Το νέο Opel Astra GTC διαθέτει σπορτίφ προσανατολισμό, τόσο αναφορικά με την εμφάνιση, όσο και την οδική του συμπεριφορά.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο Opel Astra GTC διαθέτει σπορτίφ προσανατολισμό, τόσο αναφορικά με την εμφάνιση, όσο και την οδική του συμπεριφορά.

Οδηγούμε το νέο Opel Astra GTC

(7/11/2011)

Με εντυπωσιακή εμφάνιση και δυναμικά χαρακτηριστικά στο δρόμο, το νέο Opel Astra GTC έχει βάλει στόχο να κατακτήσει τις καρδιές των αγοραστών και να ταρακουνήσει την κατηγορία.

Το νέο Opel Astra GTC δεν είναι μια τρίθυρη εκδοχή του Astra, στην οποία αφαιρέθηκαν χωρίς πολύ σκέψη οι δύο πίσω πόρτες και που σκοπό έχει να συμπληρώσει απλά και μόνο την γκάμα. Αντίθετα, αποτελεί ένα νέο προϊόν για την γερμανική εταιρεία, με διαφορετικό προσανατολισμό από το 5θυρο που απευθύνεται σε ένα πιο νεανικό αγοραστικό κοινό. Σύμφωνα με το Karl-Friedrich Stracke, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Opel, «το GTC είναι το σπορτίφ μέλος της οικογένειας της Opel» Για το λόγο αυτό ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην εμφάνιση, όπως και στην συμπεριφορά του στο δρόμο. Μάλιστα, όπως αναφέρει ο Υπεύθυνος Σχεδιασμού της Opel, Mark Adams, το νέο GTC αποτελεί την κορυφαία έκφανση της σχεδιαστικής γλώσσας της φίρμας, όπου η «γλυπτική τέχνη συναντά την γερμανική ακρίβεια». Εμφάνιση σε γλώσσα κουπέ

Παρατηρώντας το πίσω μέρος, το Astra GTC δίνει την αίσθηση ενός κουπέ οχήματος, με το μάτι να πέφτει στους έντονους ώμους που τονίζουν το πλάτος του.

Παρατηρώντας το πίσω μέρος, το Astra GTC δίνει την αίσθηση ενός κουπέ οχήματος, με το μάτι να πέφτει στους έντονους ώμους που τονίζουν το πλάτος του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Όπως μπορεί να διαπιστώσει κανείς από την πρώτη κιόλας ματιά, το Astra GTC δημιουργήθηκε για να προσελκύσει το κοινό που αναζητά ένα δυναμικό και επιθετικό όχημα. Αφήνοντας τις σχεδιαστικές υπερβολές, το αντίθετο μάλιστα, δηλαδή με μόνο τρεις έντονες ακμές στο πλάι το Astra GTC μαγνητίζει το μάτι με τον κουπέ προσανατολισμό του. Πιο συγκεκριμένα, χωρίς να στενεύει σε μεγάλο βαθμό το άνω-πίσω μέρος, αλλά χάρη στο έντονο νεύρο που ξεκινά από την χειρολαβή της πόρτας και εκτείνεται προς τα πίσω, σε συνδυασμό με το τόξο της οροφής που καταλήγει πίσω σε μια μικρή αεροτομή, δίνει την αίσθηση ενός κουπέ οχήματος. Φυσικά, το δυναμισμό του ολοκληρώνει το τρίτο νεύρο, το οποίο ξεκινά από τους θόλους των μπροστινών τροχών, κατεβαίνει έντονα κάθετα προς τα κάτω (στα πρότυπα της χαρακτηριστικής λεπίδας της Opel) και συνεχίζει μέχρι πίσω, δηλαδή σε αντίθετη φορά σε σχέση με την 5θυρη εκδοχή. Σε κάθε περίπτωση, από όποια γωνία και αν το παρατηρήσεις, το GTC βγάζει έναν άκρατο δυναμισμό που θα προσελκύσει το νεανικό κοινό.
Toyota
test center