Ο νέος 2λιτρος πετρελαιοκινητήρας BiTurbo του Insignia προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο νέος 2λιτρος πετρελαιοκινητήρας BiTurbo του Insignia προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση.

Opel Insignia ΒiTurbo

(5/1/2012)

H Opel συνεχίζει να αναβαθμίζει και να βελτιώνει τη ναυαρχίδα της, το Insignia, αυτή τη φορά όμως κατασκεύασαν ένα ακόμα πιο ισχυρό Diesel κινητήρα με BiTurbo τεχνολογία.

Η Opel παρουσίασε επίσημα τον νέο εκρηκτικό Diesel κινητήρα που εφοδιάζεται το Insignia. Πιο συγκεκριμένα, ο νέος BiTurbo πετρελαιοκινητήρας CDTI είναι 2λιτρος και αποδίδει 194 ίππους με 400 Nm ροπή. Τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα μπορεί το Insignia να την ολοκληρώσει σε μόλις 8,7 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 230 χλμ./ώρα. Μπορεί να έχει εξαιρετικές επιδόσεις, όμως στο θέμα της κατανάλωσης παραμένει αρκετά χαμηλό, αφού η μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 4,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι 129 γρ./χλμ. Οι τιμές αυτές είναι λογικές, αφού πρόκειται για τελευταίας τεχνολογίας πετρελαιοκινητήρας.

Το Opel Insignia ΒiTurbo αποδίδει 194 ίππους και ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,7 δλ.

Το Opel Insignia ΒiTurbo αποδίδει 194 ίππους και ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,7 δλ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »



Ο 2λιτρος πετρελαιοκινητήρας CDTI θα τοποθετείται σε όλα τα μοντέλα Insigna (μπροσθιοκίνητο, τετρακίνητο, Sedan και Tourer), ενώ η τιμή του θα ξεκινά από τα 33.405 ευρώ στην Ευρώπη. Τέλος, για να γίνει ακόμα πιο οικονομικό το Insignia, όλα τα μοντέλα που εξοπλίζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, θα διαθέτουν και σύστημα Start/Stop.
Hyundai
vw