Το Swift παραμένει ευχάριστο στο δρόμο, μιας και οι αναλογίες και το στήσιμό του προσδίδουν σπορτίφ χαρακτηριστικά.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Swift παραμένει ευχάριστο στο δρόμο, μιας και οι αναλογίες και το στήσιμό του προσδίδουν σπορτίφ χαρακτηριστικά.

Δοκιμή: Suzuki Swift 1,3 DDiS diesel

67.705 Επισκέψεις στο άρθρο (1/10/2012)

Η Suzuki εκμεταλλεύεται τη συνεργασία της με τη Fiat και προικίζει το Swift με τον εξ Ιταλίας προερχόμενο 1.300άρη πετρελαιοκινητήρα στοχεύοντας σε ακόμη καλύτερη οικονομία. (επικαιροποίηση 21/3/2013)

Οι λέξεις Swift και diesel -να είμαστε ειλικρινείς- σε πολλούς ηχούν περίεργα, αφού μέχρι και την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα το ιαπωνικό μικρό ερχόταν μάλλον μόνο κατόπιν παραγγελίας. Πλέον όμως τα δεδομένα είναι διαφορετικά. Έτσι, το Swift εκτός από τα ευχάριστα οδικά χαρακτηριστικά και την ευελιξία στην πόλη, υπόσχεται πλέον και περισσότερη οικονομία καυσίμου.

Κινητήρας

Ο 1.248 κ.εκ. πετρελαιοκινητήρας που κινεί το Swift είναι 4κύλινδρος, 16βάλβιδος με turbo, σύστημα κοινής γραμμής τροφοδοσίας και άμεσο ψεκασμό, ενώ αποδίδει 75 ίππους και κυρίως 190 Nm ροπής, από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. Στην πράξη δείχνει ράθυμος χαμηλά, αλλά μετά τις 1.900 στροφές έχει γερό τράβηγμα, με αποτέλεσμα ο οδηγός να μην χρειάζεται να καταφεύγει συχνά στον εύχρηστο επιλογέα των 5 ταχυτήτων. Ο θόρυβος πάντως γίνεται αισθητός ακόμα και στο ρελαντί, αλλά οι κραδασμοί είναι περιορισμένοι. Ο κινητήρας προσφέρει γρήγορες επιταχύνσεις εν κινήσει, αλλά και από στάση, ωστόσο το μεγάλο του ατού είναι η χαμηλή κατανάλωσή των μόλις 4,2 λτ./100 χλμ.

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του βενζινοκίνητου Suzuki Swift 1.2

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
moto