Tο νέο Citroen C1 διακρίνεται από περισσότερο δυναμισμό αναφορικά με την απερχόμενη γενιά, ενώ φέρει δύο επιπλέον φώτα ιδιαίτερου σχήματος.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Tο νέο Citroen C1 διακρίνεται από περισσότερο δυναμισμό αναφορικά με την απερχόμενη γενιά, ενώ φέρει δύο επιπλέον φώτα ιδιαίτερου σχήματος.

Πρώτες εικόνες του νέου Citroen C1

11.650 Επισκέψεις στο άρθρο (24/2/2014)

Μετά τα Peugeot 108 και Toyota Aygo, αποκαλύφθηκαν οι εικόνες και του νέου Citroen C1, που θα παρουσιαστεί στη Γενεύη και θα «ολοκληρώσει» την τριπλέτα των Toyota-Peugeot-Citroen στην κατηγορία των μίνι.

Μετά το Peugeot 108 και την teaser εικόνα του Toyota Aygo δημοσιοποιήθηκαν οι φωτογραφίες της νέας γενιάς του Citroen C1, ενώ και τα τρία μίνι πρόκειται να κάνουν επίσημη πρεμιέρα την επόμενη εβδομάδα στην Έκθεση της Γενεύης.Πιο συγκεκριμένα, το νέο Citroen C1 διακρίνεται από περισσότερο δυναμισμό αναφορικά με την απερχόμενη γενιά, ενώ φέρει δύο επιπλέον φώτα ιδιαίτερου σχήματος, πάνω από τους καινούργιους πιο στρογγυλεμένους προβολείς με φώτα ημέρας LED. Επίσης, η διχρωμία απόχρωσης στην οροφή και τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών «προσφέρουν» τις απαραίτητες νεανικές πινελιές στο εν λόγω μίνι μοντέλο. Επιπρόσθετα, όπως και το νέο 108 θα υπάρχει έκδοση για το νέο C1 με υφασμάτινη οροφή.Επιπλέον, το νέο C1 έχει μήκος 3,46 μ. και 1,62 μ. πλάτος με ευρύχωρη καμπίνα για 4 ενήλικες, ενώ επίσης, διακρίνεται –σύμφωνα με την εταιρεία- για την ευελιξία του στην πόλη, καθώς διαθέτει κύκλο περιστροφής 4,80 μ. Επίσης, αξίζει να αναφέρουμε ότι το βάρος του είναι μόλις 840 κιλά.Σχετικά με το εσωτερικό του γαλλικού μίνι, δεν έχουν δημοσιοποιηθεί φωτογραφίες, όμως οι πληροφορίες αναφέρουν πως το C1 θα φέρει μια νέα 7 ιντσών οθόνη πολλαπλών λειτουργιών στην κεντρική κονσόλα, με απόλυτη (Mirror Screen Technology) συνδεσιμότητα smartophones. Επίσης, στις πλουσιότερες εκδόσεις θα υπάρχουν διαθέσιμα συστήματα, όπως κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης στις ανηφόρες.Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, το C1 θα φέρει ότι και τα άλλα δύο μίνι μοντέλα της συνεργασίας, δηλαδή τον 1.000άρη VTi 68 ίππων, που συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ έχει 88 γρ./χλμ. εκπομπές CO2 με το σύστημα Stop/Start ή 95 γρ./χλμ. χωρίς αυτό. Σημειωτέον τέλος ότι θα υπάρχει διαθέσιμος και ένας 1.200άρης κινητήρας PureTech VTi με απόδοση 82 ίππους που θα συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και εκπομπές ρύπων 99 γρ./χλμ.

H διχρωμία απόχρωσης στην οροφή και τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών «προσφέρουν» τις απαραίτητες νεανικές πινελιές στο νέο C1.

H διχρωμία απόχρωσης στην οροφή και τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών «προσφέρουν» τις απαραίτητες νεανικές πινελιές στο νέο C1.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

OPEL NEA MONTELA
test center