H diesel έκδοση του νέου Hyundai i30 μοιάζει ένα πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο από το, έτσι κι αλλιώς πολύ καλό, βενζινοκίνητο.
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

H diesel έκδοση του νέου Hyundai i30 μοιάζει ένα πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο από το, έτσι κι αλλιώς πολύ καλό, βενζινοκίνητο.

Δοκιμή: Hyundai i30 1,4 CRDi

81.424 Επισκέψεις στο άρθρο (18/1/2013)

Οικονομικοί, λόγω χαμηλότερων πάγιων εξόδων από την έκδοση βενζίνης, και όχι μόνο είναι οι λόγοι αγοράς του πετρελαιοκίνητου Hyundai i30. Φυσικά το μοντέλο διατηρεί όλα τα «νικηφόρα» χαρακτηριστικά του.

+ Ποιότητα κατασκευής, ποιότητα κύλισης, χώροι 
- Μέτριες επιδόσεις από στάση, αίσθηση τιμονιού
Με τις πωλήσεις των diesel εκδόσεων των νέων μοντέλων να πλησιάζουν γοργά το 50% επί του συνόλου των πωληθέντων, σε διάστημα λιγότερο του ενός χρόνου από την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης στην Ελλάδα, κάθε νέο μοντέλο οφείλει να παραθέτει στη γκάμα του μία ανταγωνιστική diesel έκδοση. Αυτό συμβαίνει με το νέο Hyundai i30, που ως diesel χρησιμοποιεί έναν 1.400άρη κινητήρα 90 ίππων. 
Κινητήρας: Οικονομική εναλλακτική 
Επί του παρόντος, το 1.400άρι turbo diesel μοτέρ παράγει 90 ίππους και 224 Nm ροπής. Το δεύτερο νούμερο είναι από μόνο του αρκετό για τα το «πουλήσει» έναντι της βενζίνης (140 Nm), καθώς η υπεροχή του ντίζελ στις μετρήσεις είναι εμφανής στα νούμερα των ρεπρίζ. Το άλλο νούμερο που «δείχνει» προς τη σωστή κατεύθυνση είναι αυτό της κατανάλωσης (4,1 λτ./100 χλμ.) αλλά και των εκπομπών ρύπων (109 γρ./χλμ.) που είναι σημαντικά χαμηλότερα της βενζίνης (6,0 λτ./100χλμ. – 139 γρ/.χλμ.) παρασύροντας προς τα κάτω τα πάγια έξοδα του αυτοκινήτου. Η ποιότητα λειτουργίας είναι εξαιρετική, με τις μετρήσεις θορύβου να το επιβεβαιώνουν αυτό σε όλα τα επίπεδα, πέραν των υψηλών στροφών. Πράγμα που μας «φέρνει» στο γεγονός ότι το μεσαίο φάσμα του στροφόμετρου είναι και το πιο ωφέλιμο, αφού κάτω από τις 1.500 σ.α.λ. το μοτέρ δεν έχει επαρκή δύναμη. Πάντως, όπου χρειάζονται πολλές αλλαγές, το χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο δεν έχει πρόβλημα να τις διεκπεραιώσει με ακρίβεια. 
Διαβάστε εδώ την δοκιμή του βενζινοκίνητου Hyundai i30 1.4 MPI
Εμφάνιση: Νέα Εποχή 
Μακρύτερο, φαρδύτερο και πιο χαμηλό από το προηγούμενο, το νέο Hyundai i30 διαθέτει ένα από τα πιο όμορφα αμαξώματα της κατηγορίας. Τα εντυπωσιακό εμπρός μέρος, με τη νέα οικογενειακή μάσκα, «δένει» με τους ανάγλυφους προβολείς που βρίσκουν το ταίρι τους με το ζευγάρι πίσω φωτιστικών. 
Από το πλάι τα νεύρα και οι καμπύλες «παίζουν» όμορφα με τις σκιές, όσο το φαρδύ αμάξωμα δείχνει να «κάθεται» με αυτοπεποίθηση πάνω στους τροχούς που είναι ακροβολισμένοι στις γωνίες τους αυτοκινήτου. 
Εσωτερικό - χώροι: Κορυφαία ευρυχωρία, σύγχρονη αισθητική
Το εσωτερικό είναι λιγότερο εντυπωσιακό από το εξωτερικό, αλλά η ώριμη αισθητική είναι έκδηλη παντού. Από τον ευανάγνωστο πίνακα οργάνων, μέχρι τους αεραγωγούς στην κεντρική κονσόλα. Στον τομέα των χώρων το νέο μικρομεσαίο Hyundai έχει κάνει jack-pot. Οι χώροι για επιβάτες είναι οι καλύτεροι της κατηγορία, όσον αφορά στο χώρο για τα πόδια πίσω και το εσωτερικό πλάτος, ενώ δεν πάει πίσω και ο χώρος αποσκευών που διαθέτει 378 λίτρα. Καλή εντύπωση προκαλούν οι πολλοί χώροι για μικροαντικείμενα και στο εσωτερικό, τόσο στην κεντρική κονσόλα, όσο και πάνω στις πόρτες. Παράλληλα, η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική (ειδικά σε σχέση με τα δεδομένα του παρελθόντος), ενώ η περιφερειακή ορατότητα είναι απρόσκοπτη. Ακόμα ένας τομέας στον οποίο το νέο Hyundai διακρίνεται είναι αυτό της ποιότητας. Τα υλικά και η συναρμογή τους, πείθουν με την όψη και την υφή τους, ενώ η συναρμογή τους δείχνει ανθεκτική. 
Στο δρόμο: ¶νετος δρομέας 
Τον πολιτισμένο χαρακτήρα που εισπράττεις από τη θέση του οδηγού, ολοκληρώνει η οδηγική εμπειρία του Hyundai i30. Το νέο μοντέλο προσφέρει κορυφαία ποιότητα κύλισης και άνεση κάτω από όλες τις περιστάσεις. Το πλαίσιό του είναι στιβαρό και τα περιθώρια πρόσφυσης πολύ μεγάλα, ενώ το ESP επεμβαίνει διακριτικά και όταν τα πράγματα γίνουν ακραία. Το τιμόνι διαθέτει το σύστημα Flex Steer που επιτρέπει τη διαμόρφωση της υποβοήθησης σε τρία επίπεδα, αλλά πέραν από απλά συνεργάσιμο σε στροφές και ευθείες, δεν μπορεί πουθενά να γίνει  ιδιαίτερα επικοινωνιακό. Επίσης τα φρένα, ενώ έχουν καλή αίσθηση, έχουν μέτρια απόδοση.
Παθητική ασφάλεια: 90% στα παιδιά
Στις δοκιμές του EuroNCAP το Hyundai i30 έλαβε συνολικά πέντε αστέρια, ενώ από την επιμέρους βαθμολογία του, υψηλό για τα δεδομένα της κατηγορίας ήταν το ποσοστό στην προστασία των παιδιών (90%). Στους ενήλικες πήρες επίσης 90%, στους πεζούς 67%, ενώ στα επικουρικά συστήματα ασφάλειας 86%.
Τιμή – εξοπλισμός: Κάτω από 15.000
Με τιμή κάτω από 15.000 ευρώ (14.990) το κόστος κτήσης για το πετρελαιοκίνητο i30 είναι πραγματικά ασυναγώνιστο. Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί ότι η βασική έκδοση του μοντέλου φροντίζει να έχει πλήρη εξοπλισμό ασφαλείας, με ESP και 6 αερόσακους. Αλλά στον εξοπλισμό άνεσης υπάρχουν ελλείψεις στη βασική έκδοση, όπως για παράδειγμα το radio-CD, οπότε ο αγοραστής ωθείται, ουσιαστικά στην μεσαία εξοπλιστικά και τιμολογιακά έκδοση των 15.540 ευρώ, που είναι εξίσου συμφέρουσα. 
Συμπέρασμα
H diesel έκδοση του νέου Hyundai i30 μοιάζει ένα πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο από το, έτσι κι αλλιώς πολύ καλό, βενζινοκίνητο. Έχει όλα τα προσόντα που καθιστούν το μοντέλο πολύ ανταγωνιστικό (ποιότητα, άνεση, ευρυχωρία, ασφάλεια) συν του ότι ο κινητήρας του είναι –σημαντικά- πιο οικονομικός, ενώ προσφέρει και πιο καλές ρεπρίζ. 
Διαβάστε εδώ την δοκιμή του βενζινοκίνητου Hyundai i30 1.4 MPI
200 διαθέσιμα στοιχεία για Hyundai  i30
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw