Εμφανισιακά, η Mercedes πέτυχε να ανανεώσει σε μεγάλο βαθμό τη νέα S-Class σε σχέση με την προηγούμενη και να της προσδώσει μια περισσότερο επιβλητική και παράλληλα, εκλεπτυσμένη εμφάνιση.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Εμφανισιακά, η Mercedes πέτυχε να ανανεώσει σε μεγάλο βαθμό τη νέα S-Class σε σχέση με την προηγούμενη και να της προσδώσει μια περισσότερο επιβλητική και παράλληλα, εκλεπτυσμένη εμφάνιση.

Οδηγούμε: Νέα Mercedes S-Class

13.531 Επισκέψεις στο άρθρο (18/7/2013)

Η Mercedes S-Class αλλάζει: Γεμίζει τεχνολογία, προβάλει περισσότερο από ποτέ την πολυτέλεια και την άνεση που προσφέρει, ενώ παράλληλα, μειώνει θεαματικά την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων της.

Ποιο είναι το «καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου»; Να μια ερώτηση στην οποία οι άνθρωποι της Mercedes δεν διστάζουν να απαντήσουν: Η νέα S-Class! Αλλωστε σε όλη τη διάρκεια της διήμερης διαμονής μας στο Τορόντο του Καναδά, εκεί όπου έλαβε χώρα η παγκόσμια οδηγική πρώτη της ναυαρχίδας των Γερμανών, οι άνθρωποι της Mercedes δεν έκρυβαν την περηφάνιά τους για το νέο τους δημιούργημα. 
Και πώς θα μπορούσε άλλωστε να συμβεί διαφορετικά, αφού παραδοσιακά η S-Class αποτελεί για τη Mercedes το αυτοκίνητο-καθρέπτη της τεχνολογικής της εξέλιξης και καινοτομίας. Αλλά και για την ίδια την αυτοκίνηση, το λανσάρισμα μιας νέας S-Class είναι ένα πολύ σημαντικό νέο, αφού καθ όλη τη διάρκεια των 41 ετών της πορείας της, η S-Class έχει καθιερώσει ουκ ολίγα Συστήματα άνεσης και ασφάλειας (πρώτος αερόσακος, προεντατήρες ζωνών, Σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης κ.λπ.). 
Στη νέα, 6η γενιά S-Class οι καινοτομίες έχουν να κάνουν με τη χρήση αποκλειστικά και μόνο LED λαμπτήρων σε όλα τα φωτιστικά του αυτοκινήτου (σε αμάξωμα και εσωτερικό), την υιοθέτηση μιας νέας «μαγικής» ανάρτησης που διαβάζει το δρόμο και προετοιμάζεται για να αποσβέσει πλήρως τους κραδασμούς από εγκάρσιες ανωμαλίες, καθώς και πολλά άλλα στοιχεία απόλυτης ασφάλειας, απαράμιλλης άνεσης και μοναδικής πολυτέλειας.
Ακόμη πιο επιβλητική, εκλεπτυσμένη και αεροδυναμικήΕμφανισιακά, η Mercedes πέτυχε να ανανεώσει σε μεγάλο βαθμό τη νέα S-Class σε σχέση με την προηγούμενη και να της προσδώσει μια περισσότερο επιβλητική και παράλληλα, εκλεπτυσμένη εμφάνιση. Έχουμε λοιπόν ένα αμάξωμα με περισσότερα γλυπτά σχήματα, μεγαλύτερη γρίλια και φωτιστικά στο εμπρόσθιο τμήμα που τονίζουν το δυναμισμό του σχήματος, αλλά και πιο κομψά στρογγυλεμένα φωτιστικά στο πίσω τμήμα, τα οποία, όπως και όλοι οι λαμπτήρες της νέας S-Class, εντυπωσιάζουν με τις LED συστοιχίες που φιλοξενούν. 
Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να κάνουμε και στο πίσω τμήμα, εκεί όπου η οροφή πέφτει πιο ομαλά πάνω στον τρίτο όγκο, βάζοντας και τη νέα Γερμανική ναυαρχίδα στο αισθητικό «παιχνίδισμα» με τα 4θυρα κουπέ μοντέλα. Ένα ακόμη σημείο που θα πρέπει να τονιστεί, είναι η αύξηση των διαστάσεων της νέας S-Class, με το μήκος να φθάνει τα 5,116 μ. (+20 χλστ.), το πλάτος τα 1,899 μέτρα (+28 χλστ.) και το ύψος τα 1.479 μ. (+4 χλστ.). 
