Στο μπροστινό μέρος κυριαρχεί το X που εκτείνεται από άκρη σε άκρη (ενσωματώνει μέχρι και τα φανάρια), τα φώτα ημέρας LED και η δυναμική μάσκα.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο μπροστινό μέρος κυριαρχεί το X που εκτείνεται από άκρη σε άκρη (ενσωματώνει μέχρι και τα φανάρια), τα φώτα ημέρας LED και η δυναμική μάσκα.

Oδηγούμε: Νέο Toyota Aygo

16.194 Επισκέψεις στο άρθρο (25/6/2014)

Η δεύτερη γενιά του ιαπωνικού μίνι έρχεται με αξιώσεις, βασιζόμενη στην πληρότητά της. Οδηγούμε το νέο Toyota Aygo στην Ολλανδία και σας μεταφέρουμε τις πρώτες μας οδηγικές εντυπώσεις.

Με μια ματιά• Διαθέσιμο στη χώρα μας από 9.440 ευρώ με απόσυρση• Μεγαλύτερο σε διαστάσεις και σε χώρους• Σε 3θυρες & 5θυρες εκδόσειςΤο νέο Toyota Aygo έρχεται να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία των μίνι αφού διαθέτει όμορφη σχεδίαση, πολλές επιλογές προσωποποίησης, ενώ διατηρεί τα συστατικά της επιτυχίας του όπως την οικονομία καυσίμου, τις compact διαστάσεις και την ευελιξία μέσα στην πόλη.Το Τoyota Aygo έκανε την πρώτη του εμφάνιση το 2005 και από τότε μέχρι σήμερα κατάφερε να ξεπεράσει τις 760.000 μονάδες παραγωγής, όντας best seller στην κατηγορίας των μίνι. Σήμερα, η 2η γενιά του μοντέλου έρχεται πληρέστερη και πιο σύγχρονη από ποτέ, δηλώνοντας έτοιμη να «κατακτήσει» και πάλι τα πλήθη. Όπως και η πρώτη γενιά του μοντέλου, το νέο Toyota Aygo θα μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη με τα Citroen C1 και το Peugeot 107, με τα οποία κατασκευάζονταν στο ίδιο εργοστάσιο, στο Κόλιν της Τσεχίας. Ωστόσο, σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά τα τρία μοντέλα έρχονται με περισσότερες αισθητικές διαφορές και το καθένα με το δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα, κάτι που υλοποιήθηκε χάρη στην πλατφόρμα στην οποία βασίζονται η οποία είναι ίδια με πριν αλλά εξελιγμένη εκ βάθρων.Εμφάνιση: Κώδικας «Χ»Ένα από τα πιο ξεχωριστά στοιχεία του νέου Aygo, είναι η δυναμική και σύγχρονη εμφάνισή του. Στο μπροστινό μέρος κυριαρχεί το X που εκτείνεται από άκρη σε άκρη (ενσωματώνει μέχρι και τα φανάρια), τα φώτα ημέρας LED και η δυναμική μάσκα, στο πλάι οι έντονες καμπύλες τονίζουν το δυναμισμό του, ενώ πιο πίσω τα μακρόστενα κάθετα φωτιστικά σώματα, η μεγάλη γυάλινη μαύρη επιφάνεια και ο προφυλακτήρας στην ίδια «Χ» λογική συνθέτουν ένα καλαίσθητο trendy αποτέλεσμα. Ανάλογα σύγχρονη είναι και η αισθητική του πίσω τμήματος, όπου κυριαρχούν η μεγάλη γυάλινη επιφάνεια και τα τοξοειδή φωτιστικά σώματα.Φτιάξε το δικό σου AygoΑπό το «παιχνίδι» του customisation που έχουν μπει πλέον και τα μίνι μοντέλα, δε θα μπορούσε να λείπει το νέο Aygo. Έτσι, η Toyota προσφέρει πολλές επιλογές διαμόρφωσης, ώστε ο υποψήφιος αγοραστής να φτιάξει το δικό του Aygo. Μεταξύ άλλων μπορεί να επιλέξει διαφορετικό χρώμα στη μάσκα και το προφυλακτήρα, αυτοκόλλητα για το αμάξωμα, σχέδια και χρώματα στις ζάντες, Όπως αναφέρει και η εταιρεία, περισσότερα από 10 τμήματα του εξωτερικού του αυτοκινήτου μπορούν να διαφοροποιηθούν σε χρωματικό επίπεδο ανάλογα με τις επιθυμίες του πελάτη. Ανάλογες δυνατότητες διαμόρφωσης υπάρχουν και στο εσωτερικό, όπου μπορεί να κάποιος να επιλέξει μεταξύ πολλών χρωματικών συνδυασμών (από τα πλαστικά στο ταμπλό μέχρι τα πατάκια και τις επενδύσεις των καθισμάτων).Μεγαλύτερο σε διαστάσεις αλλά πάντα ευέλικτοΠαρόλο που η νέα γενιά του ιαπωνικού μίνι μοντέλου έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις, διατηρεί σε κάθε περίπτωση την compact αισθητική της, αλλά και την ευελιξία που πρέπει να χαρακτηρίζει ένα αυτοκίνητο πόλης. Έτσι, το συνολικό μήκος περιορίζεται στα 3.455 χλστ. (+25 σε σχέση με το πρώτης γενιάς), το ύψος μειώθηκε κατά 5 χλστ. (1.460 χλστ.) για χάρη της αεροδυναμικής, ενώ το πλάτος και το μεταξόνιο παρέμειναν στα 1.615 και 2.340 χλστ. Το βάρος, τέλος, ανέρχεται στα 840 κιλά, ενώ ο κύκλος στροφής μικρότερος από τα 9 μέτρα.Εσωτερικό: Με high tech στοιχεία και μεγαλύτερους χώρουςΤο εσωτερικό του ιαπωνικού μίνι έρχεται ριζικά ανανεωμένο, μοντέρνο και πολύ πιο ποιοτικό σε σχέση με πριν. Η ευρεία χρήση μεταλλικών επιφανειών δίνει μια αρκετά μοντέρνα αισθητική στο εσωτερικό, με τους συνδυασμούς χρωμάτων στο εσωτερικό να κλέβουν την παράσταση. Σε κάθε περίπτωση ξεχωρίζει η μεγάλη, 7 ιντσών οθόνη αφής «x-touch» που είναι και η μοναδική στην κατηγορία και η οποία ενισχύει τον high tech χαρακτήρα του. Σημαντικό, επίσης, στοιχείο αποτελεί η ύπαρξη διακοπτών και για τα δύο ηλεκτρικά παράθυρα στη θέση του οδηγού (τα πίσω ανοίγουν και πάλι με ανάκληση).Ενδιαφέρον αισθητικά παρουσιάζει και ο πίνακας οργάνων. Το μεγάλο ταχύμετρο κυριαρχεί στο κέντρο, ενώ το στροφόμετρο και οι υπόλοιπες ενδείξεις είναι κάθετα τοποθετημένες στα δεξιά και τα αριστερά. Επίσης, τα επίπεδα άνεσης έχουν βελτιωθεί σημαντικά. Έτσι, τα εμπρός καθίσματα έχουν χαμηλώσει λίγο και έχουν βελτιωθεί σε πλευρική στήριξη, με το κάθισμα του οδηγού να ρυθμίζεται ως προς το ύψος. Αρκετά πλούσιος είναι ο εξοπλισμός του νέου Aygo. Το νέο μίνι ιαπωνικό μοντέλο λανσάρεται στη χώρα μας άμεσα σε τιμές που ξεκινούν από τα 9.440 ευρώ με απόσυρση για την 3θυρη έκδοση. Όλες οι εκδόσεις έχουν σαν στάνταρτ εξοπλισμό το ηχοσύστημα με σύνδεση USB και AUX,πλήρες σετ αερόσακων, LED φώτα ημέρας, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα (hill assist control). Οι πιο πλούσιες εκδόσεις εξοπλίζονται με το ψηφιακό ηχοσύστημα και την οθόνη πολυμέσων x-touch.Παρόλο που το μεταξόνιο παραμένει αμετάβλητο σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, το εσωτερικό μήκος μεγάλωσε κατά 9 χιλιοστά σύμφωνα με την εταιρεία, αυξάνοντας την άνεση των επιβατών. Αναφορικά με τους χώρους, οι επιβάτες θα καθίσουν με μεγαλύτερη άνεση σε σχέση με πριν, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 29 λίτρα αγγίζοντας πια τα 168 λτ. Eπίσης, ο αέρας για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών έχει βελτιωθεί κατά πολύ, για τα δεδομένα πάντα της μίνι κατηγορίας. Τέλος, ο χώρος αποσκευών αυξήθηκε κατά 29 λίτρα, στα 168 λίτρα συνολικά.Κινητήρας: Σβέλτος και οικονομικός ο 1.000αρης των 69 ίππωνΚάτω από το καπό του Toyota Aygo θα βρίσκεται ο 3κύλινδρος 1.000άρης VVT-i κινητήρας που κινούσε και την προηγούμενη γενιά, ο οποίος όμως είναι ριζικά ανανεωμένος. Το 12βάλβιδο μοτέρ των 998 κ.εκ. βελτιώθηκε σε αρκετά σημεία προκειμένου να εφοδιάσει το νέο Aygo. Για παράδειγμα αυξήθηκε η συμπίεση, βελτιώθηκε η λίπανση, μειώθηκαν οι τριβές, κ.ά. Έτσι, η απόδοση φτάνει τους 69 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή βρίσκεται στα 95 Nm στις 4.300 σ.α.λ., με τα 85 Nm να είναι διαθέσιμα από τις 2.000 σ.α.λ. Η κατανάλωση είναι 4,1 λτ. λτ/100 χλμ και οι εκπομπές CO2 95 γρ/χλμ. (υπάρχει και έκδοση ECO με σύστημα start/stop με ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους).Για τη μεταφορά τις κίνησης στους εμπρόσθιους τροχούς φροντίζει ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ προαιρετικά είναι διαθέσιμο και ένα αυτόματο κιβώτιο με την κωδική ονομασία «x-shift», για το οποίο η επιπλέον χρέωση θα είναι 925 ευρώ.Στα λοιπά μηχανικά στοιχεία του νέου Toyota Αygo, η ανάρτηση παραμένει ίδια με το απερχόμενο μοντέλο (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω), αλλά με διαφορετικές ρυθμίσεις για να βελτιωθεί η οδική συμπεριφορά. Επίσης, αλλαγές έχουν γίνει και στο σύστημα διεύθυνσης, ώστε το τιμόνι να γίνει πιο άμεσο. Τέλος, η χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής στο αμάξωμα έχει σαν αποτέλεσμα να αυξηθεί η στρεπτική ακαμψία του αμαξώματος, ενώ έχει βελτιωθεί η ροή του αέρα γύρω και κάτω από το αμάξωμα, προκειμένου να βελτιωθεί η αεροδυναμική.Οδική συμπεριφορά: Πιο σταθερό και περισσότερο άνετοΤο νέο Toyota Aygo αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστο στο δρόμο. Ειδικότερα, γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι η νέα γενιά του μοντέλου είναι σε μεγάλο βαθμό βελτιωμένη σε σύγκριση με το παρελθόν, καθώς είναι αρκετά σταθερό στον αυτοκινητόδρομο, χωρίς να έχει χάσει το παραμικρό στοιχείο ευελιξίας που χαρακτήριζε και την πρώτη γενιά του μοντέλου. Σημαντικό στοιχείο αναβάθμισης σε σύγκριση με το παρελθόν αποτελεί η καλύτερη ηχομόνωση της καμπίνας και η αισθητή μείωση των κραδασμών των κραδασμών που προέρχονται από το 3κύλινδρο μοτέρ. Επίσης, το σύστημα διεύθυνσης έχει βελτιωθεί σε αμεσότητα.Οι 69 ίπποι καταφέρνουν να κινούν σβέλτα το αμάξωμα, ενώ το πολύ καλό σε κλιμάκωση κιβώτιο και η ελαστικότητα του κινητήρα διευκολύνουν τις αστικές μετακινήσεις και δεν «κουράζουν» απαιτώντας συχνές αλλαγές.Τέλος, ακόμη ένα στοιχείο που μας άφησε θετικές εντυπώσεις από το νέο Toyota Aygo, το οποίο είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στους δρόμους του Ρότερνταμ, ήταν η πολύ σημαντική βελτίωση της θέσης οδήγησης αλλά και της άνεσης που προσφέρει το μοντέλο.  

H νέα γενιά του μοντέλου είναι σε μεγάλο βαθμό βελτιωμένη σε σύγκριση με το παρελθόν, καθώς είναι αρκετά σταθερό στον αυτοκινητόδρομο, χωρίς να έχει χάσει το παραμικρό στοιχείο ευελιξίας.

H νέα γενιά του μοντέλου είναι σε μεγάλο βαθμό βελτιωμένη σε σύγκριση με το παρελθόν, καθώς είναι αρκετά σταθερό στον αυτοκινητόδρομο, χωρίς να έχει χάσει το παραμικρό στοιχείο ευελιξίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center