Δοκιμή: Fiat 500e με 118 PS
14 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Fiat 500e με 118 PS

68.211 Επισκέψεις στο άρθρο (27/3/2021)

Μοντ-e-λάκι: Το εμβληματικό Fiat 500 περνάει σε νέα εποχή. Το στιλάτο και trendy μίνι εγκαινιάζει την εποχή της ηλεκτροκίνησης για τη Fiat και με σύμμαχο την ικανοποιητική του αυτονομία θέλει να γίνει και πάλι πρωταγωνιστής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Τo Fiat 500 αποτελεί ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα μοντέλα της αυτοκίνησης, υπάρχοντας ως οντότητα από το 1957 και παράλληλα, ίσως το πιο σημαντικό μοντέλο της ιταλικής φίρμας. Άλλωστε είναι το μοντέλο που σηματοδότησε τη νέα εποχή της Fiat, όταν σε μια κίνηση ματ, ξαναλανσαρίστηκε στην παραγωγή το 2007 μετά από σχεδόν 30 χρόνια που είχε πάψει η παραγωγή του. 30 χρόνια βέβαια που γιγάντωσαν τη φήμη του και έχτισαν το μύθο του. Εν έτη 2020 το 500αράκι θα αποτελέσει και πάλι ένα μοντέλο ορόσημο για τους Ιταλούς, καθώς είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που λανσάρεται στις αγορές, παράλληλα φυσικά με τη συμβατική του έκδοση η οποία εξακολουθεί να παράγεται κανονικά.

Σε τρία αμαξώματα, δύο εκδόσεις ισχύος και κάτω από 20.000 ευρώ
Το ηλεκτρικό 500 είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με 95 ή 118 ίππους και προσφέρεται σε τρία διαφορετικά αμαξώματα: σε χάτσμπακ, σε cabrio και στην 3+1 έκδοση, η οποία διαθέτει μια επιπλέον πόρτα από την πλευρά του συνοδηγού, η οποία ανοίγει αντικριστά με την άλλη, αλά Mazda RX-8. Από πλευράς εξοπλισμού υπάρχουν 4 επίπεδα, το Action, το Passion το Icon και το La Prima, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η τιμή του νέου Fiat 500e. Εκμεταλλευόμενο την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», ξεκινάει κάτω από 20.000 ευρώ (και πιο συγκεκριμένα από 19.970 ευρώ) για τη χάτσμπακ έκδοση με τον «μικρό» κινητήρα (έκδοση Action αποκλειστικά). Αν προχωρήσετε και σε απόσυρση η τιμή μειώνεται περεταίρω και φτάνει στα 18.970 ευρώ.

Εμφάνιση: Το γνωστό «μπιζουδάκι» που όλοι αγάπησαν
Το 500e φυσικά δεν είχε κανένα λόγο να αλλάξει την εμφάνισή του, άλλωστε είναι από τα μοντέλα που ξεχωρίζουν λόγω σχεδίασης. Έτσι διατηρεί το ρετρομοντέρνο του στυλ, κάνοντας ωστόσο σαφή τη διαφορετικότητά του από τις συμβατικές εκδόσεις, με νέα στοιχεία, όπως οι προβολείς LED, η πιο κλειστή μάσκα και τα φλας-βέλη στα φτερά. Η πιο ενδιαφέρουσα διαφοροποίηση ωστόσο είναι το λογότυπο «500» που δεσπόζει στη μάσκα αντί του εμβλήματος της Fiat. Το πίσω μέρος είναι πιο στρογγυλεμένο και εκεί τα φώτα σχηματίζουν το γράμμα Ε όταν φωτίζονται για να τονίσουν την ηλεκτρική φύση του μοντέλου. Τέλος αν και δε φαίνεται στο μάτι, το μήκος και το πλάτος αυξάνονται κατά 6 εκατοστά, ενώ το μεταξόνιο είναι σχεδόν 2 εκατοστά πιο μακρύ. Συνολικά είναι ένα πανέμορφο μπιζουδάκι που θα κλέψει καρδιές και παράλληλα διαθέτει πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης για να ταιριάξει στα δικά σου θέλω. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto