Σε πίστα δοκιμών, το νέο Peugeot 308 έκανε ρεκόρ κατανάλωσης με τον 1,2 λτ. PureTech THP βενζινοκινητήρα, σημειώνοντας 2,8 λτ./100 χλμ. και διανύοντας 1.810 χλμ. συνολικά με ένα ντεπόζιτο.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σε πίστα δοκιμών, το νέο Peugeot 308 έκανε ρεκόρ κατανάλωσης με τον 1,2 λτ. PureTech THP βενζινοκινητήρα, σημειώνοντας 2,8 λτ./100 χλμ. και διανύοντας 1.810 χλμ. συνολικά με ένα ντεπόζιτο.

Ρεκόρ κατανάλωσης για το νέο Peugeot 308

13.406 Επισκέψεις στο άρθρο (19/3/2014)

Μόλις 2,8 λτ./100 χλμ. κατανάλωση σημείωσε το νέο Peugeot 308, το οποίο κινήθηκε σε πίστα δοκιμών, φέροντας το 1,2 λτ. PureTech THP μοτέρ, ενώ διένυσε 1.810 χλμ. συνολικά με ένα ντεπόζιτο βενζίνης 51,4 λτ.

Πέρυσι το φθινόπωρο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη Φρανκφούρτη η 2η γενιά του Peugeot 308 και η γαλλική εταιρεία δοκίμασε το νέο μοντέλο σε ειδική πίστα με τον 1.200άρη κινητήρα βενζίνης, PureTech THP, που αποδίδει 130 ίππους, για να αποδείξει την οικονομία καυσίμου του εν λόγω μοτέρ. Έτσι, το νέο 308 κινήθηκε συνεχώς σε ειδική πίστα δοκιμών μέχρι να αδειάσει το ντεπόζιτο βενζίνης 51,4 λτ. που εφοδιάζεται.Μετά λοιπόν τις απαραίτητες μετρήσεις, διαπιστώθηκε ότι το νέο 308 κατόρθωσε να διανύσει συνεχώς 1.810 χλμ. –μέχρι να αδειάσει η δεξαμενή καυσίμου- και να περιορίσει την κατανάλωσή του μοντέλου στα 2,8 λτ./100 χλμ. Βέβαια στις πραγματικές συνθήκες τα νούμερα κατανάλωσης θα διαφοροποιηθούν προς τα πάνω, όμως σίγουρα ο εν λόγω κινητήρας -με τον οποίο θα εφοδιάζεται και το νέο 308- πρόκειται να είναι ένα από τα οικονομικότερα σε κόστος καυσίμου μοτέρ.Να επισημάνουμε επίσης, ότι το νέο 308, που πρόσφατα στη Γενεύη παρουσιάστηκε και η station wagon έκδοσή του, θα εφοδιάζεται και από τον 4κύλινδρο 1,6 λτ. diesel BlueHDi, που αποδίδει 120 ίππους και έχει μέση κατανάλωση 3,1 λτ./100 χλμ. και 82 γρ./χλμ. εκπομπές CO2.

Το νέο 308 θα φέρει και τον νέο 1.200άρη κινητήρα βενζίνης, τον PureTech THP, ο οποίος αποδίδει 130 ίππους και υπόσχεται πολύ χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.

Το νέο 308 θα φέρει και τον νέο 1.200άρη κινητήρα βενζίνης, τον PureTech THP, ο οποίος αποδίδει 130 ίππους και υπόσχεται πολύ χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto