Η διασκέδαση πίσω από το τιμόνι είναι εγγυημένη στο Toyota GT86. Φτάνει όμως αυτή ενός καρτ;
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η διασκέδαση πίσω από το τιμόνι είναι εγγυημένη στο Toyota GT86. Φτάνει όμως αυτή ενός καρτ;

Toyota GT86 vs Καρτ

21.932 Επισκέψεις στο άρθρο

Το Toyota GT86 είναι ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε για έναν και μόνο λόγο: να διαγράφει ένα –χαζοχαρούμενο- χαμόγελο σε όποιον το οδηγεί, κάτι που μόνο ένα κάρτ μπορεί να προσφέρει!

Ποτέ μη λες ποτέΠαρά τις εξαγγελίες της Toyota πως δεν προτίθεται να ασχοληθεί ξανά με την σπορ κατηγορία (μετά τα Celica και MR2), ευτυχώς κάτι τέτοιο δεν συνέβη. Το Toyota GT86 είναι ένα τρανό παράδειγμα της σύγχρονης αυτοκίνησης, που αποδεικνύει ότι πάντα υπάρχει χώρος για ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται αποκλειστικά στους petrolheads. Μπορεί η συνταγή για ένα προσιτό drivers car να μην της βγήκε δεδομένης της τιμής του (από 31.620 ευρώ με απόσυρση και έκπτωση), όμως σε όλα τα άλλα τα επίπεδα που συνθέτουν τον χαρακτήρα του, το GT86 θα μπορούσε να αποτελεί τον διάδοχο της θρυλικής Corolla AE86. Η Toyota δεν είχε τέτοιο αυτοκίνητο από το μακρινό 1983. Η Celica ήταν ένα όμορφο και καλό κουπέ αυτοκίνητο, αλλά ως προσθιοκίνητη, οδηγοκεντρική δεν ήταν ούτε στην τελευταία κορυφαία της έκδοση, την TS. Το MR2 πάλι, ήταν διασκεδαστικό, ήταν ρόουντστερ, όμως και αυτό έκανε πολλά πράγματα καλά, αλλά τίποτα ιδιαίτερο που να το θυμόμαστε ακόμα. Το GT86 αντίθετα έχει αυτό το κάτι το οποίο ίσως του χαρίσει στο μέλλον μια θέση στο πάνθεον των απόλυτα εθιστικών οδηγικά, αυτοκινήτων. Μέσα στην απλότητά του κρύβεται το μυστικό της πραγματικής απόλαυσης που προσφέρει, όπως συμβαίνει σε ένα αγωνιστικό κάρτ. Για παράδειγμα το κάρτ της φωτογράφισής μας είναι αγωνιστικό, με κινητήρα 125 κ.εκ. 28 ίππων και μέσω της συμπεριφοράς του σε «γεμίζει» κάθε φορά που το οδηγείς.
Όλα ξεκινούν με το βλέμμαΗ εμφάνιση είναι το παν σε ένα σπορ αυτοκίνητο και το GT86 έχει προσωπικότητα. Η κουπέ αισθητική του 4,2 μέτρων αμαξώματός του εκφράζει περίσσια δυναμική με τις καμπύλες να συνδυάζονται αρμονικά με έντονες ακμές, καθιστώντας το και σχεδιαστικά μοναδικό. Ξεχωρίζει για την αεροδυναμική του (Cd = 0.27), ενώ συνολικά τα στοιχεία της εμφάνισής του που κερδίζουν τις εντυπώσεις είναι τα φουσκωμένα φτερά, η χαρακτηριστική αεροτομή και ο διαχύτης με τις δυο μπούκες στο πίσω μέρος. Στο GT86 η κλασική κεραία που είδαμε στην αρχή της καριέρας του, έδωσε τη θέση της σε μια σύγχρονη shark fin antenna σε αυτή την ελαφρά ανανεωμένη του έκδοση.   

Μπορεί να μην εντυπωσιάζει με τη δύναμή του το Toyota GT86, είναι όμως η οδική συμπεριφορά του που σε κερδίζει.

Μπορεί να μην εντυπωσιάζει με τη δύναμή του το Toyota GT86, είναι όμως η οδική συμπεριφορά του που σε κερδίζει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto