Έκανε ντεμπούτο στο Ντιτρόιτ η νέα Mercedes C-Class, η οποία μεγάλωσε σε διαστάσεις, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, ενώ απέκτησε πιο premium χαρακτηριστικά από τις μεγαλύτερες κατηγορίες.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Έκανε ντεμπούτο στο Ντιτρόιτ η νέα Mercedes C-Class, η οποία μεγάλωσε σε διαστάσεις, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, ενώ απέκτησε πιο premium χαρακτηριστικά από τις μεγαλύτερες κατηγορίες.

Επίσημη πρεμιέρα για τη νέα Mercedes C-Class

6.723 Επισκέψεις στο άρθρο (14/1/2014)

Παρουσιάστηκε στο Ντιτρόιτ η νέα γενιά της C-Class, η οποία διαθέτει μια πιο δυναμική εικόνα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ πατά πάνω σε μια νέα πλατφόρμα της Mercedes.

Έκανε ντεμπούτο στο Σαλόνι του Ντιτρόιτ η πολυαναμενόμενη νέα Mercedes C-Class, η οποία μεγάλωσε σε διαστάσεις, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, ενώ απέκτησε πιο premium χαρακτηριστικά από τις μεγαλύτερες κατηγορίες. Πιο συγκεκριμένα, σχεδιαστικά ξεχωρίζει η νέα μεγαλύτερη μάσκα μπροστά και τα νέα φωτιστικά σώματα με ενσωματωμένα LED ημέρας, που τονίζουν τη νέα πιο δυναμική εικόνα του γερμανικού sedan.Επίσης, το νέο μοντέλο πατά πάνω σε μια νέα πλατφόρμα της Mercedes, την «MRA», η οποία της προσφέρει μικρότερο βάρος (-100 κιλά περίπου), σε σχέση με την προηγούμενη γενιά και βέβαια λιγότερη κατανάλωση καυσίμου. Ως προς τις διαστάσεις, η νέα C-Class είναι 95 χλστ. πιο μακριά από την 3η γενιά (4.686 χλστ.) και 40 χλστ. πιο φαρδιά (1.810 χλστ.), ενώ και το μεταξόνιό της μεγάλωσε κατά 80 χλστ. (2.840 χλστ.), προσφέροντας περισσότερο χώρο στους πίσω επιβάτες.Όσον αφορά το εσωτερικό της νέας C-Class, ξεχωρίζουν τα αναβαθμισμένα υλικά κατασκευής, οι δερμάτινες επενδύσεις –προαιρετικά και σε κόκκινο χρώμα- και η οθόνη 7 ή προαιρετικά 8,4 ιντσών, μαζί μ ένα touch pad τοποθετημένο στην κεντρική κονσόλα. Επιπλέον, η 4η γενιά της γερμανικής λιμουζίνας θα διαθέτει σύστημα head-up display (πληροφορίες που απεικονίζονται στο εμπρός παρμπρίζ ηλεκτρονικά). Ακόμα, θα υπάρχει νέος «έξυπνος» κλιματισμός, ο οποίος χρησιμοποιεί το GPS για να εντοπίσει πότε το αυτοκίνητο περάσει από σήραγγα και να κλείσει αυτόματα τους αεραγωγούς, ώστε να απαγορέψει την εισροή βλαβερών αερίων στο εσωτερικό της καμπίνας.Προαιρετικά, θα εξοπλίζεται και με την Airmatic ανάρτηση, η οποία επιτρέπει στον οδηγό να διαλέξει ανάμεσα από 4 διαφορετικές ρυθμίσεις (Comfort, ECO, Sport και Sport Plus), ενώ μπορεί και να προσαρμοστεί αυτόματα με το οδόστρωμα, στο οποίο κινείται το όχημα.Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, αρχικά θα διατίθεται με τον νέο 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα των 184 και 211 ίππων. Επίσης, θα είναι διαθέσιμος και ο 1,6 turbo βενζίνης με 156 ίππους και 250 Nm ροπής, ενώ αργότερα θα προστεθεί στη γκάμα και ένα νέο 1,6 λτ. diesel μοτέρ με 115 και 280 Nm ροπής, αλλά και με 136 ίππους και 320 Nm ροπής. Επιπλέον, η Mercedes θα λανσάρει αργότερα και μια υβριδική έκδοση με μέση κατανάλωση μόλις τα 3,9 λτ./100 χλμ. Όλα τα μοτέρ θα συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό -ή προαιρετικά 7τάχυτο αυτόματο- κιβώτιο, που θα μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς (προαιρετικά και στους 4).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center