Το εικονιζόμενο Toyota GT 86 θα αποκτήσει μέχρι το 2015 και μια sedan έκδοση, με μεγαλύτερο μεταξόνιο, ενώ θα διαθέτει και υβριδικό κινητήριο σύνολο.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το εικονιζόμενο Toyota GT 86 θα αποκτήσει μέχρι το 2015 και μια sedan έκδοση, με μεγαλύτερο μεταξόνιο, ενώ θα διαθέτει και υβριδικό κινητήριο σύνολο.

Toyota GT86 Sedan στις 5 Νοεμβρίου

5.015 Επισκέψεις στο άρθρο (4/11/2013)

Η επίσημη σελίδα στο Facebook της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Ντουμπάι, η οποία θα πραγματοποιηθεί 5-9 Νοεμβρίου, ανάρτησε μία φωτογραφία του πρωτότυπου μοντέλου GT86 Sedan.

Πρόσφατα είχαμε αναφέρει για την πιθανότητα να δούμε μία sedan έκδοση του σπορ μοντέλου της Toyota, GT 86. Μάλιστα, η ιαπωνική φίρμα είχε αναφέρει ότι το νέο αμάξωμα βρίσκεται ήδη υπό κατασκευή, τώρα βέβαια είναι κάτι παραπάνω από επίσημο, αφού η επίσημη ιστοσελίδα του Facebook της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Ντουμπάι δημοσίευσε μία φωτογραφία του πρωτότυπου GT86 sedan.
Μπορεί να παρουσιαστεί σαν πρωτότυπο, ωστόσο θα έχει λίγες διαφορές, όταν τελικά περάσει στη γραμμή παραγωγής, κάτι που θα συμβεί το 2014 ή το 2015.
Από τα λίγα στοιχεία που έχουν διαρρεύσει έως τώρα γνωρίζουμε ότι το συγκεκριμένο σπορ sedan θα βασίζεται σχεδιαστικά στο υπάρχον, με πιθανώς μια ανασχεδιασμένη μάσκα μπροστά, η οποία θα παραπέμπει σ ένα «σπαθί σαμουράι», όπως ειπώθηκε χαρακτηριστικά από άνθρωπο της Toyota.
Επίσης, το GT 86 sedan θα δανειστεί την πλατφόρμα του 2θυρου αμαξώματος, αλλά το μεταξόνιό του θα είναι επιμηκυμένο κατά 100 χλστ., προκειμένου να διαθέτει «πραγματική» 4θέσια διάταξη καθισμάτων. Να θυμίσουμε ότι το υπάρχον GT 86 έχει 2+2 θέσεις καθισμάτων, με πολύ οριακό χώρο για τους πίσω.
Παράλληλα, στο μηχανικό επίπεδο αναμένεται να τοποθετηθεί ο 2λιτρος boxer κινητήρας του υπάρχοντος μοντέλου με τους 200 ίππους και τα 205 Nm ροπής, που είναι και η πιο λογική λύση. Ωστόσο, φήμες ανέφεραν πως ίσως να εφοδιάζεται με ένα υβριδικό σύνολο (δανεισμένο από το Toyota Yaris Hybrid-R), που θα αποδίδει συνδυαστικά 250-270 ίππους, ενώ επίσης θα διαθέτει και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση (KERS) της F1, που θα στέλνει την «ενισχυτική» ώθηση στους πίσω τροχούς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw