Επιβλητικό σε εμφάνιση, ποιοτικό και με προηγμένες τεχνολογίες, το νέο Audi A6.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Επιβλητικό σε εμφάνιση, ποιοτικό και με προηγμένες τεχνολογίες, το νέο Audi A6.

Δοκιμή Audi A6 2,0 TFSI Μultritronic

(2/11/2011)

Επιβλητικό σε εμφάνιση, ποιοτικό και με προηγμένες τεχνολογίες, το νέο Audi A6 είναι αξιοζήλευτο για τον καθένα που θέλει να κινείται με… «προεδρικές» ανέσεις.

Εσωτερικοί χώροι Οικονομικός κινητήραςΠοιότητα κατασκευής

¶νετο και σταθερό ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες είναι το νέο Audi A6, μεταφέροντας έτσι ατσαλάκωτους τους επιβάτες του.

¶νετο και σταθερό ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες είναι το νέο Audi A6, μεταφέροντας έτσι ατσαλάκωτους τους επιβάτες του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αίσθηση τιμονιού στις στροφές
Αεροδυναμικος θόρυβος στις υψηλές ταχύτητες

Ας είμαστε ειλικρινείς, το νέο Audi A6 δεν απευθύνεται -για τα ελληνικά τουλάχιστον δεδομένα- στο ευρύ κοινό, αφού ανήκει στην κατηγορία των μεγάλων, premium οχημάτων υποψήφιοι αγοραστές της οποίας είναι περιορισμένοι. Πριν από ένα μήνα μάλιστα, θα μπορούσαμε να του αποδώσουμε καθΆ υπερβολή το χαρακτηρισμό «βουλευτικό», όμως όπως φαίνεται, οι κύριοι 300 θα πρέπει να αρκεστούν σε μικρού κυβισμού οχήματα. ΕξΆ ου και ο παραπάνω τίτλος «Ζηλέψτε το!».Σε κάθε περίπτωση, αποτελεί έναν άξιο εκπρόσωπο της Audi στη μεγάλη κατηγορία. Με μήκος 4.915 χλστ. (-12 χλστ. σε σχέση με το προηγούμενο), άκρως ποιοτικό εσωτερικό, ευρύχωρο, προηγμένο τεχνολογικά και με επιβλητική, χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες εμφάνιση, καταφέρνει και κλέβει τις ματιές.
Για άνετα, γρήγορα και ασφαλή ταξίδια
Η οδική συμπεριφορά του Α6 είναι προσανατολισμένη στα μεγάλα, μακρινά ταξίδια. Το μακρύ μεταξόνιο των 2.912 χλστ. (+99 χλστ. σε σχέση με το προηγούμενο), η αυξημένη άνεση από την ανάρτηση και η καλή ποιότητα κύλισης, συμβάλλουν στο να είναι ξεκούραστο και σταθερό στις υψηλές ταχύτητες, αλλά όχι και στην αίσθηση της απομόνωσης από τον εξωτερικό κόσμο, αφού παρατηρούνται κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι όταν υπερβείς τα επιτρεπτά όρια ταχύτητας.Σε δρόμο με στροφές, αποκαλύπτεται ο όγκος του, ενώ θα προτιμούσες την τετρακίνητη εκδοχή του ή ένα πιο μεστό σε πληροφόρηση σύστημα διεύθυνσης, ωστόσο, σε κάθε περίπτωση, ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου δε είναι να στρίβεις με… όσα στο ορεινό επαρχιακό δίκτυο ή να πρωταγωνιστείς στο «The Transporter 4». Ο ρόλος του είναι να σε μεταφέρει ατσαλάκωτο στον αυτοκινητόδρομο και με άνεση μέσα στην πόλη. Και αυτό το καταφέρνει είτε από το μπροστινό, είτε από το πίσω κάθισμα.
Στο ταμείο
Η τιμή του Audi A6 2,0 TFSI Multitonic ανέρχεται στα 49.900 ευρώ ή 47.100 ευρώ με απόσυρση. Φυσικά, ο εξοπλισμός του κρίνεται πλήρης αφού μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 6 αερόσακους, ESP, αυτόματο κλιματισμό και όλα τα ηλεκτρικά.
Εσωτερικό: Πάρα πολύ καλή ποιότητα κατασκευής
Μπαίνοντας στο θάλαμο των επιβατών σε κερδίζει αμέσως η πολύ καλή ποιότητα των υλικών και το προσεγμένο φινίρισμα, αντάξια τόσο της γερμανικής φίρμας όσο και της premium κατηγορίας. Στη μπροστινή σειρά των καθισμάτων πρωταγωνιστεί στο μάτι η κεντρική κονσόλα πάνω στην οποία βρίσκεται το προηγμένο σύστημα πολυμέσων ΜΜΙ, ενώ πίσω, ο επιβάτης θα καθίσει με περίσσεια άνεση. Σε αυτό φυσικά συμβάλλει και η αύξηση του μεταξονίου κατά 99 χλστ. &&&&Για τις αποσκευές από την άλλη, ο χώρος ανέρχεται στα 530 λίτρα (-16λτ. σε σχέση με το προηγούμενο) και κρίνεται υπεραρκετός, τόσο σε μέγεθος, όσο και σε διάταξη.
Κινητήρας: πρόθυμος και οικονομικός
Κάτω από το καπό εδρεύει ένας 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας απόδοσης 180 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και 320 Nm στις 1.500 σ.α.λ. που κινεί με άνεση το αμάξωμα των 1.640 κιλών και είναι γραμμικός σε λειτουργία. Αυτός συνεργάζεται με το σειριακό 8 προεπιλεγμένων σχέσεων κιβώτιο Multitronic της Audi που ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις της κατηγορίας με στρωτές, αλλά και γρήγορες όταν απαιτείται, εναλλαγές ταχυτήτων. Η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 6,4 λτ./100 χλμ., τιμή πολύ καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Ελαφριά κατασκευή
Σημείο αναφοράς του νέου Α6 είναι η ελαφριά κατασκευή χάρη στην εκτενή χρήση αλουμινίου. Το συνολικό βάρος του αμαξώματος έχει περιοριστεί στα 1.640 κιλά γεγονός που ωφελεί την κατανάλωση.

&&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&&
Εξοπλισμός
ESP
σ
Αερόσακος οδ./συνοδ.
σ/σ
Αερόσακοι οροφής
σ
Πλευρικοί αερόσακοι
σ
Κλιματισμός
σ
Ηλεκτρ. παρ. εμπρός/πίσω
σ
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
σ
Ηχοσύστημα
σ
Ζάντες αλουμινίου
σ
Αυτόματα φώτα Xenon
σ
Τιμή (ευρώ)
49.900
σ: στάνταρ, π: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
&&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&&
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.984
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
180/4.000-6000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
320/1.500-3900
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
8,3
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα)
226
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
6,4
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ)
149
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
223,5
EuroNCAP
*****
* Εργοστασιακές τιμές
Toyota
moto