Πέρα από την άνεση, την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση, που δεν παίζονται, η C-Class δείχνει να μην αφήνει τον οδηγό ξεχασμένο.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πέρα από την άνεση, την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση, που δεν "παίζονται", η C-Class δείχνει να μην αφήνει τον οδηγό ξεχασμένο.

Mercedes-Benz C-Class - Στον αστερισμό της C

(2/9/2012)

Με επιτυχημένες επεμβάσεις σε διάφορους τομείς, η ανανεωμένη C-Class πήρε ενισχύσεις για να διατηρήσει την πρωτοκαθεδρία της στα πολυτελή σεντάν.

Αναμφίβολα, η μεσαία C-Class είναι ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της γερμανικής φίρμας στην ελληνική αγορά και όχι μόνο. Δείχνει ελκυστική και δυναμική λόγω του μπροστινού μέρους της που παραπέμπει στην CLS (ειδικά στην έκδοση Avantgarde με το αστέρι στη μάσκα και όχι στο καπό). Η C-Class διατίθεται και ως στέισον (o χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 485 λίτρα), ενώ για πρώτη φορά εμφανίστηκε και ως δίθυρη κουπέ. Φυσικά, όπως σε κάθε μοντέλο της Mercedes, η λίστα με τα τεχνολογικά συστήματα είναι μακροσκελής και θα απαιτούσε ένα ολόκληρο τεύχος για να αναλυθεί…


Πέρα από την άνεση, την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση, που δεν «παίζονται», η C-Class δείχνει να μην αφήνει τον οδηγό ξεχασμένο.

Πέρα από την άνεση, την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση, που δεν «παίζονται», η C-Class δείχνει να μην αφήνει τον οδηγό ξεχασμένο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Αρχόντισσα στο δρόμο


Πέρα από την άνεση, την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση, που δεν "παίζονται", η C-Class δείχνει να μην αφήνει τον οδηγό ξεχασμένο. Υπάρχει καλή αίσθηση στο τιμόνι, η πρόσφυση είναι επίσης δυναμική, αλλά και το ίδιο το μοντέλο συνολικά δείχνει καλύτερα ζυγισμένο. Συνολικά λοιπόν, η C-Class είναι ουδέτερη (ακόμα και με το ESP εκτός λειτουργίας)

Εσωτερικό: Ποιότητα über alles

Η ευρυχωρία της C-Class παραμένει ως είχε βολεύοντας 5 ενήλικες και 475 λτ. αποσκευών, αλλά στη σχεδίαση είναι σαφώς πιο κομψή, ενώ στην απτή αίσθηση ποιότητας κερδίζει πλέον με ευκολία το "άριστα". Σχεδιαστικά, το ταμπλό παραπέμπει στην Ε-Class, με στρογγυλά ανεξάρτητα όργανα που ενώνονται αριστοτεχνικά με τη νέα οθόνη υψηλής ευκρίνειας στη μέση του. Υπάρχει και νέα κεντρική κονσόλα, με το όλο σύνολο να είναι ιδιαίτερα ευχάριστο, όμως το καλύτερο είναι τα υπερποιοτικά υλικά που χρησιμοποιεί η Mercedes-Benz.

Κινητήρες


Φυσικά για την Ελλάδα, ενδιαφέρον παρουσιάζει ο 1,8 τούρμπο άμεσου ψεκασμού CGI κινητήρας των εκδόσεων: C180, C200 και C250 με 156, 184 και 204 ίππους αντίστοιχα. Οι 204 ίπποι είναι αρκετοί για να προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις, ενώ τονισμένη είναι η ελαστικότητα και η ροπή χαμηλά. Σε βενζίνη υπάρχει ακόμα και ο V6 της C350 με 306 ίππους, ενώ η κορωνίδα στη γκάμα είναι η C63 AMG των 457 ίππων. Στη γκάμα πετρελαίου υπάρχει ο κινητήρας των 2.143 κ.εκ. σε εκδόσεις C200CDI, C220CDI και C250CDI με 136,170 και 204 ίππους αντίστοιχα. Όλη η γκάμα περιλαμβάνει στάνταρ σύστημα ECO Start/Stop.

Mercedes
moto