Το Peugeot 308 αποτελεί έναν παραδοσιακό παίκτη στα μικρομεσαία και μετά από ένα μικρό διάστημα αδράνειας φαίνεται ότι έχει τα φόντα να επανέλθει δυναμικά.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Peugeot 308 αποτελεί έναν παραδοσιακό παίκτη στα μικρομεσαία και μετά από ένα μικρό διάστημα αδράνειας φαίνεται ότι έχει τα φόντα να επανέλθει δυναμικά.

Δοκιμή: Peugeot 308 1,6 e-HDI SST

24.183 Επισκέψεις στο άρθρο (12/6/2014)

Με όμορφη εμφάνιση, υψηλή ποιότητα κατασκευής, καλούς diesel κινητήρες και τυπική γαλλική συμπεριφορά, το Peugeot 308 έχει τα φόντα να επανέλθει στην κατηγορία.

Στα γρήγορα:• Κοστίζει 18.820 ευρώ• Είναι 1,6 turbodiesel με 115PS• Καίει 3,8 λτ./100 χλμ.• Δεν πληρώνει τέληΤο Peugeot 308 αποτελεί έναν παραδοσιακό παίκτη στα μικρομεσαία και μετά από ένα μικρό διάστημα αδράνειας -τουλάχιστον έτσι αποτυπώνεται στις πωλήσεις της ελληνικής αγοράς- φαίνεται ότι έχει τα φόντα να επανέλθει δυναμικά.
Πρώτα από όλα γιατί έρχεται με δυναμική, προσεγμένη στη λεπτομέρεια σχεδίαση. Έπειτα, διαθέτει μία πλήρη γκάμα κινητήρων, υψηλή ποιότητα κατασκευής, μοντέρνο εσωτερικό και ολοκληρωμένη οδική συμπεριφορά. 
Buttonless και ποιοτικό Ξεκινώντας με το εσωτερικό, το πρώτο πράγμα που σου κάνει αίσθηση είναι η απουσία των κουμπιών στην κεντρική κονσόλα και η καλή ποιότητα κατασκευής. Ενδεικτικά, δεν υπάρχουν χειριστήρια για τον κλιματισμό ή το ηχοσύστημα και όλα ελέγχονται μέσα από την οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα, η οποία είναι χρηστική εργονομικά. Το φινίρισμα και η συναρμογή των υλικών πολύ καλή, ενώ από πλευράς χώρων θα θέλαμε μια επιπλέον ποτηροθήκη πίσω από το επιλογέα ταχυτήτων και μια κρυφή θήκη στην κεντρική κονσόλα. Για τους επιβάτες ο χώρος πίσω είναι ικανοποιητικός, ενώ για τις αποσκευές μεγάλος (420 λτ.).
Δύναμη και οικονομίαΚάτω από το καπό του Peugeot 308 της δοκιμής εδρεύει ένας 1.600άρης πετρελαιοκινητήρας 115 ίππων και 270 Nm ροπής o οποίος -παρόλο που οι τιμές αυτές δεν είναι κορυφαίες στην κατηγορία- και γκάζι έχει, και οικονομικός στην κατανάλωση είναι. Για την ακρίβεια, τραβάει από τις 1.600 σ.α.λ., είναι γραμμικός, εξαιρετικά ήσυχος και πλουτισμένος στη λειτουργία, ενώ ακόμη και υπό πίεση η κατανάλωση δεν ξεφεύγει πάνω από τα 5,5 λτ./100 χλμ. Σημειώστε, επίσης, ότι έχει σύστημα Start & Stop το οποίο είναι εξαιρετικό στη λειτουργία. Μάλιστα σβήνει τον κινητήρα ακόμη και ρολαριστό.
Γαλλικό στο δρόμοΤο 308 έχει τυπική γαλλική συμπεριφορά στο δρόμο. Είναι άνετο, στρίβει εξαιρετικά, το τιμόνι παρέχει πλούσια πληροφόρηση, είναι ήσυχο στις υψηλές ταχύτητες και μόνο στις εγκάρσιες ανωμαλίες θα παρατηρήσεις μια ελαφριά αποσταθεροποίηση του πίσω μέρος ένεκα του ημιάκαμπτου.
Συμπέρασμα
Το Peugeot 308 1,6 e-HDI αποτελεί μία καλή πρόταση στα diesel μικρομεσαία και έχει τα φόντα να κάνει δυναμικό come back. Ο κινητήρας είναι εξαιρετικός, η οδική συμπεριφορά ευχάριστη και η ποιότητα κατασκευής υψηλή.
200 διαθέσιμα στοιχεία για PEUGEOT  308(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Πολύ όμορφο στο δρόμο το γαλλικό μικρομεσαίο αφού καταφέρνει και είναι άνετο για τους επιβάτες και ταυτόχρονα ευχάριστο και 
πολύ γρήγορο όταν ανεβάσεις ρυθμούς.

Πολύ όμορφο στο δρόμο το γαλλικό μικρομεσαίο αφού καταφέρνει και είναι άνετο για τους επιβάτες και ταυτόχρονα ευχάριστο και πολύ γρήγορο όταν ανεβάσεις ρυθμούς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
NISSAN