Η Kia προικίζει το δημοφιλές Ceed, με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 204 ίππων και 265 Nm ροπής.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Kia προικίζει το δημοφιλές Ceed, με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 204 ίππων και 265 Nm ροπής.

Οδηγούμε: Νέο Kia pro_ceed GT

11.578 Επισκέψεις στο άρθρο (19/6/2013)

Η Kia προικίζει το δημοφιλές Ceed, με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 204 ίππων και 265 Nm ροπής, βάζοντας έτσι φωτιά στη κατηγορία των μικρομεσαίων GTi, δημιουργώντας το ισχυρότερο μοντέλο της φίρμας.

Η Kia τολμά, για πρώτη φορά στην ιστορία της, να «μπει στα χωράφια» των γρήγορων μικρομεσαίων. Για να καταφέρει να «επιβιώσει» όμως, έχει εξοπλίσει το μοντέλο της, με έναν turbo κινητήρα 204 ίππων, εμφάνιση, που αν μη τι άλλο προκαλεί ένα στήσιμο ανάρτησης τέτοιο, το οποίο συνάδει με τη δύναμη του αυτοκινήτου, αλλά εξιτάρει και τον ενθουσιώδη οδηγό.Το pro_ceed GT έρχεται σε μια πολύ καλή εμπορική φάση της Kia, όπου τα μερίδια αγοράς της αυξάνονται, τόσο στις αγορές της Αμερικής, όσο και της Ευρώπης. Στις ευρωπαϊκές αγορές μάλιστα, έχει επιτευχθεί διπλασιασμός των πωλήσεων της το 2012.Το Auto Τρίτη ταξιδεύει στην Αυστρία και γνωρίζει από κοντά το νέο μοντέλο της Kia.Εμφάνιση: Πολεμική!Το μοντέλο της Kia σχεδιάστηκε υπό την καθοδήγηση του προέδρου και διευθύνοντος σχεδιασμού, Peter Schreyer. Οι γραμμές του εμφανίζονται δυναμικές με τις νέες γρίλιες εμπρός να είναι νέες, ενώ brand new είναι και τα φωτιστικά σώματα. Από την αρχή σχεδιάστηκαν κι οι προφυλακτήρες του αμαξώματος, όπου στο κατώτερο σημείο τους «φωλιάζουν» τα φώτα ημέρας, τεχνολογίας LED, τεσσάρων σημείων. Στο παιχνίδι των εντυπώσεων, μπαίνουν τόσο η διπλή απόληξη της εξάτμισης, όσο και οι ζάντες 18 ιντσών, που επιτρέπουν στις εντυπωσιακές κόκκινες δαγκάνες των φρένων να ξεχωρίζουν.Εσωτερικό – Χώροι: Aνετο αν και 3θυροΕίναι απολύτως αναμενόμενο, όταν έχεις σχεδιάσει ένα άκρως δυναμικό αμάξωμα, να θες και το εσωτερικό του μοντέλου να κινείται στο ίδιο μήκος κύματος. Έτσι λοιπόν τα μοντέλα GT, διαθέτουν σπορ καθίσματα Recaro, με κόκκινες ραφές, τα οποία κρατούν πολύ καλά το σώμα, όταν ο οδηγός αποφασίσει να ανεβάσει ρυθμό. Εντυπωσιακός είναι όμως κι ο πίνακας οργάνων που φέρει… αγωνιστικό D.N.A., μιας και διαθέτει τεχνολογία TFT. 
Το πάνελ των οργάνων μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τα… κέφια του οδηγού, ο οποίος μπορεί να επιλέξει μεταξύ δυο διαφορετικών lay out. Το πρώτο, το «αναλογικό» απεικονίζει το κλασικό ταχύμετρο με τις απαραίτητες ενδείξεις του trip computer. Το δεύτερο και πιο άγριο έχει την ονομασία GT, όπου σε αυτό το mode απεικονίζονται, ψηφιακά η ταχύτητα του οχήματος με μεγάλη γραμματοσειρά, καθώς επίσης κι η ροπή που αποδίδει την εκάστοτε στιγμή ο κινητήρας, αλλά και η πίεση υπερπλήρωσης της τουρμπίνας.Το Kia pro_ceed GT τα πάει καλά και στο θέμα των προσφερόμενων χώρων. Οδηγός και συνοδηγός δεν θα αντιμετωπίσουν το παραμικρό πρόβλημα μιας κι έχουν αρκετό χώρο, καθώς κι αρκετές θήκες για τα διάφορα μικροαντικείμενα τους. Κινητό, κλειδιά και λοιπά παραφερνάλια μια χαρά θα βολευτούν. Οι πίσω τώρα. Η πρόσβαση στις πίσω θέσεις γίνεται εύκολα, μιας κι όταν «πέσει» το εμπρός κάθισμα δημιουργείται αρκετός χώρος που σας διευκολύνει την είσοδο. Δυο επιβάτες θα βολευτούν με άνεση και θα έχουν αρκετό χώρο για τα πόδια τους. Το εσωτερικό ύψος δεν είναι τόσο πλούσιο κι όσοι έχετε ανάστημα άνω του 1,75 μ. θα έχετε μια μικρή δυσκολία στο θέμα του κεφαλιού. 
Στο δρόμο: Ήρεμη δύναμηΌταν ο κινητήρας μέσω του start button έρθει στη ζωή, τίποτε δεν σε προδιαθέτει για τη δύναμη των 204 ίππων που υπάρχουν κάτω από το καπό του Kia pro_ceed GT. Μόλις κουμπώσεις την πρώτη σχέση στο 6ταχυτο κιβώτιο, το οποίο σημειωτέον είναι ακριβέστατο ακόμα και στις πολύ γρήγορες αλλαγές, διαπιστώνεις ότι η δύναμη αποδίδεται εξαιρετικά γραμμικά χωρίς κάποιο έντονο ξέσπασμα. 
Στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο, τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν με ευκολία, φτάνοντας σε απαγορευτικά νούμερα, ακόμα και για autobahn. Παρά τις υψηλές ταχύτητες οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι περιορισμένοι και δεν θα ενοχλήσουν τους επιβαίνοντες, ούτε θα τους αναγκάσουν να ανεβάσουν την ένταση στο ηχοσύστημα. Βγαίνοντας στο σφιχτό επαρχιακό δίκτυο, εκτιμάς αμέσως την ανάρτηση που διαθέτει το pro_ceed GT, μιας και στέκεται με άνεση στο ύψος των περιστάσεων, που ορίζει το λογότυπο κι ο χαρακτήρας GT. Έχει διττό χαρακτήρα, μιας κι είναι άνετη και δεν κουράζει με δυσάρεστα «κοπανήματα», όταν ο οδηγός κινείται σε χαλαρούς ρυθμούς. Όταν όμως θα αποφασίσει να πατήσει το γκάζι, η ίδια ανάρτηση θα του προσφέρει πολύ καλό κράτημα και δεν θα επιτρέψει στο αμάξωμα να γείρει σε ανησυχητικό βαθμό.
 Σε γενικές γραμμές και στην αυστριακή άσφαλτο, το pro_ceed εμφανίζεται ουδέτερο και προβλέψιμο στις αντιδράσεις του. Το τιμόνι του pro_ceed δεν τα πάει άσχημα, απλά θα το θέλαμε ελαφρώς πιο κοφτερό, λόγω του σβέλτου χαρακτήρα που έχει το αυτοκίνητο. Πολύ καλό είναι όμως το 6ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, το οποίο δεν «σκαλώνει» όσο βίαια κι αν αλλάξετε σχέση.Κινητήρας: 1,6 λίτρα και turboΟι μηχανικοί της εταιρείας επέλεξαν έναν νέο κινητήρα άμεσου ψεκασμού, χωρητικότητας 1,6 λίτρων GD, ο οποίος είναι εξοπλισμένος με έναν twin-scroll υπερσυμπιεστή. Τα εσωτερικά εξαρτήματα του εν λόγω κινητήρα έχουν ενισχυθεί, κι έτσι η απόδοση του ανέρχεται στους 204 ίππους, ενώ η ροπή αγγίζει τα 265 Nm. Παρά τα υψηλά νούμερα απόδοσης η κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται στα 7,4 λτ/100 χλμ, ενώ οι εκπομπές CO2 στα 171 γρ/χλμ. Τα 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνονται σε 7,9 δλ, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 230 χλμ/ώρα.Τεχνικές λεπτομέρειες που κάνουν την διαφοράΗ ανάρτηση έχει εξελιχθεί (και σκληρύνει ελαφρώς) σε σχέση με αυτή που «φορά» το απλό Ceed, χωρίς όμως να γίνεται κουραστική για τους επιβαίνοντες. Πέρα από τα σκληρότερα αμορτισέρ και ελατήρια, αλλαγμένη είναι κι η πίσω αντιστρεπτική δοκός, (παχύτερη κατά 1χλστ συγκριτικά με αυτή των απλών εκδόσεων) με το συνολικό της πάχος να φτάνει τα 19 χλστ. Καταληκτικά, όλα τα παραπάνω καταφέρνουν να μειώσουν τα φαινόμενα υποστροφής, προσφέροντας μια πιο σπορτίφ οδική συμπεριφορά.Kia pro_ceed GT GT 1st EditionΑυτή είναι η ονομασία της περιορισμένης έκδοσης των μόλις 500 τεμαχίων GT. Αυτή η έκδοση δημιουργήθηκε για να εορταστεί ο ερχομός του μοντέλου επιδόσεων της φίρμας. Για τη συγκεκριμένη έκδοση οι ενδιαφερόμενοι είχαν υποβάλει την παραγγελία τους από την 1η Απριλίου 2013. 
Το Kia pro_ceed GT GT 1st Edition, φινιρίστηκε με Tri-coat λευκό χρώμα και είναι εξοπλισμένο με 18 ιντσών ζάντες αλουμινίου με μαύρες ακτίνες, διαθέτει μαύρο γυαλιστερό περίβλημα εξωτερικών καθρεπτών, μαρσπιέ από ανοξείδωτο χάλυβα και τα διακριτικά GT να φωτίζονται κόκκινα. Το εσωτερικό ειδικό ταμπελάκι με την αρίθμηση αποκαλύπτει τη μοναδικότητα τού μοντέλου, ενώ ο φωτισμός της καμπίνας των ποδιών διαθέτει κόκκινο χρώμα. Το ίδιο χρώμα διαθέτουν και τα βελούδινα πατάκια. 

Οι μηχανικοί της εταιρείας επέλεξαν έναν νέο κινητήρα άμεσου ψεκασμού, χωρητικότητας 1,6 λίτρων GD, ο οποίος είναι εξοπλισμένος με έναν twin-scroll υπερσυμπιεστή.

Οι μηχανικοί της εταιρείας επέλεξαν έναν νέο κινητήρα άμεσου ψεκασμού, χωρητικότητας 1,6 λίτρων GD, ο οποίος είναι εξοπλισμένος με έναν twin-scroll υπερσυμπιεστή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
skoda