Χάρη στον πανίσχυρο νέο diesel κινητήρα 1,6 CDTi με τους 136 ίππους, το Opel Astra ξεδιπλώνει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα, που συνδυάζει το οικογενειακό προφίλ με πολύ καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλω
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Χάρη στον πανίσχυρο νέο diesel κινητήρα 1,6 CDTi με τους 136 ίππους, το Opel Astra ξεδιπλώνει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα, που συνδυάζει το οικογενειακό προφίλ με πολύ καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση.

Δοκιμάζουμε: Opel Astra 5D 1,6 CDTi 136 PS

17.085 Επισκέψεις στο άρθρο (25/4/2014)

Χάρη στον πανίσχυρο νέο diesel κινητήρα 1,6 CDTi με τους 136 ίππους, το Opel Astra ξεδιπλώνει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα, που συνδυάζει το οικογενειακό προφίλ με πολύ καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση.

Πραγματικό δώρο μπορεί να θεωρηθεί για το Astra ο νέος 1,6 CDTi κινητήρας της Opel, που ήρθε για να αντικαταστήσει τον πάλαι ποτέ 1,7 πετρελαιοκινητήρα. Ο τελευταίος ήταν δυνατός και αρκετά οικονομικός, αλλά ο κυβισμός του ξέφευγε από την φορολογική «ασφάλεια», που προσφέρουν προς το παρόν τουλάχιστον, τα «μέχρι 1.600 κ.εκ» και την οποία απολαμβάνει ο μικρομεσαίος ανταγωνισμός του γερμανικού μοντέλου.Με 136 ίππουςΤίποτα δε φανερώνει στην εξωτερική εμφάνιση του Astra, πως κάτω από το καπό βρίσκεται η κορυφαία έκδοση του 1,6 CDTi κινητήρα. Με 136 ίππους ο κινητήρας αυτός, προδιαγραφών Euro6, έχει αυτή τη στιγμή το ρεκόρ απόδοσης για τον κυβισμό του.Κινητήρας: Το πιο δυνατό 1.600άρι ντίζελΚάτω από το καπό της δυνατής diesel έκδοσης του Astra βρίσκεται ο κινητήρας 1,6 CDTI με τούρμπο, άμεσο ψεκασμό καυσίμου (common rail), 136 ίππους και κυρίως 320 Nm ροπής στις 2.000 σ.αλ. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με σύστημα Start&Stop.Εσωτερικό-Χώροι: Χωρίς αλλαγέςΣε τίποτα δεν διαφέρει το εσωτερικό του Astra 1,6 CDTi σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας του γερμανικού μικρομεσαίου. Η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή είναι καλή.Οδική συμπεριφορά: Εστιάζει στην άνεση Το Astra 1,6 CDTi εστιάζει κυρίως στην άνεση των επιβατών, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν προσφέρει μια καθ όλα ασφαλή οδική συμπεριφορά. Στον ανοιχτό δρόμο ταξιδεύει ευθύβολα, χωρίς πολλούς αεροδυναμικούς θορύβους, ενώ η ποιότητα κύλισης είναι αξιοσημείωτη. H πλήρης δοκιμή του μοντέλου θα δημοσιευτεί στο τεύχος 17 του Auto Τρίτη, στις 29/4.

Κάτω από το καπό της δυνατής diesel έκδοσης του Astra βρίσκεται ο κινητήρας 1,6 CDTI με τούρμπο, άμεσο ψεκασμό καυσίμου (common rail), 136 ίππους και κυρίως 320 Nm ροπής στις 2.000 σ.αλ.

Κάτω από το καπό της δυνατής diesel έκδοσης του Astra βρίσκεται ο κινητήρας 1,6 CDTI με τούρμπο, άμεσο ψεκασμό καυσίμου (common rail), 136 ίππους και κυρίως 320 Nm ροπής στις 2.000 σ.αλ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto