Νέο Toyota RAV4 εναντίον ανταγωνισμού

61.820 Επισκέψεις στο άρθρο

Με αφορμή την ανακοίνωση των τιμών του νέου Toyota RAV4 μπαίνουμε στα… άδυτα της μεσαίας κατηγορίας των SUV. Με ποια μοντέλα έρχεται αντιμέτωπο το νέο ιαπωνικό SUV και τι «όπλα» έχει στη φαρέτρα του έναντι των ανταγωνιστών;

Η λίγκα των μεσαίων SUV μπορεί να μην έχει κάνει πάταγο στη χώρα μας και συνολικότερα στη Ευρώπη από πλευράς πωλήσεων ωστόσο, καταφέρνει να κλέψει τις καρδιές πολλών Ελλήνων λαμβάνοντας υπόψη τις αντιδράσεις  τους όταν αντικρίζουν στο δρόμο κάποιο από τα μοντέλα που την εκπροσωπούν. Τα συνήθη επιφωνήματα «αμαξάρα» ή «κτήνος» δίνουν και παίρνουν λόγω του όγκου και του macho χαρακτήρα που αποπνέουν αυτά τα αυτοκίνητα.

Νεότερη προσθήκη στην εν λόγω κατηγορία, η 5η γενιά του Toyota RAV4 που εκτός της ριζικά ανανεωμένης σχεδίασης, βασίζεται στη νέα πλατφόρμα TNGA-K με 57% μεγαλύτερη ακαμψία, έχει φουλάρει σε τεχνολογία τόσο στα κινητήρια σύνολα, όσο και στα επιμέρους πεδία για την ασφάλεια και την ψυχαγωγία των επιβατών, και η τιμή του ξεκινά στη χώρα μας από 27.700 ευρώ.

Το νέο RAV4 έρχεται αναπόφευκτα αντιμέτωπο με μοντέλα που έχουν premium χαρακτηριστικά, όπως το Nissan X-Trail, το Honda CR-V και το Skoda Kodiaq, ενώ μπορεί να κοιτάξει στα μάτια και τους αυθεντικούς εκπροσώπους των premium εταιρειών: Audi Q5, Mercedes GLC, DS7 Crossback, Alfa Romeo Stelvio, Volvo XC60 κ.α.
 

Μεγάλα ατού του ιαπωνικού SUV, η βελτιωμένη τετρακίνηση AWD-i με λειτουργία Trail (μπλοκέ διαφορικό) , το υβριδικό σύνολο των 2,5 λτ. σε δύο εκδόσεις με 218 και 222 άλογα και ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας των 175 ίππων, το δεύτερης γενιάς Toyota Safety Sense με τονισμένα στοιχεία ημιαυτόνομης οδήγησης, ο χώρος αποσκευών των 580 λτ., όπως επίσης και το πρωτοεμφανιζόμενο «γκάτζετ» με το μεσαίο καθρέπτη να γίνεται κατΆ επιλογή οθόνη που απεικονίζει ότι δείχνει η οπίσθια κάμερα.

Από την άλλη, στη χώρα μας, λόγω κυβισμού υπάρχει φορολογική επιβάρυνση (φόρος πολυτελούς διαβίωσης και τεκμήριο) που κάνει κάπως πιο δύσκολη την απόφαση αγοράς, εν αντιθέσει με τους άμεσα ανταγωνιστές εξ Ιαπωνίας (Honda CR-V, Nissan X-Trail) και Τσεχίας (Skoda Kodiaq) που ξεκινούν από τα 1,5 λτ. στη βενζίνη και 1,6 λτ. στο ντίζελ για το X-Trail. Επιπλέον, είναι το μόνο μεταξύ των προαναφερόμενων μοντέλων που δεν προσφέρεται σε 7θέσια διάταξη.

Κλείνοντας, το RAV4 βγαίνει ουσιαστικά νικητής στην σύγκριση τιμών, αφού το δίλιτρο ξεκινά από τις 27.700 ευρώ στην υπερπλήρη βασική έκδοση Active. Το X-Trail με τον 1,6 ντίζελ των 130 ίππων -προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόν τώρα στην Ελλάδα- κοστίζει από 32.490 ευρώ και το Honda CR-V με τον 1,5 VTEC Turbo των 173 ίππων τιμάται από 33.650 ευρώ στην αντίστοιχη βασική Comfort. Τέλος, το Skoda Karoq με τον 1.5 TSI 150 PS ξεκινά από τις 26.280 ευρώ, ωστόσο το αντίστοιχο σκαλοπάτι εξοπλισμού Style, με το επίπεδο του βασικού RAV4, ξεκινά από τις 32.080 ευρώ.

Εσεις ποια πορεία πιστεύετε ότι θα ακολουθήσει το νέο Toyota RAV4 στη χώρα μας, τόσο ως μονάδα, όσο και απέναντι στον ανταγωνισμό από τις ευρωπαϊκές και τις ασιατικές αυτοκινητοβιομηχανίες;

FORD E-TRANSIT
OPEL