Ωστόσο αυτή η νέα σχεδίαση του αμαξώματος κρύβει έξυπνα τις διαστάσεις του αμαξώματος. Στο κομμάτι της αεροδυναμικής τέλος, η νέα S-Class δημιουργεί ένα ρεκόρ στην πολυτελή κατηγορία, αφού είναι το πρώτο μοντέλο του είδους με αεροδυναμικό συντελεστή μόλις 0,24 και ακόμη πιο χαμηλά (0,23) στη νέα υβριδική έκδοση S 300 BlueTEC Hybrid.infoΟι τιμές της νέας Mercedes S-Class έχουν ανακοινωθεί ήδη στην Ελλάδα και ξεκινούν από τα 94.350 ευρώ για την S 400 Hybrid. Η diesel S 350 BlueTEC κοστίζει 97.650 ευρώ, ενώ η βενζινοκίνητη S 500 έχει κόστος 124.450 ευρώ. Οι εκδόσεις με το μακρύ μεταξόνιο έχουν από 3.000 έως 9.000 ευρώ επιπλέον.Το μέλλον της ανήκει!Μετά την παύση της Maybach, η Mercedes έχει αποφασίσει να διευρύνει τις επιλογές αμαξώματος της S-Class και να τονίσει στον υπερθετικό βαθμό την πολυτέλεια του μοντέλου. Εκτός λοιπόν των στάνταρ εκδόσεων που λανσάρονται άμεσα (με κανονικό και μακρύ μεταξόνιο), μια πιο μακριά έκδοση θα έλθει το 2014 για τους λίγους που αναζητούν το κάτι παραπάνω. Επίσης, στη γκάμα η Mercedes σχεδιάζει να φέρει τον αντικαταστάτη της CL (2πορτο κουπέ), ενώ για πρώτη φορά θα υπάρξει και ανοικτή (κάμπριο) έκδοση. Τέλος, σύντομα θα δούμε και την πρώτη υβριδική S-Class που θα φορτίζει και από πρίζα (Plug-in Hybrid) και με κατανάλωση καυσίμου κάτω από 4,0 λτ./100 χλμ.Κινητήρες-Κιβώτια: Όταν η πολυτέλεια συναντά την οικονομίαΗ γκάμα των κινητήρων της Mercedes S-Class μεγαλώνει και δίνει έμφαση περισσότερο από κάθε άλλη φορά στην οικονομία καυσίμου και τη μείωση των εκπομπών CO2. Κατ αρχάς, για πρώτη φορά υπάρχουν 2 υβριδικές επιλογές, μια με κινητήρα βενζίνης (3,5 λτ., V6 με 306 ίππους) και μια με κινητήρα diesel (2,2 λτ., 4κύλινδρος με 204 ίππους) οι οποίοι συνδυάζονται με έναν ηλεκτροκινητήρα 27 ίππων ισχύος και 250 Nm ροπής. 
Στην περίπτωση της βενζινοκίνητης επιλογής (S 400 Hybrid) η μέση κατανάλωση μειώνεται στα 6,3 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 147 γρ./χλμ., ενώ σε αυτή της diesel (S 300 BlueTEC Hybrid) η κατανάλωση πέφτει στα 4,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων μόνο στα 115 γρ./χλμ. Εκτός τώρα των δύο υβριδικών, η γκάμα συμπληρώνεται με τη diesel S 350 BlueTEC με 258 ίππους, 620 Nm ροπής και μέση κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ., αλλά και με την κορυφαία, βενζινοκίνητη Mercedes S 500 με 455 «άλογα», 700 Nm ροπής και κατανάλωση μόνο 8,6 λτ./100 χλμ. Όλες οι επιλογές έρχονται με το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, 7G-TRONIC PLUS της Mercedes. Στην πράξη, η οδήγηση πίσω από το τιμόνι με τη νέα Mercedes S 500 αποζημιώνει πλήρως τον οδηγό, με τον κινητήρα να τραβά από χαμηλά και να κινεί πολύ γρήγορα τη νέα Γερμανική ναυαρχίδα. 
