Το smart fortwo βρίσκεται στο πάνθεον της σύγχρονης ιστορίας της αυτοκίνησης.
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το smart fortwo βρίσκεται στο πάνθεον της σύγχρονης ιστορίας της αυτοκίνησης.

Δοκιμή: Νέο smart fortwo 71 PS

49.608 Επισκέψεις στο άρθρο (5/1/2015)

Ένα smart που «μεγαλώνει», ωριμάζει και έρχεται για να παίξει καλύτερα από ποτέ το ρόλο του απόλυτου άρχοντα στην πόλη. Αυτό είναι το 3ης γενιάς smart fortwo, το οποίο λανσάρεται στην ελληνική αγορά για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία των προκατόχων του.

Στα γρήγορα: 
• 1,0 λτ. με 71 PS
• Μέση κατανάλωση 4,1 λτ./100 χλμ.
• Από 11.450 ευρώ
Εμφάνιση σε αμάξωμα και εσωτερικό, ποιότητα, χώροι για 2, ευελιξία στην πόλη, άνεση, εξοπλισμός αρχικής έκδοσης
Επιδόσεις, κλίσεις αμαξώματος στις 
στροφές
Το smart fortwo βρίσκεται στο πάνθεον της σύγχρονης ιστορίας της αυτοκίνησης. Εδώ και 16 χρόνια αποτελεί την επιτομή του όρου «αυτοκίνητο πόλης», με όσο το δυνατόν μικρότερες διαστάσεις, θέσεις αποκλειστικά για 2 και παράλληλα, απαράμιλλο στυλ. Οι θιασώτες του σε όλη την Ευρώπη και εσχάτως και στην Αμερική, είναι πολλοί και φανατικοί, ενώ ακόμη πιο σημαντικό για την πορεία του αποτελεί το γεγονός ότι όλα αυτά τα χρόνια ο ανταγωνισμός του είναι –σχεδόν– απόν. Σήμερα και μπαίνοντας στην 3η του γενιά, το smart κάνει μια στροφή στην ιστορία του, αφού για πρώτη φορά κατασκευάζεται μαζί με ένα άλλο αυτοκίνητο (Renault Twingo). Το γεγονός αυτό, εκτός του ότι του επιτρέπει να μειώσει το κόστος παραγωγής του, του δίνει για πρώτη φορά ένα μηχανικό κιβώτιο, αλλά και έναν νέο 1.000άρη 3κύλινδρο κινητήρα. Ύστερα από όλα αυτά, εμείς δοκιμάζουμε το νέο fortwo, ώστε να δούμε κατά πόσο το νέο μοντέλο έχει διατηρήσει ή ακόμη και εξελίξει όλα τα χαρακτηριστικά που το έχουν φέρει στην κορυφή.
Ακόμη πιο στιλάτοΤο στιλ δεν έλειπε ποτέ στο smart και αυτό, το νέο μοντέλο το αναδεικνύει ακόμη περισσότερο, σε ένα αμάξωμα που διατηρεί το απολύτως compact μήκος του (2.695 χλστ.). Από εκεί και πέρα, το νέο fortwo έχει πλατύνει κατά 104 χλστ. και του φαίνεται, με τα αυξημένα μετατρόχια να σπρώχνουν περισσότερο στις πλαϊνές άκρες του αμαξώματος τους τροχούς και τους προβόλους να είναι ουσιαστικά ανύπαρκτοι. Χαρακτηριστικό της νέας γενιά του smart αποτελεί και η ύπαρξη ενός εμπρόσθιου, αφαιρούμενου καπό, το οποίο εδράζεται αναμεταξύ των νέων, τετραγωνισμένων φωτιστικών με LED φώτα ημέρας. Στο πλάι, μεγάλος πρωταγωνιστής της παρουσίας του smart fortwo είναι και πάλι ο κλωβός ασφαλείας tridion, σε διαφορετικό χρώμα (μαύρο) από το υπόλοιπο αμάξωμα, ενώ νέο στοιχείο αποτελούν οι πλαϊνοί μαύροι αεραγωγοί. Η όμορφη αισθητική του αυτοκινήτου ολοκληρώνεται στο εντελώς κάθετο πίσω τμήμα με τα νέα τετράγωνα φωτιστικά, που αγκαλιάζουν χρωματικά τον κλωβό tridion.
Ίδια τιμή, με πολύ καλύτερο εξοπλισμόΑν μη τι άλλο στις προηγούμενες γενιές του smart, εάν επέλεγες την αρχική –και πιο προσιτή– έκδοση του μοντέλου, τότε θα έπρεπε να συμβιβαστείς με ένα «σπαρτιάτικο» επίπεδο εξοπλισμού, από τον οποίο έλειπαν όλα τα γνωστά συστήματα και άνεσης (μόνο 2 αερόσακοι και κεντρικό κλείδωμα), ενώ υπήρχαν και τρανταχτές ελλείψεις όπως η υποβοήθηση του τιμονιού ή η σειριακή λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου. Στη νέα γενιά του smart όμως όλα αυτά αποτελούν παρελθόν, αφού από τη βασική του έκδοση το νέο μίνι της Daimler έρχεται όχι μόνο με πολύ καλύτερο εξοπλισμό από πριν, αλλά με ένα πακέτο που μπορεί να χαρακτηριστεί σχεδόν πλήρες. Παράλληλα, η τιμή του είναι στα ίδια ακριβώς επίπεδα με πριν, με τον βασικό 1.000άρη των 71 ίππων να κοστίζει από 11.450 ευρώ με το όφελος απόσυρσης.

Μπορεί να μην παρκάρει κάθετα όπως το 1ης γενιάς smart, όμως το smart fortwo στην πόλη βρίσκεται στο στοιχείο του, προσφέροντας και καλύτερη από ποτέ άνεση.

Μπορεί να μην παρκάρει κάθετα όπως το 1ης γενιάς smart, όμως το smart fortwo στην πόλη βρίσκεται στο στοιχείο του, προσφέροντας και καλύτερη από ποτέ άνεση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

OPEL NEA MONTELA
test center