Βρεθήκαμε στο Mπιλμπάο, στη χώρα των Βάσκων, για να οδηγήσουμε το νέο Opel Corsa OPC και δεν κρύβουμε πως το ευχαριστηθήκαμε χάρη στις «στριφτερές» διαδρομές που ακολουθήσαμε.
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Βρεθήκαμε στο Mπιλμπάο, στη χώρα των Βάσκων, για να οδηγήσουμε το νέο Opel Corsa OPC και δεν κρύβουμε πως το ευχαριστηθήκαμε χάρη στις «στριφτερές» διαδρομές που ακολουθήσαμε.

ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Corsa OPC

29.545 Επισκέψεις στο άρθρο (2/8/2015)

Το νέο Opel Corsa OPC με τα 207 άλογα και μπόλικα από τα «καλούδια», που αξίζουν σε ένα «σκληροπυρηνικό» μοντέλο, βάζει φωτιά στη μάχη των «καυτών» μικρών. Το οδηγούμε στο Μπιλμπάο και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας.

Mε μια ματιά• 1,6 turbo με 207 άλογα• 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ.• Τελική 230 χλμ./ώρα• Έξτρα Corsa OPC Perfomance Package• Από 22.500 ευρώ (χωρίς απόσυρση)• Τον Ιούλιο στην ΕλλάδαMε περίπου 23.000 Corsa ΟPC να έχουν πωληθεί μέχρι σήμερα, ο μικρός πύραυλος της Opel αποτελεί πάντα μια υπολογίσιμη ποσότητα στην γαργαλιστική κατηγορία των μικρών GTi. Των μοντέλων, δηλαδή, που συνδυάζουν το μικρό μέγεθος με ισχυρούς κινητήρες, σπορ εμφάνιση και τονισμένα οδικά χαρακτηριστικά για να καλέσουν, ως άλλες οδηγικές Σειρήνες, τους νέους (στο σώμα ή την καρδιά) οδηγούς να μπουν στον κόσμο των επιδόσεων και της οδηγικής έξαψης.Το νέο Corsa δεν θα μπορούσε να μην δεχθεί τις περιποιήσεις του Opel Performance Center. Όπερ και εγένετο λοιπόν το νέο Opel Corsa OPC των 207 ίππων είναι το ισχυρότερο Corsa OPC που έχει γίνει ποτέ, αν φυσικά εξαιρεθεί η ειδική έκδοση Nurburgring με τα 210 άλογα, που εμφανίστηκε στο τέλος της εμπορικής καριέρας του προηγούμενου μοντέλου. Το νέο Opel Corsa OPC αναμένεται στην Ελλάδα τον Ιούλιο, ωστόσο οι παραγγελίες για το «καυτό» μικρό της Opel έχουν ανοίξει με τιμή 22.500 ευρώ.Κάνει «μπαμ» από μακριάΑκόμη και σταματημένο το νέο Corsa OPC ξεχωρίζει και φυσικά δεν είναι μόνο το νέο αποκλειστικό χρώμα «flash Blue», που είχαμε στη διάθεσή μας. Το Corsa OPC κερδίζει την μάχη των οπτικών εντυπώσεων χάρη στο επιθετικό body kit, τη μεγάλη αεροτομή και τις δύο παχυλές απολήξεις της εξάτμισης, που βρίσκονται εκατέρωθεν του διαχύτη αέρα στο πίσω μέρος και φέρουν την υπογραφή της Remus. Ιδιαίτερα δυναμικοί είναι οι προφυλακτήρες, όπου εμπρός ενσωματώνονται αλουμινένια πλαίσια για τους προβολείς ομίχλης. Στάνταρ είναι τα bi-Xenon φώτα, αλλά αυτό που βγάζει μάτι είναι το «δόντι» στο καπό, εν είδη αεραγωγού, όπως συμβαίνει στην Porsche 911 GT3. Ωστόσο το αποτέλεσμα είναι μόνο οπτικό μιας και υπάρχει μαύρο πλαστικό κάλυμμα και δεν γίνεται ροή αέρα. Ψιλοξενέρωμα, αλλά και οι βελτιωτές κλέφτες θα γίνουν;Εσωτερικό: Τα μπάκετ της Recaro κάνουν τη μεγάλη διαφοράΤη μεγάλη διαφορά σε σχέση με τον ποιοτικό εσωτερικό κόσμο των απλών Corsa κάνουν τα καταπληκτικά σε εμφάνιση, αλλά και αποτελεσματικότητα, καθίσματα της Recaro, τα οποία παρέχουν άφθονη στήριξη όταν τα πλευρικά g ανεβαίνουν. Από εκεί και πέρα υπάρχουν φυσικά άλλα γραφικά στον πίνακα οργάνων, λογότυπο OPC, αλουμινένια πεντάλ, χαρακτηριστικός λεβιές ταχυτήτων και τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος (flat bottom). Η ποιοτική αρτιότητα της κατασκευή δεν αμφισβητείται, αλλά σίγουρα θα θέλαμε το κάτι παραπάνω, από το σκουρόχρωμο μουντό διάκοσμο του ταμπλό. Έναν hi-tech τόνο δίνει φυσικά το σύστημα infotainment IntelliLink με έγχρωμη οθόνη αφής, το οποίο φέρνει τον κόσμο των smartphone, στο Corsa OPC.