Ο επικεφαλής του τμήματος παθητικής ασφάλειας της SEAT, θυμάται πως το 600 δεν είχε στον εξοπλισμό του ούτε καν προσκέφαλα. Περιττό είναι φυσικά να ψάξουμε για αερόσακους, καθώς αυτοί ήρθαν στο προσκή
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο επικεφαλής του τμήματος παθητικής ασφάλειας της SEAT, θυμάται πως το 600 δεν είχε στον εξοπλισμό του ούτε καν προσκέφαλα. Περιττό είναι φυσικά να ψάξουμε για αερόσακους, καθώς αυτοί ήρθαν στο προσκήνιο τη δεκαετία του 1990. Το Ibiza διαθέτει έξι…

SEAT: 60 χρόνια μετά (vid)

3.270 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2016)

Μπορεί τα αυτοκίνητα να εξακολουθούν να πατάνε στο δρόμο και (τα περισσότερα) να έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά αν επιχειρήσεις να συγκρίνεις ένα σύγχρονο Ibiza FR με ένα SEAT 600 του 1963, σε όρους ασφάλειας, θα δεις καθαρά όλη την πρόοδο…

Αν επιχειρήσεις να συγκρίνεις σε όρους ασφάλειας το SEAT 600 του 1963, με ένα σύγχρονο Ibiza FR, θα αντικρίσεις το χάος. Και πώς θα γινόταν αλλιώς, όταν το 600ράκι (και το κάθε μοντέλο της τότε εποχής) μοιάζει σαν να βγήκε από τη λίθινη εποχή. 60 χρόνια είναι μεγάλο διάστημα…Ο επικεφαλής του τμήματος παθητικής ασφάλειας της SEAT, Javier Luzon, θυμάται πως το 600 δεν είχε στον εξοπλισμό του ούτε καν προσκέφαλα. Περιττό είναι φυσικά να ψάξουμε για αερόσακους στο 600, καθώς αυτοί ήρθαν στο προσκήνιο τη δεκαετία του 1990. Το Ibiza διαθέτει έξι από δαύτους…Αν και τη δεκαετία του 1960 υπήρχαν ζώνες ασφάλειας, το μοντέλο της SEAT διέθετε έναν σταθερό ιμάντα, τον οποίο οι επιβάτες έσφιγγαν επάνω τους. Σήμερα, η ζώνη προσαρμόζεται στον οδηγό και όχι το αντίθετο.Αποκαλυπτική είναι και η σύγκριση των φρένων, με το 600 να φέρει ταμπούρα. Τα σύγχρονα μοντέλα διαθέτουν πλήθος ηλεκτρονικών βοηθημάτων, αλλά και μεγάλους δίσκους, όπως και φαρδύτερα ελαστικά.Σε ό,τι αφορά στο σασί, τέλος, σήμερα έχει γίνει πολλή δουλειά στην απορρόφηση της ενέργειας από την πρόσκρουση, ενώ στο μέλλον σύμφωνα με τον κο Luzon, τα μελλοντικά οχήματα θα προβλέπουν τι πρόκειται να συμβεί και θα αντιδρούν ανάλογα.

Αν και τη δεκαετία του 1960 υπήρχαν ζώνες ασφάλειας, το μοντέλο της SEAT διέθετε έναν σταθερό ιμάντα, τον οποίο οι επιβάτες έσφιγγαν επάνω τους. Σήμερα, η ζώνη προσαρμόζεται στον οδηγό και όχι το αντίθετο.

Αν και τη δεκαετία του 1960 υπήρχαν ζώνες ασφάλειας, το μοντέλο της SEAT διέθετε έναν σταθερό ιμάντα, τον οποίο οι επιβάτες έσφιγγαν επάνω τους. Σήμερα, η ζώνη προσαρμόζεται στον οδηγό και όχι το αντίθετο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center