Κάτω από το καπό του βρίσκεται ένα V10 μηχανικό σύνολο 5,2 λίτρων, το οποίο έχει ισχύ 578 ίππων. Η κίνηση μεταδίδεται και στους 4 τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου S tronic 7 σχέσεων.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κάτω από το καπό του βρίσκεται ένα V10 μηχανικό σύνολο 5,2 λίτρων, το οποίο έχει ισχύ 578 ίππων. Η κίνηση μεταδίδεται και στους 4 τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου S tronic 7 σχέσεων.

Το ισχυρότερο Audi

5.605 Επισκέψεις στο άρθρο (29/10/2014)

Μόλις 60 R8 Competition των 578 ίππων θα κατασκευαστούν, με το μοντέλο που κάνει το 0-100 σε 3,3 δλ. και έχει τελική 320 χλμ./ώρα, να αποτελεί το ισχυρότερο Audi παραγωγής που φτιάχτηκε ποτέ.

Η Audi παρουσιάζει το R8 Competition πριν από το επίσημο ντεμπούτο της έκθεσης τους Λος Αντζελες, με την εταιρεία να το αποκαλεί «το ισχυρότερο Audi παραγωγής που φτιάχτηκε ποτέ.». Πιθανώς αποτελεί μια αποχαιρετιστήρια έκδοση της υπάρχουσας γενιάς του super car της φίρμας.Κάτω από το καπό του βρίσκεται ένα V10 μηχανικό σύνολο 5,2 λίτρων, το οποίο έχει ισχύ 578 ίππων. Η κίνηση μεταδίδεται και στους 4 τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου S tronic 7 σχέσεων. Η επίδοση στο 0-100 χλμ./ώρα είναι της τάξης των 3,3 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα του ανέρχεται σε 320 χλμ., γεγονός που καθιστά την έκδοση Competition, το ταχύτερο R8 μέχρι στιγμής.Αισθητικά, τώρα, αντλεί την έμπνευσή του από το R8 LMS και φέρει αρκετά μέρη από ανθρακονήματα, όπως το εμπρόσθιο spoiler, τα πλευρικά μαρσπιέ, τα καπάκια των καθρεπτών, ο πίσω διαχύτης και η αεροτομή. Τα φρένα είναι κεραμικά και διαθέτουν κόκκινες δαγκάνες, ενώ οι τροχοί και οι απολήξεις της σπορ εξάτμισης είναι βαμμένα σε μαύρη γυαλιστερή απόχρωση.Περνώντας στο εσωτερικό, συναντάμε διάκοσμο από ανθρακονήματα και φωτιζόμενα μαρσπιέ με το λογότυπο «R8 competition», ενώ η Audi υπόσχεται πως θα υπάρχουν πολλές επιλογές εξατομίκευσης της καμπίνας. Η παραγωγή θα περιοριστεί στα 60 μόλις αντίτυπα, τα οποία θα διατίθενται αποκλειστικά στις ΗΠΑ. Οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν το Νοέμβριο, με τα πρώτα οχήματα να φτάνουν στους τυχερούς κατόχους τους από τις αρχές του επόμενου έτους.

Περνώντας στο εσωτερικό, συναντάμε διάκοσμο από ανθρακονήματα και φωτιζόμενα μαρσπιέ με το λογότυπο «R8 competition», ενώ η Audi υπόσχεται πως θα υπάρχουν πολλές επιλογές εξατομίκευσης της καμπίνας.

Περνώντας στο εσωτερικό, συναντάμε διάκοσμο από ανθρακονήματα και φωτιζόμενα μαρσπιέ με το λογότυπο «R8 competition», ενώ η Audi υπόσχεται πως θα υπάρχουν πολλές επιλογές εξατομίκευσης της καμπίνας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto