3 φωτογραφίες »

H Porsche Taycan 4S τοποθετείται κάτω από τις δύο Taycan Τurbo και εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ.

Προ των πυλών η πιο προσιτή Porsche Taycan

3.168 Επισκέψεις στο άρθρο (23/6/2020)

Η Porsche Taycan 4S βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη βάση της γκάμας, όμως αυτό θα αλλάξει σύντομα καθώς η μάρκα προετοιμάζεται για να φέρει μία νέα βασική έκδοση.


Έτοιμη να παρουσιάσει και μια νέα έκδοση της Taycan είναι η Porsche για να τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας του μοντέλου. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η πιο προσιτή Taycan θα κάνει ντεμπούτο στις 29 Ιουνίου στην Κίνα.

Σε αντίθετη με τις Taycan 4S, Taycan Turbo και Taycan Turbo S που είναι όλες τετρακίνητες με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, η νέα έκδοση αναμένεται να είναι πισωκίνηση και να παίρνει ισχύ από ένα μόνο ηλεκτρικό μοτέρ, όπως ακριβώς είχε αφήσει να εννοηθεί ο επικεφαλής Έρευνας και Ανάπτυξης της μάρκας, dr. Μichael Steiner στο παρελθόν.

Τον Απρίλιο συγκεκριμένα, o Steiner ανέφερε πως στην Κίνα θα σημειωθούν πολλές πωλήσεις της πιο προσιτής αυτής έκδοσης, χωρίς να σημαίνει πως δεν θα γίνει το ίδιο και στην Ευρώπη. Αναφορές κάνουν λόγο ότι η «βασική» Taycan θα προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία από όλες τις άλλες εκδόσεις αλλά θα είναι επίσης αρκετά πιο αργή σε επιδόσεις.

Για την ιστορία να θυμίσουμε πως η Porsche Taycan 4S τοποθετείται κάτω από τις δύο Taycan Τurbo και εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ σε συνδυασμό με μια μπαταρία 79,2 kWh ή προαιρετικά, την 93,4 μπαταρία των Turbo μέσω του πακέτου Performance Battery Plus. Με την πρώτη, τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ αποδίδουν 530 με Overboost ενώ με το προαιρετικό πακέτο η ισχύς ανεβαίνει στα 571 (με Overboost).
 
Aνεξάρτητα από την χωρητικότητα της μπαταρίας, η 4S έχει μέγιστη τελική ταχύτητα τα 250 χλμ./ώρα με το 0-100χλμ./ώρα να γίνεται σε 4 δευτερόλεπτα. Όσον αφορά την αυτονομία, με την μπαταρία των 79,2 kWh, η Taycan μπορεί να κινηθεί αυτόνομα για 407 χλμ ενώ με αυτή των 93,4 kWh, η αυτονομία ορίζεται στα 463 χλμ./ώρα.
 

Toyota
moto