Κινητήρας-Επιδόσεις: Πυροβολεί με 207 άλογαΟ 1,6 λτ. Turbo Ecotec κινητήρας βασίζεται σε αυτόν, που υπήρχε και στο προηγούμενο μοντέλο, ωστόσο χάρη στο νέο intercooler, τα μεγαλύτερα μπεκ, την αναχαρτογράφηση και τη νέα εισαγωγή έφτασε στα επίπεδα απόδοσης της έκδοσης Nurburgring με τα 210 άλογα. Ωστόσο για να καλύψει και τις προδιαγραφές Euro6 η απόδοση είναι 207 άλογα στις 5.800 σ.α.λ. με 245 Nm ροπής, ωστόσο η τελευταία χάρη στη λειτουργία overboost για 10 δλ. σκαρφαλώνει στα 280 Nm από τις 1.900-5.800 σ.α.λ. Η μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς εξασφαλίζεται από ένα βελτιωμένο σε σχέση με πριν χειροκίνητο 6ταχυτο κιβώτιο, με 13% μικρότερες διαδρομές του επιλογέα και καλύτερο κούμπωμα σχέσεων. Η Opel υπόσχεται καυτές επιδόσεις με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 6,8 δλ. και την τελική του ταχύτητα να φτάνει στα 230 χλμ./ώρα (+5 σε σχέση με το προηγούμενο). Σύμφωνα με την Opel, oι προσπεράσεις με 5η σχέση ολοκληρώνονται κατά τρία δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερα (80-120 χλμ./ώρα σε 6,4 δλ.). Η εργοστασιακή μέση κατανάλωση βενζίνης είναι στα 7,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 174 γρ./χλμ.«Ψαγμένο» και με έξτρα Perfomance PackageTο νέο Corsa OPC διαθέτει εξελιγμένα αμορτισέρ της ΚΟΝΙ με τεχνολογία Frequency Selective Damping (FSD), μέσω της οποίας αναζητείται η ιδανική σχέση ανάμεσα στην σπορ συμπεριφορά και στην άνεση. Η ανάρτηση έχει χαμηλώσει κατά 10 χλστ., οι αντιστρεπτικές πάχυναν και οι ελαστικοί σύνδεσμοι σκλήρυναν κατάλληλα, ενώ η Opel έχει τοποθετήσει ένα πιο άμεσο τιμόνι. Τα φρένα είναι εξελιγμένα από το τμήμα OPC, με τους μπροστά δίσκους να έχουν διάμετρο 308 χλστ. 
Για να ενισχυθεί ο σπορ χαρακτήρας του μοντέλου, το λογισμικό του ESP είναι νέο περιλαμβάνοντας «Competition Mode». Σε αυτό τα ESP και Traction Control παραμένουν σε κατάσταση αναμονής (stand-by mode) και δεν παρεμβαίνουν ακόμα και με δυναμικό στυλ οδήγησης. Ωστόσο, εάν οι αισθητήρες ανιχνεύσουν κρίσιμες καταστάσεις, τα συστήματα ενεργοποιούνται και υποστηρίζουν τον οδηγό. Έμπειροι οδηγοί που θέλουν να πιέσουν στα όρια, μπορούν ακόμα και να απενεργοποιήσουν πλήρως το ESP. Το νέο Corsa OPC διαθέτει φυσικά όλα τα μοντέρνα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, που γνωρίσαμε στο 5ης γενιάς μικρό της Opel, όπως Σύστημα προειδοποίησης για επικείμενη σύγκρουση, Σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής πορείας, Opel Eye, κτλ.Η Opel προσφέρει έξτρα το πακέτο Performance Package, το οποίο κοστίζει 2.500 ευρώ και υπόσχεται ακόμη πιο σπορ αίσθηση και συμπεριφορά καθώς περιλαμβάνει ένα μηχανικό πολύδισκο μπλοκέ διαφορικό της Drexler, τροχούς 18 ιντσών με μαλακά ελαστικά Michelin Pilot Super Sport, ακόμα πιο σπορ ρύθμιση στις αναρτήσεις, αλλά και φρένα της Brembo με δίσκους 330 χλστ. και 4πίστονες δαγκάνες μπροστά.Στο δρόμο: ΌP(λι)C(έ) τοΒρεθήκαμε στο Mπιλμπάο, στη χώρα των Βάσκων, για να οδηγήσουμε το νέο Opel Corsa OPC και δεν κρύβουμε πως το ευχαριστηθήκαμε χάρη στις «στριφτερές» διαδρομές που ακολουθήσαμε. Με τα μπάκετ της Recaro να σε αγκαλιάζουν και τις εξατμίσεις να παράγουν έναν βαρύ και στακάτο ήχο δύσκολα μπορείς να ακολουθήσεις τις οδηγίες για προσοχή λόγω της αυστηρής παρουσίας αστυνομικών στην περιοχή. Καθηλωμένος στο μπάκετ γρήγορα συνηθίζεις το «πρόβλημα» με τις φαρδιές εμπρός κολόνες, που δεν επιτρέπουν τέλεια προς τα πλάγια και εμπρός ορατότητα, κατεβάζεις δυο σχέσεις και ορμάς.Όλα τα μοντέλα της παρουσίασης διέθεταν το Perfomance Package, το οποίο «δουλεύει» πραγματικά και μάλιστα χωρίς να ταλαιπωρηθούμε ιδιαίτερα στις ανωμαλίες ή με ακραίες αντιδράσεις και τραβήγματα στο τιμόνι ελέω μπλοκέ διαφορικού. Σίγουρα τα φώτα πέφτουν στον κινητήρα, ο οποίος είναι αρκούντως ελαστικός, αλλά και παραγωγικός όταν οι στροφές ανεβαίνουν. Ιδιαίτερα γραμμικός, χωρίς κάποιο ιδιαίτερο ξέσπασμα, μπορεί να μην το δείχνει, αλλά σε λίγο χρόνο φέρνει ενδείξεις στο κοντέρ, που σε στέλνουν φυλακή. Επίσης δεν έχει το λυσσαλέο ήχο, που ξέραμε (και που κακά τα ψέματα θα θέλαμε), αλλά δεν σε ξενερώνει κιόλας. Το αντίθετο μάλιστα οι μπάσες νότες που παράγει έχουν αρκετό ενδιαφέρον. Το ίδιο και η αίσθηση από τον επιλογέα, που όντως είναι βελτιωμένος, χωρίς όμως να μπορεί να χαρακτηριστεί και «ποίημα».Η όλη ουσία του νέου Corsa OPC είναι ο μαγικός τρόπος, που περνάει τη δύναμη στο δρόμο. Τα μαλακά ελαστικά της Michelin και το μπλοκέ κάνουν θαύματα, στην εξαιρετική βασκική άσφαλτο τουλάχιστον, που θυμίζει σμυριδόπανο. Χωρίς κλίσεις, χωρίς οξείες αντιδράσεις στο τιμόνι, το Corsa OPC στρίβει αποτελεσματικά και δίνοντας την αίσθηση σε κάθε στροφή, πως είχες τη δυνατότητα για πιο γρήγορο πέρασμα. Σημαδεύεις το apex, νιώθεις το μπλοκέ κρατάει τη μούρη μέσα και χωρίς ιδιαίτερα δράματα αφήνεις πίσω μία-μία τις στροφές. Το τιμόνι δεν είναι το καλύτερο σε πληροφόρηση, η συμμετοχικότητα και η ρυθμισιμότητα του πλαισίου δεν είναι ανάλογες του Ford Fiesta ST, αλλά αν το ζητούμενο είναι η αποτελεσματικότητα, το Corsa OPC δεν θα σε απογοητεύσει. Το αντίθετο μάλιστα, θα σε μεταφέρει τάχιστα και με ασφάλεια σε κάθε διαδρομή, με προβλέψιμες αντιδράσεις και ανάλογη συμπεριφορά. Κορυφαία σε απόδοση είναι και τα φρένα, αλλά είναι αλήθεια πως θα θέλαμε και καλύτερη αίσθηση.

Το τιμόνι δεν είναι το καλύτερο σε πληροφόρηση, η συμμετοχικότητα και η ρυθμισιμότητα του πλαισίου δεν είναι ανάλογες του Ford Fiesta ST, αλλά αν το ζητούμενο είναι η αποτελεσματικότητα, το Corsa OPC δεν θα σε απογοητεύσει.

Το τιμόνι δεν είναι το καλύτερο σε πληροφόρηση, η συμμετοχικότητα και η ρυθμισιμότητα του πλαισίου δεν είναι ανάλογες του Ford Fiesta ST, αλλά αν το ζητούμενο είναι η αποτελεσματικότητα, το Corsa OPC δεν θα σε απογοητεύσει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
moto