Στην περίπτωση της diesel έκδοσης, εδώ η άφθονη ροπή αρκεί και με το παραπάνω για τους σχεδόν 2 τόνους της S-Class, ωστόσο η απόδοση της δύναμης δεν είναι τόσο μεστή όσο στην S 500. Θα παραπονεθούμε μόνο λίγο για το κιβώτιο και τη σχετικά αργή του αντίδραση στις πιο γρήγορες εντολές του οδηγού μέσω των paddles της χειροκίνητης λειτουργίας, αν και στην αυτόματη επιλογή του η «βελούδινη» λειτουργία του ταιριάζει περισσότερο στο χαρακτήρα της S-Class.
Εσωτερικό: Ανυπέρβλητη πολυτέλεια και τεχνολογία αιχμήςTo εσωτερικό της νέας Mercedes S-Class βρίθει από πολυτέλεια και τεχνολογία, σε ένα αποτέλεσμα που τοποθετεί το μοντέλο μεταξύ των κορυφαίων αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής στην ιστορία. Αρχικά, στο εντελώς νέο ταμπλό τις εντυπώσεις κλέβουν οι δύο μεγάλες ψηφιακές οθόνες με διαγώνιο 12,3 ιντσών που βρίσκονται μπροστά από την οδηγό (αντί του παραδοσιακού πίνακα οργάνων), αλλά και στο κέντρο την κονσόλας.
 Η τελευταία, προβάλει μια σειρά από μεγάλες και ιδιαίτερα ευκρινείς ενδείξεις των διαφόρων Συστημάτων ψυχαγωγίας, ενημέρωσης και πλοήγησης του αυτοκινήτου, ενώ μέσω του συστήματος SplitView, μπορεί ακόμη και να χωριστεί στα δύο, ώστε οδηγός και συνοδηγός να βλέπουν την ίδια στιγμή διαφορετικές ενδείξεις! Στη σχεδίαση του ταμπλό τώρα, η Mercedes επέλεξε να δημιουργήσει μια οικεία αίσθηση «αγκαλιάς» προς τους επιβάτες, με παράλληλες μοναδικές πινελιές κομψότητας όπως το πανέμορφο τιμόνι με δύο ακτίνες ή οι μοναδικοί στρογγυλοί αεραγωγοί με άφθονο χρώμιο.
 Στο κομμάτι της εργονομίας, οι διακόπτες είναι οι λιγότεροι δυνατοί μιας και ο οδηγός χειρίζεται όλες τις ενδείξεις μέσω του πιεζοπεριστροφικού διακόπτη του Συστήματος COMMAND στο χώρο της κονσόλας μεταξύ των εμπρόσθιων καθισμάτων. Ποιοτικά τέλος, τα υλικά που ντύνουν το ταμπλό είναι τα πλέον πολυτελή της κατηγορίας, με συνδυασμό ακριβού δέρματος και ξύλου (ανάλογα με την έκδοση), αλλά και άριστη συναρμογή φινίρισμα προσεγμένο μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια.Χώροι: Προεδρικές ανέσειςΣτο πίσω τμήμα της S-Class οι ανέσεις που προσφέρονται είναι… προεδρικές, με άπλετους χώρους για δύο επιβάτες, οι οποίοι κάθονται σε δύο ανεξάρτητα, ανακλινόμενα και απολύτως άνετα καθίσματα. Εδώ, η Mercedes δίνει αρκετές επιλογές καθισμάτων, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζει η διάταξη «First Class rear suite», όπου μεταξύ των δύο υπέρ-άνετων θέσεων προστίθεται μια κονσόλα που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αναρτώμενα τραπεζάκια, extra θέσεις για μικροαντικείμενα, κινητό τηλέφωνο, αλλά και νέου τύπου ποτηροθήκες οι οποίες ψύχονται ή ζεσταίνονται ανεξάρτητα, ώστε να διατηρήσουν το αναψυκτικό παγωμένο, τον καφέ ζεστό κ.ο.κ. 
Φυσικά, στις εκδόσεις με το μακρύ μεταξόνιο η ευρυχωρία των πίσω θέσεων εκτοξεύεται, ενώ επιλέγοντας τα καθίσματα «Executive», οι επιβάτες μπορούν ακόμη και να απολαύσουν το ταξίδι ξαπλωμένοι! Στο κομμάτι του πορτ-μπαγκάζ τέλος, τα λίτρα που προσφέρονται μπορεί να είναι δυσανάλογα με τις διαστάσεις της S-Class (510 λτ.), σε κάθε περίπτωση πάντως φθάνουν και περισσεύουν για να μεταφέρουν αρκετές αποσκευές για τον ιδιοκτήτη της.Τεχνολογία ανάρτησης: Μαγικό χαλί!Ανάμεσα στα τεχνολογικά καλούδια της νέας Mercedes S-Class, ξεχωρίζει η ολοκαίνουργια προαιρετική ανάρτηση MAGIC BODY CONTROL με το νέο σύστημα ROAD SURFACE SCAN. Το σύστημα αυτό αποτελείται από μια κάμερα τοποθετημένη πάνω στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου, η οποία σκανάρει το δρόμο μέχρι και σε απόσταση 15 μέτρων μπροστά από το αυτοκίνητο, εντοπίζοντας εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος (π.χ. σαμαράκια). 
Στη συνέχεια, τα δεδομένα στέλνονται στη μονάδα ελέγχου η οποία διαφοροποιεί τη ρύθμιση ξεχωριστά του κάθε ενός αμορτισέρ, ώστε να απορροφηθούν πλήρως οι κραδασμοί. Θα πρέπει να σημειωθεί πάντως ότι η ανάρτηση MAGIC BODY CONTROL δεν εντοπίζει ανωμαλίες του οδοστρώματος με βάθος (τις γνωστές μας λακκούβες), ενώ παράλληλα δεν λειτουργεί τη νύχτα, όπως και σε συνθήκες ισχυρής βροχόπτωσης. Στο δρόμο: Ακλόνητη και με κορυφαία άνεσηΗ οδήγηση πίσω από το τιμόνι της νέας Mercedes S-Class είναι μια πραγματική εμπειρία. Η λειτουργία της ανάρτησης φροντίζει ώστε οι ανωμαλίες του οδοστρώματος να εξαλειφθούν εν τη γενέσει τους, οι εξωτερικοί θόρυβοι και κραδασμοί μένουν ολοκληρωτικά έξω από το εσωτερικό του αυτοκινήτου, ενώ την ίδια στιγμή οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν ένα από τα πολλά προγράμματα μασάζ που προσφέρουν τα καθίσματα, ώστε να ηρεμήσουν και να απολαύσουν ακόμη περισσότερο το ταξίδι. 
Φυσικά, η Γερμανική ναυαρχίδα παραμένει ακλόνητη στην πορεία της ανεξαρτήτους του είδους της διαδρομής, ενώ είναι εντυπωσιακή και η αεροδυναμική της συμπεριφορά, με τους πλευρικούς ανέμους να μην επηρεάζουν ούτε κατά διάνοια την κατευθυντικότητά της. Σε ό,τι αφορά στο τιμόνι, εδώ συναντούμε ένα νέο Σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρομηχανική και μεταβαλλόμενη υποβοήθηση, το οποίο προσφέρει μεν περισσότερο βάρος σε σχέση με το παρελθόν, ωστόσο δεν ικανοποιεί απόλυτα σε αίσθηση, ενώ δεν είναι και τόσο γρήγορο στις αντιδράσεις του. 
Σημειώστε τέλος, ότι η S-Class μας εισάγει και το αναβαθμισμένο cruise control Distronic Plus, που διαθέτει πλέον λειτουργία αυτόματης στάσης και εκκίνησης, αλλά και αυτόματης διατήρησης της πορείας του αυτοκινήτου στην ευθεία, με το Σύστημα να διαβάζει τις διαγραμμίσεις του οδοστρώματος και μέσω του τιμονιού να το διατηρεί στη θέση του χωρίς ο οδηγός να απαιτείται να βάλει τα χέρια του στη στεφάνη.

Κορυφαία η άνεση στο πίσω κάθισμα της μακριάς έκδοσης της νέας S-Class, με πλήρως ανακλινόμενα καθίσματα και ανέσεις που συναντώνται σε lounge αεροδρομίου πρώτης θέσης.

Κορυφαία η άνεση στο πίσω κάθισμα της μακριάς έκδοσης της νέας S-Class, με πλήρως ανακλινόμενα καθίσματα και ανέσεις που συναντώνται σε lounge αεροδρομίου πρώτης θέσης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
skoda