Μπορεί να μη βάζει… «φωτιά» στην άσφαλτο, ωστόσο ο 1,6 diesel πάει στο S-MAX και τονίζει τον οικονομικό χαρακτήρα του 7θέσιου πολυχρηστικού της Ford.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μπορεί να μη βάζει… «φωτιά» στην άσφαλτο, ωστόσο ο 1,6 diesel πάει στο S-MAX και τονίζει τον οικονομικό χαρακτήρα του 7θέσιου πολυχρηστικού της Ford.

Test:Ford S-MAX diesel

14.562 Επισκέψεις στο άρθρο (17/11/2014)

Με τον 1,6 diesel κινητήρα κάτω από το καπό του, το μεγάλο πολυχρηστικό Ford S-MAX αποκτά την πλέον οικονομική του επιλογή, χωρίς μεγάλους συμβιβασμούς στις επιδόσεις.

Το S-MAX είναι το μεγάλο πολυχρηστικό της Ford, που βρίσκεται στη γκάμα της εταιρείας από το 2006, προσφέροντας κορυφαία πρακτικότητα και ευρυχωρία για έως και 7 επιβάτες. Το αυτοκίνητο, αναμένεται να αλλάξει στις αρχές του 2015, ωστόσο μέχρι τότε, η έκδοσή του με τον 1,6 TDCi πετρελαιοκινητήρα, θα απευθυνθεί σε αυτούς που θέλουν να συνδυάσουν όλα τα τα πλεονεκτήματά του, με αυτό της πολύ καλής οικονομίας κίνησης ενός μοτέρ μικρότερου κυβισμού από τον επίσης οικονομικό diesel 2,0 TDCi. Τιμολογιακά, το γερμανικό πολυχρηστικό κοστίζει από 25.640 ευρώ, διαθέτοντας στην αρχική του έκδοση Trend ένα καλό επίπεδο εξοπλισμού.
Η ροπή κάνει τη διαφοράΤο S-MAX είναι ένα βαρύ αυτοκίνητο (1.703 κιλά), ωστόσο ο 1,6 Duratorq TDCi αποδεικνύει τα πλεονεκτήματά του και κυρίως αυτό της αρκετής ροπής του (285 Nm με Overboost από τις 1.750 σ.α.λ.) για να κινήσει χωρίς προβλήματα το πολυχρηστικό της Ford. Σε αυτό συμβάλει και το σωστά κλιμακωμένο 6τάχυτο κιβώτιο, που φροντίζει ώστε να υποβοηθά την κατανάλωση, χωρίς να «πνίγει» τις επιδόσεις. Κατά συνέπεια, το τράβηγμα είναι πολύ καλό από χαμηλά, ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται κάποιο έλλειμμα δύναμης και μόνο σε καταστάσεις πλήρους φόρτωσης στην εθνική θα απαιτηθεί κατέβασμα σχέσεως για το προσπέρασμα. Με βάση τις μετρήσεις μας, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 12,6 δλ., ενώ το 60-100 χλμ./ώρα με 4η πραγματοποιείται σε 9 δλ. (12,1 δλ. με 5η). Τέλος επιταχύνει από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα σε 12,7 δλ. με 5η και σε 17,1 δλ. με 6η. 
Από πλευράς κατανάλωσης, η Ford υπόσχεται 5,2 λτ./100 χλμ., με αυτό τοS-MAX να είναι και το πιο οικονομικό στη γκάμα, ωστόσο στην πράξη μια κατανάλωση λίγο πιο πάνω από τα 7,0 λτ./100 χλμ. είναι πιο ρεαλιστική.Σημειώστε τέλος, ότι λόγω των 139 γρ./χλμ. που εκπέμπει, το S-MAX 1,6 TDCi μπαίνει και στο δακτύλιο.
Εσωτερικό: Ποιοτικό και με υψηλή πρακτικότητα
Το εσωτερικό του S-MAX συνεχίζει να ξεχωρίζει για την πολύ καλή ποιότητα των υλικών του και την άκρως ικανοποιητική συναρμογή τους, ενώ και η σχεδίαση κρίνεται μοντέρνα. Μεγάλο πλεονέκτημα του αυτοκινήτου αποτελούν οι πολύ καλοί χώροι για 5+2 επιβάτες, ενώ μέσω του συστήματος Ford FlatSystem, τα καθίσματα της 2ης και 3ης σειράς αναδιπλώνονται πλήρως δημιουργώντας ένα εντελώς επίπεδο δάπεδο. Επίσης, τα καθίσματα της 2ης σειράς είναι συρόμενα, ενώ τα δύο ακριανά αναδιπλώνονται, ώστε να διευκολυνθεί η είσοδος πίσω. Μεγάλο είναι και το πορτ-μπαγκάζ, που έχει όγκο 854 λίτρων στην 5θέσια διάταξη (285 λτ. ως 7θέσιο).
Συμπέρασμα 
Μπορεί να μη βάζει… «φωτιά» στην άσφαλτο, ωστόσο ο 1,6 diesel πάει στο S-MAX και τονίζει τον οικονομικό χαρακτήρα του 7θέσιου πολυχρηστικού της Ford. Το κόστος των 25.640 ευρώ κρίνεται επίσης λογικό, ωστόσο το γεγονός της επικείμενης άφιξης του καινούργιου S-MAX, αφαιρεί πόντους εμπορικότητας.
200 διαθέσιμα στοιχεία για FORD  S-MAX(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Το εσωτερικό του S-MAX συνεχίζει να ξεχωρίζει για την πολύ καλή ποιότητα των υλικών του και την άκρως ικανοποιητική συναρμογή τους, ενώ και η σχεδίαση κρίνεται μοντέρνα.

Το εσωτερικό του S-MAX συνεχίζει να ξεχωρίζει για την πολύ καλή ποιότητα των υλικών του και την άκρως ικανοποιητική συναρμογή τους, ενώ και η σχεδίαση κρίνεται μοντέρνα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
test center