Χάρη στο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης MultiDrive-S, το Yaris γίνεται ακόμα πιο εύχρηστο μέσα στο αστικό περιβάλλον.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Χάρη στο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης MultiDrive-S, το Yaris γίνεται ακόμα πιο εύχρηστο μέσα στο αστικό περιβάλλον.

Δοκιμή: Toyota Yaris 1,33 MultiDrive-S

(10/2/2012)

Ήταν που ήταν ευέλικτο και ευκολοδήγητο το νέο Yaris, ήρθε και η νέα έκδοση με το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων MultiDrive-S για να γίνει πρώτης τάξης αγχολυτικό.

+Ευκολία χρήσης, ευελιξία, κατανάλωση, χώροι, εγγύηση Toyota

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »



-Βουητό κινητήρα, όχι εντελώς σειριακή λειτουργία, μουντός διάκοσμος

Ο συνδυασμός της ευελιξίας του Toyota Yaris με ένα μοντέρνο αυτόματο κιβώτιο, όπως είναι το MultiDrive-S, ακούγεται σα μουσική στΆ αυτιά όσων απεχθάνονται τη διαδικασία εναλλαγής σχέσεων μέσα στον πανικό της αστικής κίνησης. Και δεν έχουν και πολύ άδικο. Καταρχάς, το MultiDrive-S δεν είναι ένα κλασικό αυτόματο κιβώτιο, αλλά ένα με συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση μετάδοσης (CVT). Μπορεί το αποτέλεσμα να είναι το ίδιο (απουσία συμπλέκτη και απαλλαγή από το σχετικό πάτα-άσε), αλλά ένα CVT υπόσχεται μεγαλύτερη άνεση (χωρίς διακοπή στην παροχή ισχύος) και οικονομία (λόγω του μεγάλου εύρους της σχέσης μετάδοσης).

Και από μέσα άααανεση
Το Toyota Yaris MultiDrive-S, όπως ονομάζεται αυτή η έκδοση, δε διαφοροποιείται αισθητικά από τις εκδόσεις με το μηχανικό κιβώτιο, παραμένοντας το ίδιο σύγχρονο και ελκυστικό σχεδιαστικά. Η διαφορά είναι κάτω από το αμάξωμα, μεταξύ κινητήρα και μπροστινού διαφορικού, αλλά και στο εσωτερικό όπου στη θέση του κλασικού επιλογέα, υπάρχει η γρίλια για το μοχλό του κιβωτίου CVT, το οποίο διαθέτει 3 λειτουργίες. Μία στη θέση D για πιο ήρεμες καταστάσεις, μία Sport με τις αλλαγές να γίνονται σε πιο ψηλές στροφές, ενώ μετακινώντας κανείς τον επιλογέα αριστερά μπορεί να έχει σειριακή λειτουργία με ανέβασμα σχέσεων σπρώχνοντας προς το ταμπλό και κατέβασμα τραβώντας προς τα πίσω. Να σημειωθεί εδώ πως, το MultiDrive-S, εκτός από συνεχή μεταβολή σχέσης έχει και 7 προκαθορισμένες θέσεις που λειτουργούν σα συγκεκριμένες σχέσεις. Η σειριακή λειτουργία του κιβωτίου μπορεί να γίνει και από τα paddles, που βρίσκονται πίσω από τη στεφάνη του τιμονιού.Η χρέωση για το μοντέρνο αυτό κιβώτιο είναι 1.290 ευρώ και σαν αποτέλεσμα, οι τιμές του Yaris 1,33 MultiDrive-S ξεκινούν από 15.790 ευρώ (έκδοση Active), χωρίς στην τιμή αυτή να περιλαμβάνεται η έκπτωση από το όφελος της απόσυρσης που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία.
Mercedes
moto