί σαν φτηνά-από 7500 ευρώ στην Ευρώπη,εδώ όμως 9600 και πάνω ,γιατί χωρίς κλιματισμό στη χώρα μας δεν το συζητάμε- η πραγματικότητα δηλ. είναι πως με λίγα χρήματα πάρα πάνω,ή και με τα ίδια, πέρνεις ένα ποιοτικότερο και κυρίως δοκιμασμένο. Απαγοητεύτηκα.
patap... (22/10/2008, 15:00)
δεν τα αποκαλουμε φθηνα αυτοκινητα οταν εγω αγορασα το ford fusion 1.4 high αρκετα εξοπλισμενο,2 αεροσακους ,a/c ηλ.παραθ. ηλ/κες πορτες rcd εργοστασιακο κτλπ 4ασστερο στο NCAP 5χρονια εγγυηση με το κυρος ford 12400 euro με το κλειδι στο χερι και να επαιρνα τι? το sandero dacia 1500 euro πιο φθηνο με μικροτερη εγγυηση καμμια μεταπωληση ,αγνωστης αξιοπιστιας και πολλα αλλα -
necro... (22/10/2008, 14:30)
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΩ ΠΕΣΕΙ ΘΥΜΑ ΤΗΣ RENAULT ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΤΗΣ. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΠΡΟΚΑΤΗΛΕΙΜΕΝΑ, ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ. ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΩ ΤΟ LOGAN ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΠΡΙΝ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΦΟΥ ΟΠΩΣ ΘΑ ΞΕΡΕΤΕ ΕΚΕΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΝΩΡΙΤΕΡΑ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΙΣΩΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΚΟΣΤΙΖΕ 7000€.ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΜΟΝΟΚΟΜΑΤΗ, ΑΡΧΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΤΑΜΠΛΟ ΜΟΝΟΚΟΜΑΤΟ, ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ (ΔΙΟΤΙ ΠΕΡΙ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ) ΑΠΟ ΤΟ CLIO ΤΟΥ 2000 ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ. ΒΕΒΑΙΑ ΣΑΝ ΓΝΗΣΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΜΕ ΤΑ ΙΣΠΑΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΙ ΚΑΘΩΣ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΑΡΧΙΖΕ ΑΠΟ 7500€. ΜΑΚΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΤΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΛΑΙΜΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ
Δείτε όλα τα σχόλια (11)


περισσότερα »

NONPAPER - Τελευταία νέα

Πως ένα ιδιωτικό πάρκινγκ γίνεται «φρούριο»!

Πως λειτουργεί η εξάτμιση;

Γυάλισμα ή κέρωμα;

Hyundai Kona VS VW T-Roc

Η κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Tο Suzuki Ignis facelift;

Νέο μοντέλο από την Opel

Όρια ταχύτητας: Δίνει κανείς σημασία;

Μήπως το «μικρό» μοτέρ δεν είναι το πιο έξυπνο;

Αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερες

Τι κάνω αν μείνω από καύσιμο;

Θορυβώδης Panamera Turbo δοκιμάζεται στο Ring

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »