Προβλέψιμο στο δρόμο, και με προοδευτικές αντιδράσεις, προειδοποιεί πάντα πότε 
πλησιάζει το όριο, κάτι που θα εκτιμήσουν πολύ ιδίως οι μικρής πείρας οδηγοί.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Προβλέψιμο στο δρόμο, και με προοδευτικές αντιδράσεις, προειδοποιεί πάντα πότε πλησιάζει το όριο, κάτι που θα εκτιμήσουν πολύ ιδίως οι μικρής πείρας οδηγοί.

Opel Corsa: Καινούργιο ή... μεταχειρισμένο με τα μισά λεφτά;

14.240 Επισκέψεις στο άρθρο (20/12/2012)

Διανύοντας τον έκτο χρόνο παρουσίας του στην αγορά, το Corsa έχει δεχτεί περιοδικά κάποιες επιδερμικές αλλαγές. Τι συμφέρει περισσότερο; Ένα καινούργιο ή ένα μεταχειρισμένο 5ετίας στα μισά λεφτά;

Το Corsa 4ης γενιάς λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά το 2006 προσφέροντας σύγχρονη σχεδίαση για τα δεδομένα της εποχής, επαρκείς χώρους επιβατών, ευρύχωρο πορτμπαγκάζ και ποιότητα στο μέσο όρο της κατηγορίας. Όσον αφορά στα δυναμικά χαρακτηριστικά του, προσέφερε καλές επιδόσεις, ασφαλή οδική συμπεριφορά και εξαιρετικά φρένα υστερώντας στους τομείς της άνεσης και της ηχομόνωσης. 
Σήμερα, έξι χρόνια αργότερα και με τον ανταγωνισμό να έχει εξελιχθεί σε σημαντικό βαθμό, το Corsa, παρά το γεγονός ότι το 2010 δέχτηκε μια ελαφρά αισθητική αναβάθμιση, δείχνει σα να μην έχει αλλάξει σε σχέση με την πρώτη ημέρα της παρουσίασής του. 
Η εικόνα στο εσωτερικό δείχνει ξεπερασμένη απέναντι στα φρέσκα ανταγωνιστικά μοντέλα. Μέτρια συναρμογή, δύσκολη εργονομία και μικροτριγμοί των πλαστικών στις κακοτεχνίες του δρόμου είναι τα αδύνατα σημεία του.
Ενδεικτική είναι η λειτουργία των χειριστηρίων του συστήματος κλιματισμού, του ηχοσυστήματος, ακόμα και ο τρόπος με τον οποίο είναι μοιρασμένες οι πληροφορίες στην κεντρική οθόνη, όλα τους ικανά να αποσπάσουν την προσοχή του οδηγού. Ακόμα και αν ο οδηγός επιλέξει το προαιρετικό σύστημα infotainment (Touch & Connect) τότε θα πρέπει να μάθει να χρησιμοποιεί τα πολύ μικρά κουμπιά του και την – όχι και πολύ ευαίσθητη – touch screen. 
Την ηλικία του μαρτυρά και ο κινητήρας που παρά τις τροποποιήσεις που δέχτηκε για να καλύπτει τα νέα δεδομένα του ευρωπαϊκού κανονισμού για τις εκπομπές CO2, δεν βελτιώθηκε στον καίριο τομέα της κατανάλωσης. Τα 5,7 λτ./100 χλμ. που ανακοινώνει το εργοστάσιο είναι αισιόδοξη τιμή, αφού σε πραγματικές συνθήκες ο οδηγός δύσκολα θα δει την ένδειξη να κατεβαίνει κάτω από τα 7,7 λτ./100 χλμ.
Οι επιδόσεις του Corsa, ειδικά η επιτάχυνση από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 11,9 δλ.), καταφέρνουν απλώς να προσεγγίσουν το μέσο όρο της κατηγορίας. Όσον αφορά τις ρεπρίζ, τα προσχήματα σώζει η σφιχτή κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου, που πάντως δεν έχει θετικό κούμπωμα και στιβαρή αίσθηση.
Το Corsa 1,4 πωλείται σήμερα σε τιμή που ξεκινά από τα 14.280 ευρώ. Η πλούσια γκάμα μεταχειρισμένων είναι πιο συμφέρουσα πρόταση, αφού στη μισή τιμή προσφέρονται σχεδόν τα ίδια χαρακτηριστικά με αυτά του καινούργιου.
Περιζήτητο με διάρκεια
Η εμπορική πορεία του Corsa στην ελληνική αγορά ήταν εξαιρετική καθώς για τρία χρόνια ήταν best seller ανεξαρτήτως κατηγορίας. Το 2007 οι πωλήσεις του έφτασαν τις 9.687. Το 2008 ταξινομήθηκαν 7.746 αυτοκίνητα, ενώ ένα χρόνο αργότερα πουλήθηκαν ακόμη 6.117 κομμάτια. Η κάμψη της αγοράς το 2010 έριξε τις ταξινομήσεις του στις 5.405. Το 2011 ενισχύθηκε ελαφρώς στις 6.021 ταξινομήσεις. 
Αυτό σημαίνει ότι, μέσα σε διάστημα πέντε χρόνων κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα περίπου 35.000 Corsa, τα οποία από το πρώτο έως το τελευταίο έχουν ελάχιστες τεχνολογικές και σχεδιαστικές διαφορές μεταξύ τους.
Ιστορικό Opel Corsa 4ης γενιάς
- 2006 Πρώτη παρουσίαση
- 2007 Λανσάρεται η έκδοση OPC με 192 ίππους
- 2010 Αποκτά νέους κινητήρες βενζίνης (1,0 65 ίπποι, 1,2 85 ίπποι, 1,4 100 ίπποι) και πετρελαίου (1,3 CDTI 75 και 95 ίπποι) οι οποίοι καλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων Euro5. Βελτιώσεις στο σύστημα διεύθυνσης. 
- 2011 Δέχεται διακριτικές αλλαγές στην εμπρόσθια μάσκα και τον προφυλακτήρα, αποκτά ανασχεδιασμένους εμπρόσθιους προβολείς Eagle Eye με φώτα ημέρας, ενώ εγκαθίσταται και σύστημα Start&Stop.

Η σχεδίαση στο εσωτερικό μαρτυρά την ηλικία του Corsa. Η συναρμογή είναι μέτρια και η 
εργονομία προβληματίζει.

Η σχεδίαση στο εσωτερικό μαρτυρά την ηλικία του Corsa. Η συναρμογή είναι μέτρια και η εργονομία προβληματίζει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
skoda