Το ανανεωμένο Mazda 3 παρουσιάστηκε και αυτό στη Φρανκφούρτη.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το ανανεωμένο Mazda 3 παρουσιάστηκε και αυτό στη Φρανκφούρτη.

Ανανέωση για το Mazda 3

(16/9/2011)

Η τωρινή έκδοση του μικρομεσαίου του Ιάπωνα κατασκευαστή, περνά στη δεύτερη φάση της ζωής της, και παρουσιάζεται με αισθητικές βελτιώσεις και οικονομικότερους κινητήρες.

Μετά από 731.000 παγκόσμιες πωλήσεις και 123.000 μόνο στην Ευρώπη από το 2009 που παρουσιάστηκε, το Mazda 3 δέχεται ανανέωση. Αισθητικά το μοντέλο έχει νέο εμπρός και πίσω προφυλακτήρα, και νέα σχέδια για ζάντες, ενώ ως αποτέλεσμα του ανανεωμένου σχεδιασμού ήταν η βελτίωση της αεροδυναμικής με το συντελεστή Cd να πέφτει στο 0,27 και 0,28 (για το σεντάν), από το 0,30 του μοντέλου που κυκλοφορεί.

Οι κινητήρες παραμένουν, όμως είναι πιο οικονομικοί και λιγότερο ρυπογόνοι.

Οι κινητήρες παραμένουν, όμως είναι πιο οικονομικοί και λιγότερο ρυπογόνοι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Εσωτερικά, έχουμε νέα υλικά και χρώματα, καθώς και νέα εξοπλιστικά στοιχεία. Η καμπίνα των επιβατών έχει νέες επενδύσεις που συμβάλλουν στην ηχομόνωση και κατά συνέπεια στο βελτιωμένο επίπεδο κύλισης, ενώ στο εξωτερικό υπάρχουν και συνολικά 8 χρωματισμοί συμπεριλαμβανομένου και του νέου Autumn Bronze Mica.

Τα μεγέθη των βενζινοκινητήρων αλλά και των πετρελαιοκινητήρων παραμένουν ως έχουν, με μόνη διαφορά ότι ο 1,6 λίτρων βενζίνης θα μπορεί να συνδυαστεί πλέον και με το αυτόματο κιβώτιο Activematic 4 σχέσεων για πρώτη φορά στην Ευρώπη, αλλά και πως οι περισσότεροι από αυτούς είναι πιο οικονομικοί.

Έτσι, ο πετρελαιοκινητήρας των 2,2 λίτρων με τους 185 ίππους καταναλώνει πλέον 5,4 λίτρα και εκπέμπει ρύπους CO2 144 γρ./χιλιόμετρο (3,6 και 3,4% λιγότερο σε σχέση με πριν). Ο αντίστοιχος με τους 150 ίππους καταναλώνει 5,2 λίτρα και 139 γρ./χιλιόμετρο αντίστοιχα (που είναι 3,7 και 3,5 % μείωση αντίστοιχα). Τέλος, ο πετρελαιοκινητήρας των 1,6 λίτρων και 115 ίππων καταναλώνει μόλις 4,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα και εκπέμπει 115 γρ./χιλιόμετρο (2,3 και 1,5% μείωση αντίστοιχα).

Στους βενζινοκινητήρες ο 2,0 λίτρων με τους 150 ίππους καταναλώνει 6,7 από 6,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα, με CO2 στα 157 από 159 γρ./χιλιόμετρο. Ο 1,6 λίτρων με τους 105 ίππους εκπέμπει 147 από 149 γρ./χιλιόμετρο CO2, ενώ τέλος ο ίδιος με το κιβώτιο Activematic έχει κατανάλωση στα 7,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα με ρύπους στα 176 γρ./χιλιόμετρο.

Τέλος, η οδική συμπεριφορά είναι βελτιωμένη με νέα αμορτισέρ, νέα ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση στο τιμόνι (EHPAS), ενώ υπάρχει και δείκτης αλλαγής ταχύτητας στο ταμπλό, ώστε ο οδηγός να κάνει τη σωστή αλλαγή για να εξασφαλίζεται οικονομία, καθώς και νέο σύστημα πλοήγησης της Tom Tom, ανάλογα πάντα με την έκδοση.
NEO PROACE
NISSAN