Η πιο σημαντική διαφορά είναι πως, πλέον, το Toyota Auris θα εξοπλίζεται με ένα νέο 4κύλινδρο turbo σύνολο βενζίνης 1,2 λίτρων, το οποίο έχει ισχύ 116 ίππων και ροπή 185 Nm.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η πιο σημαντική διαφορά είναι πως, πλέον, το Toyota Auris θα εξοπλίζεται με ένα νέο 4κύλινδρο turbo σύνολο βενζίνης 1,2 λίτρων, το οποίο έχει ισχύ 116 ίππων και ροπή 185 Nm.

Το Auris έγινε turbo

16.188 Επισκέψεις στο άρθρο (3/3/2015)

Στα πλαίσια της αισθητικής ανανέωσης του Toyota Auris, ανανεώνεται ολόκληρη η γκάμα των κινητήρων του, ενώ η σημαντικότερη προσθήκη είναι αυτή του 4κύλινδρου turbo σύνολου βενζίνης 1,2 λίτρων, το οποίο έχει ισχύ 116 ίππων.

Για την ανανέωση του Toyota Auris σας είχαμε μιλήσει πριν από λίγες ημέρες, εστιάζοντας στις (περιορισμένες) αισθητικές αλλαγές του μοντέλου. Με το ντεμπούτο, όμως, του μικρομεσαίου μοντέλου της εταιρείας στην έκθεση της Γενεύης, μας ανακοινώθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες, μερικές από τις οποίες παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον.Η πιο σημαντική διαφορά είναι πως, πλέον, το Toyota Auris θα εξοπλίζεται με ένα νέο 4κύλινδρο turbo σύνολο βενζίνης 1,2 λίτρων, το οποίο έχει ισχύ 116 ίππων και ροπή 185 Nm. Συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ., ενώ έχει τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση του εν λόγω Auris βρίσκεται στα 4,7 λτ./100 χλμ., ενώ τα επίπεδα CO2 ορίζονται στα 109 γρ./χλμ. Οι παραπάνω τιμές πέφτουν στα 4,6 λτ. και στα 106 γρ., όταν το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με το προαιρετικό κιβώτιο Multidrive S.Επιπλέον, το 2λιτρο σύνολο πετρελαίου D-4D αντικαθίσταται με ένα νέο 1.600άρι, το οποίο αποδίδει 111 ίππους και 270 Nm και επιτρέπει στο όχημα να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 10,5 δλ. και να έχει τελική 190 χλμ./ώρα. Την ίδια στιγμή, η κατανάλωση βρίσκεται στα 4,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 104 γρ./χλμ.Η Toyota αναβάθμισε και το σύνολο πετρελαίου 1.4 D-4D, το οποίο πλέον πληροί τις προδιαγραφές Euro 6 και έχει νέα τουρμπίνα, διαφορετικής σχεδίασης πιστόνια και νέo πλαστικό κάπάκι κυλινδροκεφαλών. Τα παραπάνω μείωσαν τις τριβές κατά 20%, περιόρισαν τις εκπομπές NOx κατά 55%, ενώ έριξαν και την κατανάλωση κατά 3,4%. Η ισχύς του παραμένει στους 90 ίππους και η ροπή του διατηρείται στα 205 Nm, ενώ αναλλοίωτες παρέμειναν οι επιδόσεις τόσο στο 0-100 χλμ./ώρα (12,5 δλ.) όσο και στην τελική ταχύτητα (180 χλμ./ώρα).Για το τέλος αφήσαμε το λιγότερο σημαντικό κομμάτι, που δεν είναι άλλο από αυτό της σχεδίασης. Οι σημαντικότερες διαφορές αφορούν στην τοποθέτηση φωτιστικών σωμάτων LED εμπρός – πίσω, στην αλλαγή των προφυλακτήρων και στην τροποποίηση της γρίλιας της μάσκας. Η κεραία είναι πλέον τύπου «πτερύγιου καρχαρία», υπάρχουν νέας σχεδίασης τροχοί 16 και 17 ιντσών, ενώ εμπλουτίστηκε και η παλέτα των χρωμάτων με νέες αποχρώσεις. Στο εσωτερικό υπάρχει βελτιωμένο ηχομονωτικό υλικό και νέα οθόνη TFT 4,2 ιντσών, η οποία βρίσκεται τοποθετημένη στο πιο καμπυλωτό ταμπλό, στο οποίο έχει γίνει ευρύτερη χρήση μαλακών στην αφή υλικών.

Η Toyota αναβάθμισε και το σύνολο πετρελαίου 1.4 D-4D, το οποίο πλέον πληροί τις προδιαγραφές Euro 6 και έχει νέα τουρμπίνα, διαφορετικής σχεδίασης πιστόνια και πλαστικό καπάκι κυλινδροκεφαλών.

Η Toyota αναβάθμισε και το σύνολο πετρελαίου 1.4 D-4D, το οποίο πλέον πληροί τις προδιαγραφές Euro 6 και έχει νέα τουρμπίνα, διαφορετικής σχεδίασης πιστόνια και πλαστικό καπάκι κυλινδροκεφαλών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center