Οι σημαντικότερες αλλαγές αφορούν τα νέα φωτιστικά σώματα με τεχνολογία matrix LED, τη γρίλια στη μάσκα, τους προφυλακτήρες, τις εισαγωγές αέρα και τις απολήξεις της εξάτμισης.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι σημαντικότερες αλλαγές αφορούν τα νέα φωτιστικά σώματα με τεχνολογία matrix LED, τη γρίλια στη μάσκα, τους προφυλακτήρες, τις εισαγωγές αέρα και τις απολήξεις της εξάτμισης.

Οδηγούμε: Ανανεωμένο Audi A6

8.408 Επισκέψεις στο άρθρο (23/10/2014)

Με μικρές, αλλά επιτυχημένες αλλαγές σε εμφάνιση και πολύ περισσότερες κάτω από το καπό, το ανανεωμένο Audi A6 θέλει να επανέλθει δυναμικά στην κατηγορία των premium μεγάλων.

Με μια ματιά• Νέα σχεδίαση μπροστά, προαιρετικά Led ή Matrix Led φώτα• Όλοι οι κινητήρες είναι Euro6, από τα 1,8 λτ. οι βενζινοκινητήρες• Στην Ελλάδα στις αρχές του 2015Στην κατηγορία των μεγάλων οχημάτων οι βασικοί πρωταγωνιστές είναι λίγοι και προέρχονται από τη Γερμανία. Λογικό βέβαια, αφού ο αγοραστής αυτής της κατηγορίας, δεν «ψάχνει» απλά τους χώρους ενός οχήματος, αλλά αναζητά την προηγμένη τεχνολογία, την πολυτέλεια, την υψηλή απόδοση και επιδόσεις. Με αυτά λοιπόν τα δεδομένα δούλεψαν και οι άνθρωποι της Audi στην περίπτωση του A6. Το ανανεωμένο μοντέλο έρχεται πιο δυνατό σε επιδόσεις, με όλους τους κινητήρες Euro6, εξαιρετικής ποιότητας υλικά στο εσωτερικό, προηγμένη τεχνολογία όπως τα matrix φωτιστικά σώματα και, φυσικά, νέα εξωτερική σχεδίαση που εκπέμπει περισσότερο δυναμισμό. Η ανανέωση αφορά όλη τη γκάμα των αμαξωμάτων, δηλαδή τα sedan και avant, το περιπετειώδες Allroad και φυσικά τα «τέρατα» S6 και RS6 (το τελευταίο θα ακολουθήσει στη συνέχεια).Εμφάνιση: Νέα φανάρια, δυναμικότερο σύνολοΑναφορικά με την εξωτερική σχεδίαση του μοντέλου, οι βασικές γραμμές έχουν παραμείνει ίδιες, ωστόσο τα νέας σχεδίασης φανάρια μπροστά, η ανασχεδιασμένη γρίλια της μάσκας και οι μικρές αλλαγές στους προφυλακτήρες τονίζουν περισσότερο το δυναμισμό του. Σε κάθε περίπτωση ακολουθεί την πιο σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα του οίκου από το Ίνγκολστατ και καταφέρνει και κάνει αισθητή την παρουσία του από μακριά. Ειδικά, μάλιστα, στις εκδόσεις S6 όπου είναι πιο σπορ και επιθετικό, πάντα όμως εκπέμποντας την προαπαιτούμενη πολυτέλεια.Εσωτερικό: άριστη ποιότητα και εξαιρετική άνεσηΣτο εσωτερικό οι αλλαγές στο ανανεωμένο Audi A6 είναι περιορισμένης έντασης, όμως αρκετά σημαντικές. Πρώτα από όλα θα πρέπει να σταθούμε στην επιλογή και τη συναρμογή των υλικών, η οποία πλέον είναι κορυφαία κρίνοντας και με τα υψηλά στάνταρ του ανταγωνισμού. Στη συνέχεια, νέο είναι το σύστημα infotainment ΜΜΙ με την 8 ιντσών οθόνη (προαιρετικός εξοπλισμός), το οποίο πέρα από τα γραφικά πλεονεκτεί και με την ταχύτητα του επεξεργαστή του, και άρα απόκρισης στις εντολές του χρήστη.Αναφορικά με τους χώρους, διαφορά δεν υπάρχει σε σχέση με πριν και άρα αυτοί είναι άφθονοι επιτρέποντας έτσι σε δύο ενήλικες να καθίσουν σαν να βρισκόντουσαν στο σαλόνι του σπιτιού τους. Σε αυτό βέβαια συμβάλλουν και τα καθίσματα τα οποία μπορούν να ρυθμιστούν ποικιλοτρόπως (10 ρυθμίσεις στις βασικές εκδόσεις, 18 στις πλουσιότερες όπου μάλιστα είναι θερμαινόμενα-ψυχόμενα). Τέλος, αναφορικά με τον χώρο των αποσκευών, αυτός ανέρχεται στα 565 λίτρα ενώ με την αναδίπλωση των καθισμάτων φθάνει τα 1.680 λτ.Κινητήρες: More for lessΠερισσότερη απόδοση με μικρότερη κατανάλωση ενέργειας. Αυτό είναι το χαρακτηριστικό για όλη την γκάμα των κινητήρων του Audi A6 (3 TFSI και 5 TDI), οι οποίοι είναι όλοι τεχνολογίας Euro6 και έχουν μειωμένες εκπομπές CO2 συνολικά κατά 22%. Το επόμενο σημαντικό στην γκάμα είναι πως για πρώτη φορά το μοντέλο εφοδιάζεται με κινητήρα βενζίνης 1,8 λίτρου και 190 ίππων. Αυτός, συνδυαζόμενος με το ολοκαίνουργιο αυτόματο κιβώτιο S tronic, προσφέρει κατανάλωση 5,7 λτ./100 χλμ., με τις εκπομπές CO2 να βρίσκονται στα 133 γρ./χλμ. Στην πράξη κινεί ευχάριστα το ελαφρύ για τον όγκο του αμάξωμα (το βάρος του Α6 ξεκινά από τα 1.535 κιλά χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου όπως και νέας τεχνολογίας υλικών, βλ. CFRP στην ανάρτηση) και είναι οικονομικός. Δεύτερο highlight στη γκάμα είναι ο 2.0 TDI που βγαίνει σε δύο εκδόσεις (150 και 190 ίππους). Έχει μέση κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ. και οδηγώντας τον στη Δρέσδη ενθουσιαστήκαμε τόσο με την ultra οικονομία του, όσο περισσότερο με την ροπή από χαμηλά. Αναφορικά με τα κιβώτια, η γκάμα περιλαμβάνει 4 συνολικά τα οποία διαφέρουν ανάλογα με την έκδοση.Οδική συμπεριφορά: Σπορ άνεσηΣτον τομέα της οδικής συμπεριφοράς οι άνθρωποι της Audi έχουν κάνει καλή δουλειά και έχουν καταφέρει να συνδυάσουν την άνεση με τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης. Κατά την δημοσιογραφική παρουσίαση του μοντέλου στη Δρέσδη οδηγήσαμε κάθε τύπο αμαξώματος, όλη την γκάμα των κινητήρων, μοντέλα με τη βασική, αλλά και την προαιρετική αερανάρτηση και καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως το μοντέλο περνά με χαρακτηριστική άνεση πάνω από τα πλακόστρωτα. Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή, η ηχομόνωση προσεγμένη, ενώ υπό πίεση οι κλίσεις περιορισμένες και τα περιθώρια πρόσφυσης αυξημένα. Το μόνο ίσως που θα θέλαμε είναι περισσότερη πληροφόρηση και αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης στις βασικές εκδόσεις, μιας και στις πιο ισχυρές το τιμόνι κόβει πολύ και η μεταβαλλόμενη ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση είναι εξαιρετικά ρυθμισμένη.Τεχνολογία: High TechΌπως αναφέραμε και στην αρχή, ο αγοραστής αυτής της κατηγορίας αναζητά την προηγμένη τεχνολογία. Και στην προκειμένη περίπτωση, το Α6 διαθέτει μπόλικη. Ενδεικτικά αναφέρουμε τα matrix led που φέγγουν σε μεγαλύτερη απόσταση χωρίς να τυφλώνουν, συστήματα υποβοήθησης ασφάλειας όπως την προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, το adaptive cruise control με τη λειτουργία stop&go και τέλος το σύστημα νυκτερινής όρασης όπου μπορεί να ανιχνεύσει πεζό ή ζώο σε απόσταση 300 μέτρων και να προειδοποιήσει τον οδηγό. 

Το ανανεωμένο Audi A6 Allroad.

Το ανανεωμένο Audi A6 Allroad.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw